ပန္းတစ္ေယာက္ ႏိုင္ငံေတာ္သီခ်င္းဆိုၿပီး အခန္းထဲသို႔ျပန္၀င္ကာ အတန္းေခါင္းေဆာင္တစ္ေယာက္ပီပီအတန္းထဲတြင္ပ်က္ကြက္ရိွမရိွ စစ္ေဆးၿပီးအတန္းပိုင္ဆရာမကို စာရင္းေပးရေလသည္.....ခမ္းနားကလည္း ကေလးကိုေအာ္မိေသာေၾကာင့္ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ကာ သြန္း ကိုအားနာ၍သိပ္စကားမေျပာေတာ့ေပ
"ဆရာမ...ဒီေန့ပ်က္ကြက္မရိွပါဘူး..."
"အြန္း..."
(သြန္းလည္း ဆရာမ စိတ္ဆိုးေနသည္ ထင္၍ဘာမွဆက္မေျပာေတာ့ဘဲ ထိုင္ခံုသို႔ျပန္ကာ လြယ္အိတ္ထဲမွ bio စာအုပ္မ်ားကိုထုတ္ရန္ရွာေနေလသည္...ခမ္းလည္း မာကာကို ကိုင္ကာ ဝိုက္ဘုတ္ ထိပ္ဆံုးရိွ လူၪီးေရစာရင္းျဖည့္ေသာအခါ ခမ္းနားမွာအေကာင္ေသးၿပီး အရပ္အနည္းပု၍ေျခဖ်ားေထာက္ၿပီး ရသျဖင့္အက်ႌစမွာ အနည္းငယ္လြတ္၍ ခါးမွာအနည္းငယ္ေပၚေနေတာ့သည္...ထိုေၾကာင့္ အခန္းထဲရိွေက်ာင္းသားအခ်ိဳ႕၏ မ်က္လံုးမ်ားမွာ ဆရာမဆိုသည့္ဂုဏ္ပုဒ္အတိုင္းအငမ္း မရၾကည့္ေနၾကသည္...ဤသည္ကို ခမ္းနားလည္းသိသည္..သို႔ေသာ္အခန္းတစ္ခန္းတြင္စုန္ျပဴးေသာေက်ာင္းသားမ်ား ပါတတ္သည္မွာ ထံုးစံေပ ျဖစ္သည္.....ဆံုးမလ်ွင္လည္း လက္ခံမည္မဟုတ္ အမုန္းပြားမည္သာျဖစ္သည္...ယခုျဖစ္ပံုမွာခမ္းနား၏ ငယ္စိတ္ျဖင့္သာဆိုလ်ွင္ ျပႆနာအႀကီးအက်ယ္ ျဖစ္သြားလိမ့္မည္ သို႔ေသာ္ခမ္းနားမွာ သည္းခံႏိုင္ေသာအသက္အရြယ္ပမာဏသို႔ ေရာက္ေနၿပီျဖစ္၍ ဤအခ်င္းအရာမ်ားကို လစ္လ်ူရႈကာ ေနခဲ့ရသည္မွာ အခ်ိန္ကာတစ္ခုပင္ၾကာျမင့္ခဲ့ၿပီျဖစ္သည္...ဝိုက္ဘုတ္တြင္လည္း စာကိုျမန္ျမန္ေရးကာ သြန္းကို ၾကည့္မိလိုက္ေသာအခါ သြန္းသည္အိတ္ထဲရိွစာအုပ္ကို မဲၿပီးရွာေနသာေၾကာင့္ ျဖစ္သမ်ွ အေၾကာင္းေတြကို မသိလိုက္ေခ်...ခမ္းနားမွာလည္း သြန္းသည္ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္သည္ဟုထင္မိကာ ၀မ္းလည္း၀မ္းနည္းမိသလို ပို၍ပင္တိုး၍ ေဒါသထြက္မိသည္....ထို႔ေၾကာင့္ ထိုေန့တစ္ေန့လံုးတြင္ သြန္းနဲ႔လဲ မ်က္ႏွာခ်င္းမဆိုင္ျဖစ္သလို...စကားလည္းမေျပာျဖစ္ေပ...အိမ္ျပန္ခ်ိန္လည္း သြန္နဲ႔အတူတူမျပန္ျဖစ္ခဲ့ေပ.....တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ ေရွာင္ေနကာ တစ္ေန့တာကုန္ဆံုးၿပီးေက်ာင္းဆင္းခ်ိန္ေရာက္ေလသည္...သြန္းလည္းမိမိကဆရာမစကားကိုနားမေထာင္၍ စိတ္ဆိုးေနျခင္စျဖစ္သည္ဟုသာထင္ေနမိသည္....ထို႔ေၾကာင့္ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔သာ အိမ္ကိုအတူတူ ျပန္ျဖစ္ေတာ့သည္...လမ္းတြင္...)
"သြန္း...နင္ဘာျဖစ္ေနတာလည္း မ်က္ႏွာလည္းမေကာင္းပါလား..."
