19/2. fejezet

116 11 2
                                    

Fontos olvasd el!!! Na tehát ez a folytatása az előző résznek mert a drága wattpad leszedte az előzö fejezet felét!! Aki az előző fejezetet végig olvasta az is olvassa ezt el mert vannak benne nagy változtatások!!!!!💗💛💚Hálásan köszönöm, hogy ennyien olvassátok a könyvem!! Mindjárt meg van a 2k!Nagyon köszönöm💗💛💚😍😍 16+-osnak mondanám ezt a fejezetet

Sarada szemszöge:

- Na itt valami büzlik biztos történt valami köztük - mondta Chochou. Miközben az áruházban sétálgattunk. Egyetértettem vele mert nem stimmelt Boruto és Hanado "kapcsolata". Szinte lehetett érezni köztük a feszültséget az osztályba. Az Uzumaki hamar lekoptatta Hanadot.
- Na mindegy ne evvel foglalkozzunk -mondta Hima.
- Igen inkább válasszunk ajándékokat-mondta Sumire. Végül csak mi négyen jöttünk el vásárolni.
- Én a fegyver részlegre akarok menni-mondtam a többieknek.
- Én is - mondta Hima.
- Mi megyünk a ruha részlegre utána találkozzunk a kávézónál - mondta Sumire és elmentek.
- Kinek veszünk ajándékot? - kérdezte Hima miközben a barátság karkötőnk-kel játszadozott.
- Apának - mondtam és közben beléptünk a fegyver boltba.
- Szia Tenten - mondtam az üzlet vezetőjének. Mivel apa ajándéka miatt sokszor fordultam meg itt ezért azt mondta tegezzem meg amúgy is ismeri anyáékat.
- Sziasztok lányok - mondta mosolyogva. A pult alá nyúlt és kivett egy szatyort.
- Itt is van amit kértél - adta át.
- Köszönöm szépen örök hála - mondtam boldogan.
- Na ést most hova? - kérdezte Hima miközben elfelezte a túrórudit és felém nyújtotta.
- Hát még Borutonak kéne vennem ajándékot - mondtam és beleharaptam a csokiba.
- És tudod már mit veszel neki? - kérdezte vigyorogva.
- Sajnos még nem - mondtam szomorúan.
- Ne aggódj majd kitaláljuk - mondta Hima. Válaszul csak átkaroltam a vállát és úgy sétáltunk tovább. Betértünk egy ruha boltba. Nagyban nézelődtem mikor Hima hirtelen elrántott egy szekrény mögé.
- Ott jönnek Borutoék - mondta ijedten és a fejével biccentett egyet. Kikukucskáltam a szekrény mögül. Tényleg ők voltak azok. Boruto, Inojin, Mitsuki, Kawaki, Shikadai és számomra egy ismeretlen srác. Lehet az évfolyam társam? Na mindegy nem tudom mi a neve.
- És minek bújtunk el? - kérdeztem Himátol felvont szemöldökkel.
- Hát tudod az a srác..egy nagy tökfilkó minden lányra rá száll. Mindenkivel csak játszadozik. Undorító egy alak - mondta Hima dühösen. Kicsit megijesztett az Uzumaki lány. Soha senkit se szokott szídni. Mindenkivel nagyon kedves. Bár ha jól emlékszem Borutot még soha sem láttam idegesnek. Már éppen megakartam kérdezni, hogy leüssem- e a csávót amikor érdekes beszélgetés ütötte meg a fülem.
- Hé srácok. Van az a csaj az osztályotokban. Tudjátok aki tök átlagos fekete haja és fekete szeme van. Meg mindig olvas. Ja meg szemüveges - mondta nem túl jól fogalmazva a körül írásom. Valószínűleg rám gondolt.
- Saradára gondolsz? - kérdezte kicsit ingerülten Boruto.
- Igen. Szerintem azért tök jó csaj. Lehet felszedem. Nem lesz nehéz hiszen egy lányról van szó. Jó lesz egy kis szórakozásnak. Meg lehet megfektetem. Biztos szűz még a csaj. Nem ellenkezne. Bár a mellei nem nagy számok - mondta a csávó tök természetesen. Heee??? Ez megőrült? Mégis, hogy lehet ekkora sexista?? Na jól van ám és mi az, hogy szűz vagyok még? Mondjuk igaza van. Na de ez nem lényeg még a nevemet sem tudja mondjuk én sem az ővét. És mi a baja a melleimmel igaz, hogy nem a legnagyobbak de akkor is. Már mentem volna, hogy jól szét üssem amikor Hima megragadott.
- Nézd - mondta Hima vigyorogva. Hirtelen Boruto megszólalt.
- Te sexista barom! Hogy beszélhetsz egyátalán így egy lányról? Vagy éppen Saradáról? Meg mi az, hogy " nem ellenkezne "?? Te nem ismered azt az Uchiha lányt! Ha ezt meghallotta volna akkor addig ütne míg meg nem halnál. Már ne is haragudj de Sarada sokkal erősebb nálad! Az osztályban is kijárt neki a tisztelet. Én is elismertem riválisomként...Nem lenne olyan idióta, hogy lefeküdne veled még szóba se állna egy ilyen emberrel. És mi az, hogy még biztos szűz? Ebben mondjuk lehet igazad van mert egy angyal ez a lány. És, hogy lenne már átlagos? Ő az első lány akivel találkoztam és nem bulikba jár inkább olvas és tanul. Nem plázázni megy nap mint nap. Nagyon is különleges. Hogy a fenébe gondolod, hogy játszadoznál vele? Nem vagy normális?! Ha jól tudom téged is egy nő szült nem? Örülj neki, hogy ezt az anyukád nem hallotta. Meg ha megkérhetlek ne oszd már meg velünk ezeket az undorító gondolatokat. És ha hozzá mersz nyúlni Saradához vagy a húgomhoz azt nme úszod meg! Sarada melleiről csak annyit, hogy szerintem tökéletesek - mondta a végére már egy kicsit elpirult. Zakatoló szívvel hallgattam Borutot. Szóval így gondol rám...Vigyorogva néztem rá Himára de egy kérdést feltettem magamnak. "Ha barátnője van akkor miért mond rólam ilyeneket?" valószínűleg csak azért mert jó barátja ként tekint rám. Ez most jelen pillanatban nem érdekelt nagyon. Nem érdekelt az, hogy barátilag mondta vagy sem, mert most boldog vagyok.
- Oké..ny-nyugi haver de azt hiszem, hogy most megyek - indult volna meg a csávesz akinek a nevét még most sem tudom de elé állt egy sereg idős hölgy.
- Hölgyeim na ilyen egy igazi úriember! Megvédte a lányt akit szeret! Igazán szerencsés lehet az a leányzó! Ha gondolod akkor ugorj be egy teára a szomszéd boltba. Nem kérés volt. Ami rád vonatkozik - fordult a megrémült fiú felé - TE TE UTOLSÓ KIS TAKNYOS HÜLYEGYEREK, HOGY GONDOLTAD, HOGY ÍGY BESZÉLSZ EGY LÁNYRÓL. TE SENKI HÁZI GYERE CSAK IDE!! - mondta és elkezdték üldözni az öreg nénik. Ki bottal verte valakik meg táskával. Lehet benézek majd a boltjába.
- Mégis mi a f***szt képzel ez a hülye?- kérdezte idegesen Inojin.
- Menjünk - mondta Boruto olyan kimért hangon mint még soha. Még én is megrémültem tőle. Arca semmi érzelmet nem mutatott csak a hangja szólt ridegen. Így végül kimentek az áruházból. Mi is kiindultunk a boltból a kávézóba. Még mindig azon járt az agyam amiket mondott Boruto. Meg persze, hogy mit vegyek Borutonak ajándékbe. És ekkor megláttam a tökéletes ajándékot Borutonak. Mosolyogva indultam tovább a kávézó felé. Majd még vissza jövök ide holnap.

