ဟငျ....တီခယြျ....တီခယြျနောကျကနြတောလား..."
"အငျးဟုတျတယျ ခယြျ...ဒီနေ့လမျးမှာကားပိတျနလေို့ ဆရာမ နညျးနညျးနောကျကနြတော..."ကလောငျ...ကလောငျ...
"ကဲ ခယြျ ကြောငျးလညျးခေါကျသှားပွီဆိုတော့ဂိတျကခုံမှာဘဲခဏနရေအောငျ..."
"ဟုတျ..တီခယြျ"
"ဒါနဲ့လေ....ဆရာမ ခယြျ ကိုမေးရအုံးမယျ...ခယြျ ကအခွားဆရာမတှကေိုကတြော့ ဆရာမ လို့ခေါျတယျ..ဆရာမကိုကတြော့ တီခယြျ လို့ခေါျတယျ...အဲ့ကှားခွားမှုကဘာလို့လညျးဟငျ..."
"ဟဲဟဲ...သမီးလညျးမသိဘူးတီခယြျ....သိတာတဈခုက တီခယြျကိုသူမြားတှနေဲ့ တူအောငျမခေါျခငြျဘူး အဲ့တာကွောငျ့ တီခယြျ လို့ခေါျတာပါ တီခယြျမကွိုကျလို့လား..."
"အောျ...အဲ့သလိုလား..မကွိုကျလို့မဟုတျပါဘူးရှငျ့...ခေါျခငြျသလိုခေါျလို့ရပါတယျဆရာမကွီးရှငျ့"
"ဟီးဟီး...တီခယြျကလညျး..သမီးလညျးတဈခုလောကျပွောမလို့..."
"ပွောပါ....ခယြျ"
"သမီးကိုလေ ခယြျ ဆိုပွီးတဈလုံးထဲမခေါျပါနဲ့လားတီခယြျ...ကွားရတာနညျးနညျးတဈမြိုးကွီးဖွဈနလေို့"
"ခယြျ လို့ခေါျတာကို နားထောငျရတာတဈမြိုးကွီးဖွဈ ဘယျလိုပွောငျးခေါျရပါ့မလညျး????အောျ....သိပွီ..သိပွီ သမီးခယြျ လို့ခေါျမယျ...ဘယျလိုလညျး..."
"အောျ...တီခယြျရယျ အမြားကွီးပွောငျးလိုကျတာဘဲ...ကဲ...တီခယြျ သဘောပါ ခယြျ ဆိုပွီးသာတဈလုံးထဲမခေါျရငျပွီးရော အားလုံးအဆငျပွတေယျ"
"ဟုတျပါပွီ...ကဲပါလာခုတော့...ကလေးတှလေညျး...သီခငြျးဆိုပွီးအခနျးထဲဝငျသှားပွီဆိုတော့...တီခယြျတို့လညျး သှားရအောငျ"
"ဟုတျ...တီခယြျ...သမီးလိုကျပို့ပေးမယျလေ...."
"ရတယျ...ရတယျ...သမီးခယြျ.... တီခယြျဘာသာဘဲသှားလိုကျတော့မယျ သမီးခယြျလညျး အတနျးထဲသှားတော့..."
"ဟုတျ...တီခယြျ ဒါဆိုသမီးသှားလိုကျပါအုံးမယျ..."
"အေးအေး...သမီးခယြျ"
(ပနျးဧကရီ နဲ့ သှနျးမွတျခယြျ တို့ ရယျရယျမောမောဖွငျ့စကားပွောနသေညျကို အကှယျတဈနရောမှ သှငျခမျးနားသညျ ဝမျးနညျးနသေောမကြျဝနျးအရိပျအယောငျတို့ဖွငျ့ရပျကွညျ့နလေသေညျ....)
"ဟငျ...ငါဘာလို့သူတို့ကိုကွညျ့ပွီး ဝမျးနညျးသလိုခံစားနရေတာလညျး..... ဒီ..ဒီ....မကြျရညျတှကေကော ဘာလို့ကနြတောလညျး...သှနျး ကငါ့တပညျ့လေးတဈယောကျလိုဘဲလေ...ဒါမှမဟုတျ ငါကိုယျတိုငျက မသိစိတျထဲကနေ တပညျ့အဆငျ့ထကျပိုနတောလား....ဟာ....မဖွဈနိုငျဘူး...အဲ့လိုဖွဈလို့မရဘူး...."(ခမျးနား လညျးတဈယောကျထဲရရှေတျနလေသေညျ....)