"ဘာမွမျဖစ္ပါဘူးျမတ္ႏိုးရာ....ဒီတိုင္းဘဲ စိတ္ရႈပ္စရာေလးရိွလို႔..."
"ေအာ္..ဒါနဲ႔သြန္း...နင္မနက္က အခန္းထဲက ကိစၥဘာလို႔မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနတာလည္း..."
"ဟမ္...ငါကဘာကိစၥကို မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ရမွာလည္း...တြယ္တာရဲ့"
"ဟင္...နင္တကယ္မသိတာလား..."
"ေအး...ငါဘာမွမသိဘူး...ဘာကိစၥလည္း"
"ငါနဲ႔ျမတ္ႏိုးေတာင္ အဲ့ကိစၥကို ေဒါသထြက္ေနတာ...ျမတ္ႏိုးေျပာျပလိုက္အံုး သူမသိေသးဘူးဆိုရင္...."
"ေအး...ငါေျပာျပမယ္...#%#%#%#%#%#%(မနက္ကကိစၥျပန္မေျပာျပေတာ့ဘူးေနာ္🤧🤧အေပၚမွာသာ ေသခ်ာဖတ္လိုက္က်ေတာ့)အဲ့တာေတြဘဲ သြန္းေရ...ငါတို႔ကနင္သိတယ္ထင္ေနတာ...စာေရးၿပီးေတာ့ျပန္အလွည့္မွာ ဆရာမ ကနင့္ကိုေတာင္လွမ္းၾကည့္ေသးတယ္...နင္ကေမ့မၾကည့္ေတာ့ ဆရာမ ကျပန္ထိုင္ေနတာ...ၿပီးေတာ့တစ္ေန့လံုးလည္းမ်က္ႏွာမေကာင္းဘူး..."
"ဟင္...ဟုတ္လား ငါကႏိုင္ငံေတာ္သီခ်င္းဆိုတုန္းက ဆရာမစကားနားမေထာင္မိလို႔ စိတ္ဆိုးေနတယ္ဘဲထင္တာ...အဲ့ကိစၥေတျြဖစ္သြားမွန္းမသိဘူး..."
"ေအးပါ..နင္ဆရာမကိုလည္းနည္းနည္းပါးပါး ဂရုစိုက္လိုက္အံုး...ငါေလအဲ့ေကာင္ေတြကိုအရမ္းအျမင္ကပ္တာ...ဆရာမတစ္ေယာက္ကိုေတာင္လိုက္ေနတဲ့သုပ္ေၾကာင္ေတြ...ငါတို႔ကအစကသူတို႔ဘာေတြေျပာေနမွန္းမသိဘူး...ရိႈင္းနဲ႔စစ္ၿငိမ္း ေျပာမွေသခ်ာသိတာ...ႏွာေခါင္းေနာက္လိုက္ေနတဲ့ဟာေတြ...ငရဲအိုးဂ်ိဳးကပ္မယ့္ဟာေတြ...ဟူး...စိတ္တိုလိုက္တာ...."
"ဟင္း....စိတ္ေလ်ွာ့ပါျမတ္ႏိုးရာ...ငါဆရာမကိုဂရုစိုက္လိုက္ပါ့မယ္...ငါနည္းနည္းလိုသြားတာ..အတန္းေခါင္းေဆာင္လည္းျဖစ္ အရပ္လည္းရွည္တာကို ငါေရးေပးရမွာကို...ဆရာမစိတ္ဆိုးေနတယ္ထင္ၿပီး..ထိုင္ခံုျပန္ထိုင္ၿပီးေတာ့ စာအုပ္ကိုရွာေနမိလိုက္တာ...ငါအသံုးမက်တာ...ငါမွားတာပါဟာ..."
"ငါနဲ႔စစ္ၿငိမ္းေတာင္ အဲ့ေကာင္ေတြကိုဆြဲထိုးခ်င္ေနတာ..."
"ထားပါ...သြန္းနင္လည္းစိတ္မေကာင္းမျဖစ္နဲ႔ေတာ့ေနာက္ေနာင္ဆရာမလုပ္ရမယ့္ အဲ့လိုအလုပ္မ်ိဳးဆိုရင္ နင္အရင္လုပ္ေပးလိုက္ပါ.....ဆရာမကို အကဲခတ္ရသေလာက္ ဆရာမကနင့္အေပၚကို ၅၂၈ ထက္ပိုေနၿပီး ၁၅၀၀ အသြင္ကူးေနတယ္ အဲ့တာေၾကာင့္ နင္ျပန္ခ်စ္ႏိုင္ရင္ ခ်စ္လိုက္ပါ...ငါတို႔ကမကန္႔ကြက္ဘူး ရႈံ႔လည္းမရွံ႔ခ်ဘူး နင့္ဘက္ကရပ္တည္ေပးမွာ ...ၾကားလားသူငယ္ခ်င္း"
"အင္းပါ...ၾကားပါတယ္...ငါစိတ္ကိုငါစမ္းစစ္ပါရေစအံုးဟာ...ေနာက္ေတာ့မွေအးေဆးေျပာျပစရာတစ္ခုရိွတယ္...ေသခ်ာတာတစ္ခုကေတာ့ ဆရာမကို ေလးစားအားက်ရတဲ့ ဆရာမ တစ္ေယာက္ထက္ငါမပိုဘူးဟ...."
