ပူပွငျးသောနှရောသီကုနျဆုံး၍ အေးမွသောမိုးဥတုက အစခြီခဲ့လပွေီ....ထိုနညြးတူစှာဘဲကွောငြးတောကြှီးမှာလညြး စာဆိုသံမြား ရယျမောသံမြားနှငျ့ တဈဖနျပွနျလညျအသကျဝငျလာခဲ့လပွေီ......
ကလောငျ....ကလောငျ....ကလောငျ....(မုနျ့စားဆငျးခြိနျခေါငျးလောငျးခေါကျသံ)
"မုနျ့စြေးတနျးသှားရအောငျ တှယျတာ နဲ့ မွတျနိုးရေ.."
"အေးသှားကွမယျ သှနျးရေ..."
"ခဏလေးပိုကျဆံယူလိုကျအုံးမယျဝေ့..."
ဒီနေ့ကှောငွးစတကရွတာပှောစွရာကှီးနောွ...."
"ဟုတျပ..ကှာဘာလိုလိုနဲ့ငါတို့တောငျအထကျတနျးအဆငျ့တောငျရောကျလာပွီ..."
သူတို့ပွောမှ သှနျးလညျး စိတျထဲတှငျသတိထားမိတော့သညျ
"ငါတို့တောငလွူကှီးဖှဈလာပှီနောွ...ဒါနဲ့ဟိုနှဈကောငျလညျးမတှေ့ပါလား...""ဘယျနှဈကောငျလညျးဟ..သှနျးရ"
"အေးလေ..ဘယျနှဈကောငျလညျးအဆုံးမရှိအစမရှိ...မိသှနျးရယျ""အောွ... နငျတို့ကလညျဘယျနှဈကောငျရှိရမလညျး.. ရှိုငျးနဲ့စဈငွိမျးပေါ့ကှ..."
"ဟုတျပ..သှနြးပှောမှသတိရတယနြောမြှတနြိုး.."
"အေးလေ..သူတို့နှဈယောကျ ဘယျပြောကျနလေညျးမသိဘူး..."
(ရှိုငျးနဲ့စဈငွိမျးဆိုသညျမှာ 5 တနျးကတညျးကအတူတူတကျခဲ့ကသြော အခစှဆွုံးအရငွးနှီးဆုံးသူငယခွငှွးတှဖှဈပေသညွေ....သူတို့သူငယခွငှွးငါးယောကအွဖှဲ့က ဆရာ/ဆရာမတှရေဲ့ အရငျးနှီးဆုံး အားအကိုးရဆုံး..သူငယခွငှွးအဖှဲ့ဖှဈပသညွေ....)ကလောငျ....ကလောငျ....ကလောငျ....(မုနျ့စားကြောငျးပွနျတတျခြိနျ..)
ကြောငျးသား/သူ မြား အခနျးအသီးသီးသို့ ပွနျကွလပွေီ...(အခနျးထဲတှငျ...)"ဟဲ့ တှယျတာ ရေ တှယျတာ.. အခုက Math အခြိနျမလား...."
"အာဗွဲကွီးနဲ့..ဟယျဖွေးဖွေးပွောပါသှနျးရယျ...ငါကွားပါတယျ...ဟုတျတယျ Math အခြိနျ"
"ဘယဆွရာမလာမလညွးမသိဘူးနောွ သှနျး...."
"သဘော..ကောငျးတဲ့ဆရာမလာပါစေ..."
"ဆုတောငျး..မနနေဲ့ အကုနျသဘောကောငျးမှာပါ...မိ တှယျတာရယျ"
"မနကျကဆရာမတှကေတော့အကုနျသဘောကောငျးတယျ"
"ဟုတျပ.. "
"ဟိတျ...ဟိုနှဈကောငျ..ရှူး.....တိုးတိုးနေ....ဟိုမှာတီခယွလြာနပှေီ"
"ကဲ..ကဲ...သားတို့/သမီးတို့..အားလုံး မဂလွာပါနောွ...."
