(Part - 5)Zawgyi

90 1 0
                                    

"သမီးသှနျး...သှနျးရေ....ဟာ...ဒီကောငျမလေးခေါျမကွားအောျမကွားနဲ့.....အိပျနတေုနျးလားမသိဘူး....ငါဝငျသှားမှဖွဈမယျ"
သှနျးအမလေညျး တံခါးဖှငျ့၍ဝငျသှားလသေညျ...
"ဟဲ့...မိသှနျး နငျမနိုးသေးဘူးဟုတျလား....ကြောငျးနောကျကတြော့မယျ...သှနျးမွတျခယြျ ထတော့....."
"အငျးးးးး.....မကွေီးကလညျး အစောကွီးရှိသေးတယျ လာနှိုးနတေယျ...အိပျရေးမဝသေးပါဘူးဆို...."
"ဟဲ့... ဘယျကိုအစောကွီးရှိသေးတာလညျး....7 နာရီခှဲနပွေီ.....မကြျလုံးလေးလညျးပွူးပွဲပွီးကွညျ့အုံး..."
"ဟငျ.....မကွေီး...တကယျ 7 ခှဲတာလား"
"ဟဲ့...အောျဒီကလေး မအေ က ကိုယျ့သားသမီးကိုနောကျပါ့မလား...ဒီမှာကွညျ့နာရီ...."
"အဲ့တာဖုနျးမရှိလို့ဖွဈရတာမကွေီးရဲ့..."
"ဟေ....ဘာဆိုငျလို့လဲ ကလေးရဲ့"
"ဆိုငျတာပေါ့ မကွေီးရဲ့.....အရငျကဆို သမီးဘယျလောကျညညျ့နကျမှအိပျအိပျ ဖုနျးနှိုးစကျသံကွားတာနဲ့ နိုးတော့တာဘဲ ခုတော့ အိပျတာကလညျးနောကျကြ ဘာသံမှလညျးမကွားတော့ မနိုးဘူးနောကျကသြှားပွီ....."
"မကွေီး သမီးကို ဒီတဈပတျ ပိတျရကျကရြငျ ဖုနျးလိုကျဝယျပေးဖို့စဥျးစားထားပွီးသားပါ....သှားခုတော့မွနျမွနျ ရမေိုးခြိုး အဝတျအစားလဲ...ကြောငျးနောကျကမြယျ"
"ရေး....ဒါမှတို့မကွေီးကှ....လာလာ မှှေးမှှေးပေးမယျ...အာဘှား....မှမှမှ....."
"တယျလညျး....ညဈပတျတဲ့ကလေးမပါလား...မကြျနှာလညျးမသဈရသေးဘဲနဲ့နမျးသှားတယျ....လိုခငြျတာရတော့ မအေ ကိုလာဖားနတေယျ..."
"ဟီးဟီး....မေးကွီးကလညျး မဖားပါဘူး....ကိုယျ့မကွေီးကိုခစြျလို့ နမျးတာကို...."
"ဟယျ...အာဗွဲကွီးနဲ့ အောျနတေယျ....လုပျမွနျမွနျ 8 နာရီထိုးဖို့ 20 မိနဈဘဲလိုတော့တယျ"
"အားပါးပါး..... ရှိသမြှနတျဒဝေါအပေါငျးကယျတောျမူကွပါ....ကြောငျးနောကျကလြို့မဖွဈဘူး....အပဈပေးခံရမှာ...."
"နတျဒဝေါတှေ ထိုငျတ မနနေဲ့ မွနျမွနျပွငျဆငျပွီး ဆငျးလာခဲ့ အောကျမှာ လှယျအိတျ၊ထမငျးခြိုငျ့၊ မနကျစာ အားလုံးပွငျထားမယျ..."
"ဟုတျမကွေီး....သမီးမွနျမွနျဆငျးလာမယျ"
(10 မိနဈလောကျကွာတော့ သှနျးလညျးအကုနျပွငျဆငျပွီး၍အောကျသို့ဆငျးလာခဲ့လတေော့သညျ)
"ဖကွေီး ရေ မောနငျး...."
"အေးမောနငျး သမီးလေး...သမီးဒီနေ့နောကျကတြယျနောျ...."
"ဟုတျတယျ...ဖကွေီးညကသိပျအိပျမပြောျတာနဲ့
ဒီမနကျနညျးနညျးနောကျကသြှားတာ...ဖကွေီး မကွေီး သမီးသှားတော့မယျနောျ....5 မိနဈဘဲကနြျတော့တယျ...."