"ေအးပါ...အဲ့တာဆိုလည္းငါတို႔ အတင္းအက်ပ္မေျပာပါဘူးဟာ...၁၅၀၀ နဲ႔ မဟုတ္ရင္ေတာင္ ၅၂၈ အသြင္နဲ႔ ဆရာမ ကို အန္တီတစ္ေယာက္လိုသေဘာထားၿပီး ျပန္ဂရုစိုက္ေပးလိုက္ပါေနာ္....."
"အင္းပါ ငါအန္တီတစ္ေယာက္လိုသေဘာထားၿပီး ဂရုစိုက္ေပးလိုက္ပါ့မယ္..."
"ကဲ ဒါဆို...ငါတို႔လမ္းလည္းေရာက္ၿပီဆိုေတာ့ ငါနဲ႔စစ္ၿငိမ္းျပန္ေတာ့မယ္...တာ့တာ.."
" ေအးပါ...ဂရုစိုက္ျပန္က်...ဘိုင့္ဘိုင့္"
(သြန္းသူငယ္ခ်င္း ၄ေယာက္မွာ lgbt ဟု မခံယူထားေသးေပမယ့္ lgbt supporter မ်ားျဖစ္ၾကသည္...သြန္းကိုလည္းရႈံ႔ခ်ျခင္း ကဲ့ရဲ့ျခင္းမရိွေပ.....သြန္းအတြက္ သူတို႔ ၄ေယာက္မွာ ဒုတိယ မိသားစုေလးပင္ျဖစ္သည္....သြန္းလည္းအိမ္ျပန္ေရာက္ေသာအခါ ေရမိုးခ်ိဳးၿပီး မိႈင္ေထြေထျြဖင့္ ထိုင္ေနေလသည္)
"သြန္းေရ....သြန္း...ထမင္းစားရေအာင္ လာခဲ့"
"ဟုတ္လာၿပီ ေမႀကီးရဲ့....."
"ေခၚလိုက္ရတာဟယ္...ညည္းဆိုတာလည္း
ဧကႏၲ ေကာင္ေလးေတြဘာေတြမ်ားရိွလို႔ ေကာင္ေလးအေၾကာင္းေတြမ်ားေတြေနတာလား..."
"ဟီးဟီး...ေမႀကီးကလည္း ေကာင္ေလးလည္းမရိွပါဘူး...စာေတျြပန္စဥ္းစားေနတာပါ....."
"ကဲကဲ ဒီသားအမိႏွစ္ေယာက္နဲ႔ေတာ့ခက္တယ္...ေတာ္ေတာ့ ထမင္းစားၾကမယ္...."
"ဟုတ္...ေဖႀကီး"
"သမီး အစားနည္းလွခ်ီလား...စားမေကာင္းဘူးလား မ်က္ႏွာလည္းသိပ္မေကာင္းဘူး ေနမေကာင္းဘူး"
"ေကာင္းပါတယ္ ေဖႀကီးရဲ့ ေနပူေတာ့ နည္းနည္းႏံုးေနလို႔ပါ....သမီးေစာေစာနားေတာ့မယ္ေနာ္...."
"ေအးေအး...သမီး...ေစာေစာနားေတာ့.."
"ဟုတ္ ေဖႀကီး...ေမႀကီး....သမီးနားၿပီေနာ္..."
(သြန္းလည္း အခန္းထဲသို႔ျပန္လာကာ ထိုေန့ညကို အေတြးမ်ားစြာနဲ႔ ျဖတ္သန္းရေလသည္)______________။။_______________
အားလံုးကို သာသာ ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္ သာသာ ေနမေကာင္းျဖစ္ၿပီး ေဆးသြင္းေနရလို႔ up တာၾကာသြားတာပါ....ဇာတ္ေကာင္နာမည္တိုက္ဆိုင္မႈမ်ားရိွခဲ့ရင္ ေတာင္းပန္ပါတယ္...မည္သူတစ္ၪီးတစ္ေယာက္ကိုထိခိုက္လိုစိတ္မရိွပါ...
YOU ARE READING
* ဝေးခဲ့... လေပြီ*
RomanceUnicode... "သမီးကို တီချယ် ချစ်ပါတယ်...ဒါပေမယ့်... ဆရာမတစ်ယောက်ရဲ့ ဂုဏ်သိက္ခာ ကိုကျဆင်းတဲ့ အထိ နှလုံးသားကို ဦးစားမပေးနိုင်ဘူးသမီး..." {ပန်းဧကရီ} "တီချယ်ကလွဲလို့ဘယ်သူ့ကိုမှ သမီးမချစ်နိုင်ဘူး...အဲ့တာကြောင့်သမီးကို...