"ဟုတျကဲ့...မဂျလာပါ... ဆရာမ..."(ကြောငျးသား/သူမြားအသံ)
"ကဲ...အားလုံးဘဲ... ဆရာမနာမညျကတော့
ပနျးဧကရီ..ပါ..Math..ဘာသာရပကွိုသငကွှားမှာပါနောွ..ဆရာမကိုတဈယောကခွငှွးစီနာမညလွေးတှနေဲ့မိတဆွကပွေးပါအုံး..."
"ဟုတျကဲ့ပါ.ဆရာမ"(ကြောငျးသား/သူမြားအသံ)
"သမီး..နာမညျက သှနွးမှတခွယှွ...ပါတီခယှွ"
"သမီးကတေ့ာ တှယျတာ"
"သမီးကတော့မွတျနိုး"
"သမီးက တိမျလှှာ "
"သမီးကတော့ မသေစ်စာ ပါ..ဆရာမ"
"ကဲကဲ..ဟုတျပွီ... သားတို့ကကော..."
"သားက ကောငျးကငျ"
" သားက ရှိုငျး.."
"သားကစဈငွိမျး.."
"သားက မိုးမွငျ့ယံ.."
"သားက ကောငျးခနျ့..ပါ ဆရာမ.."
ဟူး...မောတာကှာ ဇာတျကောငျတှမေိတျဆကျရတာ..မြားတော့မသိမှာဆိုးလို့...😣😣
"ကဲ..ကဲ..ဟုတပွါပှီနောွ... ဆရာမတို့စာစသငျရအောငျ...စာအုပျဖှငျ့...Chapter - 1 Function စသငမွယနွောွ..."
"ဟုတျကဲ့ပါ...ဆရာမ....." ကြောငျးသား/သူှူားအသံ)
"သှနျးနဲ့တှယျတာ ဆရာမကခစှစွရာလေးနောွ.."
"ဟုတျပ... အကောငျသေးသေးလေးနဲ့... ခစွစြရာလေး..ဟိ..ဟိ"
"အဲ့လောကျလညျးမဟုတျပါဘူးဟာ..အကောငျသေးတာလေးနဲ့ မကွနြှာဝိုငြးတာလေးဘဲရှိတယြ..."ဟနျဆောငျကာပွောလိုကျလသေညျ သှနျးရဲ့စိတျထဲမှာတော့ *ခစွစြရာလေး.. မသေကျခိုငျနဲ့တောငျတူသေးတယျ..*
"ဟဲ့.... သှနျး ဘာတှတှေေးနတောလညျး..ခေါတြာတောငမြကှားဘူး..."
"အောွ ဘာမှမဟုတျပါဘူး...စာအကွောငျးတှေးနတော..."
"ဟငျး...ဟငျး...မရိုးသားဘူးနောွ....မိသှနျးရေ..."
"ဟုတျပ မွတျနိုးရေ...သှနျးမရိုးသားဘူး...."
"နငျတို့နှဈယောကျဆိုတာလညျး...ဘယျလိုဖွဈ...စာလိုကျကွညျ့တော့...စာသငျနတေယျ.."
"ဟုတျကဲ့ပါ.. ဆရာမကွီးရှငျ့"
ဟုတျ့ကဲ့...ဒေါသွှနွးမှတခွယှွ ရှငျ့.."
"ရှဲ့မနနေဲ့...."(ဒီလိုနဲ့စာဆကျသငျတာကို နားထောငျနကွေလသေညျ..သှနျးကတော့ သူ့ကိုယျသူ lesbian လို့မခံယူထားပါဘူး...ဒါပမေယျ့ သူစိတျထဲမှာ.. ဒီဆရာမကိုတှေ့တော့..စိတျတှရေောကယြကခြကကြုနလြသညြေ...ခစွခြှငြးရဲ့ အစပေါ့လေ...)