"အေးအေး...သမီးလေးဖကွေီးလိုကျပို့ပေးရမလား..."
"ကောငျးသားဘဲ ဖကွေီးရယျ...လိုကျပို့ပါနောကျကလြို့မဖွဈလို့..."
"ဟုတျပါပွီကှာ....ဒီသမီးလေးကို အပဈပေးခံရမယျ့လကျကနေ ဖကွေီးကယျတငျပေးမယျဟုတျပွီလား...ဖကွေီးကားပေါျမှာစောငျ့နမေယျ..."
"ဟုတျဖကွေီး....အဲ့တာကွောငျ့ဒီဖကွေီးကို ခစြျနရေတာ...အာဘှား....မှမှမှ..."
"အမလေးတောျ...သားအဖနှဈယောကျလုံး ပိုကိုပို လှနျးတယျ တောျတို့နှဈယောကျရေ...."
"ဟီးဟီး....မကွေီးကလညျး....သမီးသှားပွီနောျမကွေီး.....တာ့တာ့....."
"အေးပါတောျ...တာ့တာပါ....ရော့ဒီမှာထမငျးခြိုငျ့...."
"ဟုတျ..."
(ဒေါသူဇာ တဈယောကျကတော့ သူ့ရဲ့တဈဦးတညျးသောသမီးလေးရဲ့ အရှယျရောကျလာသောျလညျး မပွောငျးလဲသေး ကလေးဆနျတဲ့အမူအရာလေးတှေ၊ရှပျပွာရှပျပွာနိုငျပုံလေးတှကေို ကွညျ့ပွီးတော့ပွုံးပွုံးလေးသာကနြျနခေဲ့လသေညျ)
"သမီးရေ....ဖကွေီး ဘယျအပေါကျမှာ ကားရပျပေးရမလညျး"
"main အပေါကျမှာဘဲရပျပေး ဖကွေီး..."
"အေးအေး...သမီး"
"ကဲရောကျပွီသမီးလေး....မှီတယျမလား အဆငျပွတေယျနောျ...."
"ဟုတျဖကွေီး...မှီတယျအဆငျပွပေါတယျရှငျ့ ဒါဆို သမီးဝငျပွီနောျ ဖကွေီး တာ့တာ့...ကားဖွေးဖွေးမောငျးနောျဖကွေီး"
"ဟုတျကဲ့ပါခငျဗြ...ဖကွေီးကားကိုဖွေးဖွေးလေးမောငျးပါ့မယျနောျသမီးလေး...ဟုတျပွီလားတာ့တာ"
"ဟုတျ ဖကွေီး "
(ဦးဇောျမွတျအောငျတဈယောကျလညျး သူ့သမီးကိုနှုတျဆကျပွီးတာနဲ့ ကမာရှတျမွို့နယျ ပွညျလမျးမကွီး အနီးမှာရှိသော Moonstar လို့အမညျရှိတဲ့ သူ့ရဲ့ ကားကုမ်ပဏီသို့ မောငျး၍ထှကျခဲ့လသေညျ။ သှနျးလညျး ကြောငျးတံခါးသို့ အဝငျတှငျ ဘေးမှအရိပျတဈခုတှေ့လို့မော့ကွညျ့လိုကျရာ အေးခမြျးလှတဲ့သူမရဲ့အပွုံးပိုငျရှငျလေး ဖွဈနလေသေညျ)

(တနျးလနျးလေးထားခဲ့ပါရစေ 😜😜
အေးခမြျးတဲ့အပွုံးပိုငျရှငျလေးက ဘယျသူလညျး ရိပျမိကွရဲ့လား🤭🤭)

တဈနေ့တဈပိုငျးကို တိုတိုနဲ့ ပုံမှနျ up ပေးပါ့မယျနောျ🥺🥺
-------------။--------------
up တာကွာသှားလို့တောငျးပနျပါတယျနောျ....
fic ထဲမှဇာတျကောငျနာမညျမြားနှငျ့ နရောဒသေမြားသညျ စာရေးသူ၏ စိတျကူးသကျသကျသာဖွဈသညျ...မညျသူတဈဦးတဈယောကျကိုမှထိခိုကျလိုစိတျမရှိပါ ဇာတျကောငျနာမညျမြားသညျကူယူခွငျးမဟုတျပါ ထို့ကွောငျ့တိုကျဆိုငျမှုရှိပါက အနူးညှတျတောငျးပနျအပျပါတယျ .....

* ဝေးခဲ့... လေပြီ*Where stories live. Discover now