"ဟိတျ....ခမျးနား....တဈယောကျထဲ ဘာတှပွေောနတောလညျး....ဟငျ...သူငယျခငြျး နငျငိုနတေယျဘာဖွဈလို့လညျး.. ပွောလဟော ငါ့ကိုစိတျပူအောငျမလုပျနဲ့...."
"ဟဲ့ သံစဉျခြို ရယျ ငါ ဘာမှမဖွဈပါဘူး...လတေိုကျလို့ ငါ့မကြျလုံးထဲကိုလမျးသှားရငျးနဲ့ အမှုနျဝငျသှားလို့ပါ...နငျကလညျးလေ ငယျငယျတညျးက လညျပငျးဖတျပေါငျးလာတဲ့ ကိုယျ့သူငယျခငြျးအကွောငျးကိုတောငျ မသိဘူးလားလို့ ငါဘယျတုနျးက လှယျလှယျနဲ့ငိုတတျလို့လညျး...."
"အေးပါဟာ....ငါကစိတျပူသှားလို့ပါ....ငါက ခမျးနားနဲ့သှနျး စကားပွောနတောကို တှေ့လိုကျလို့ ငိုနတေယျမှတျလို့..."
(ခမျးနားလညျး မသိခငြျယောငျဆောငျကာဖွငျ့...)
"ဟငျ....ဟုတျလား ခြို ဘယျနားမှာတှေ့လိုကျတာလညျးဟငျ...သူတို့ကို ငါတောငျမတှေ့လိုကျဘူး...."
"ခမျးနား....မငျး လညျးတောျတောျဟနျဆောငျကောငျးပါလားနောျ..."
"ဟငျ...ခြို နငျကလညျးငါဘာဟနျဆောငျကောငျးလို့လညျး..."
"ကဲ...ထားပါတော့...လာအတနျးသှားရအုံးမယျ..."
"အေးအေး...သှားကွမယျ..."
(သံစဉျခြို ကအကုနျလုံးကိုမွငျလိုကျ ကွားလိုကျရတာကိုတော့ သှငျခမျးနား မသိခြေ...သံစဉျခြို ကငယျငယျကတညျးကပေါငျးလာတဲ့ သူငယျခငြျးအကွောငျးကိုလညျးသိသလို စိတျကိုလညျးနားလညျတယျလေ...ဖွဈတညျမှုတှအေားလုံးကိုလညျး ခတျေပညာတတျတဈယောကျပီပီ သိရှိနားလညျလကျခံနိုငျသော ဆရာမလေးတဈယောကျဖွဈပသေညျ...ခမျးနားသညျ ထိုသူငယျခငြျးမြိုး ရထားသညျမှာ...အလှနျဂုဏျယူဖှယျကောငျးလှပသေညျ..)--------++---------
ဤဇာတျလမျးမှဇာတျကောငျနာမညျမြား သညျစာရေးသူ၏စိတျကူးထဲမှ နာမညျမြားဖွဈသညျ...တဈစုံတဈရာတိုကျဆိုငျမှုရှိသှားပါက အနူးညှတျတောငျးပနျအပျပါတယျ ....#Yoon
YOU ARE READING
* ဝေးခဲ့... လေပြီ*
RomanceUnicode... "သမီးကို တီချယ် ချစ်ပါတယ်...ဒါပေမယ့်... ဆရာမတစ်ယောက်ရဲ့ ဂုဏ်သိက္ခာ ကိုကျဆင်းတဲ့ အထိ နှလုံးသားကို ဦးစားမပေးနိုင်ဘူးသမီး..." {ပန်းဧကရီ} "တီချယ်ကလွဲလို့ဘယ်သူ့ကိုမှ သမီးမချစ်နိုင်ဘူး...အဲ့တာကြောင့်သမီးကို...