ကလောငျ..ကလောငျ..ကလောငျ
"ကဲ နောကျတဈခြိနျတောငျရောကျပွီ....ဆရာမထှကတွေ့ာမယနွောွ.."
"မဂျလာပါ... ဆရာမ ..ကြေးဇူးတငျပါတယျ... ဆရာမ"(ကြောငျးသား/သူမြားနှုတျဆကျသံ)
ထိုအခြိနျတှငျသှနျးမှ အတနျးထဲကနအေမွနျထှကျလသေညျ...
"ဟဲ့.. သှနျး..နငျဘယျသှားမလို့လဲ"
"ခဏလေး..ငါပွနျလာမယျ...မကွာဘူး..."
"ဒငျး...ဆရာမနောကျလိုကျတာ.. ထငျတယျ..""တီခယှွ...တီခယှွ..ပေးလေ..သမီးကိုငျပေးမယျ"
"ရပါတယျ..သမီးရဲ့.ဒါနဲ့သမီးက ဘယျသှားမလို့လညျး..."
"သမီးက.တီခယွကြိုလိုကပြို့မလို့...ပေးပါ..သမီးကို..သမီးသယျပေးမယျ.."
"ဒါနဲ့ သမီးက သှနွးမှတခွယှနွောွ..."
"ဟုတျ..တီခယှွ...တီခယွကြသမီးနာမညကြိုမှတမြိဘူးထငတြာ.."
"ဟယျ ကမြကဆရာမပါရှငျ့... အဲ့လောကျတော့မှတျမိပါတယျ ခယှရွယွ...အောွ...ခယွလြို့ခေါလြို့ရတယမြလား...."
"ဟုတျရပါတယျ... တီခယှွ... ခယှွ...ဆိုတာ... တီခယွပြထမဆုံးခေါဖြူးတာ....အခွားသူတှကေ သှနျးတို့ မွတျ တို့ဘဲခေါကြှတာ..."
"အငျး...ဒါဆိုရငျတော့..ဒီနာမညဘြဲခေါဖြို့လုံးဝ သခြောသှားပွီ...."
"ရှငျ...."
"ဟုတျတယျ...သမီးရဲ့...ဆရာမ ကဘယျအရာဖွဈဖွဈ ပထမဆုံးဘဲဖဈခငွတြာ...အဲ့တာဆရာမရဲ့ အကငှွ့လေ...နညျးနညျးတော့ လောဘကွီးတယျ...တဈဦးတညျးသောသမီးဆိုတော့...."
"အောွ...ဟုတျကဲ့..ရပါတယျ.. သမီးလညျးတဈဦးတညျးသောသမီးဘဲ..."
"ကဲ..ကဲ..ဟုတျပါပွီ နားနခေနျးလညျးရောကျပွီ သမီးပှနတွော့နောွ... နောကျတဈခြိနျဆရာမဝငျတော့မယျ...."
"ဟုတျကဲ့... တီခယှွ..."-------
ကဲ့ ဒီနားမှာ နားပါမယျ ......တဈဦးတညျးသော သမီး နှဈယောကျ တှေ့ဆုံမှု ကဘာဆကျဖွဈမလဲ....
အမှားပါရငျ ခှငျ့လှှတျပါ...🙏🙏🙏#A Yoon
YOU ARE READING
* ဝေးခဲ့... လေပြီ*
Roman d'amourUnicode... "သမီးကို တီချယ် ချစ်ပါတယ်...ဒါပေမယ့်... ဆရာမတစ်ယောက်ရဲ့ ဂုဏ်သိက္ခာ ကိုကျဆင်းတဲ့ အထိ နှလုံးသားကို ဦးစားမပေးနိုင်ဘူးသမီး..." {ပန်းဧကရီ} "တီချယ်ကလွဲလို့ဘယ်သူ့ကိုမှ သမီးမချစ်နိုင်ဘူး...အဲ့တာကြောင့်သမီးကို...