****

Fáradtan feküdtem az ágyamban. Kicsit kimerített, hogy ilyen sokáig voltam ennyi emberrel egy helyen. Nem szeretem a karácsonyi forgalmat. Meg persze kattogott az agyam. Mert ma elég nagy információt kaptam Kawakitól. Még pedig azt, hogy:
" Sarada képzeld beigazolódott amit gondoltam. Boruto csak egy fogadás miatt járt Hanadoval egy hónapig "
Hát igen szóval ez történt. Én meg teljesen hülyét csináltam magamból. A fejemet bele préseltem a párnába és beleordítottam. Inkább megpróbáltam aludni egy pár perc után el is nyomott az álom.

Arra ébredtem, hogy mellettem valaki mocorog.
- Mit csinálsz? - mondtam komásan de nem tudtam, hogy kinek.
- Csak elmegyek zuhanyozni. Aludj nyugodtan - mondta az illető és megpuszilta a fejem. Kipattantak a szemeim és dermetten néztem az illetőre aki nem más volt mint Boruto. Felső testét semmi sem takarta így láthattam a kidolgozott felső testét. Arca férfiasabb volt.
- Minden rendben? - kérdezte Boruto aggódva. Hát öregapám nincs. Hol a fenében vagyok??
- H-Hát öhmm ja vagy valami ilyesmi - mondtam és benéztem a takaró alá. Rajtam egy pizsoma rövid gatya volt meg egy melltartó az ingem kivolt gombolva. Na jó ne pánikoljunk ez csak egy álom DE AKKOR IS MI A FÉSZKES FENÉT KERESEK BORUTOVAL EGY ÁGYBAN?????
- Na jó mi a baj miért vagy ilyen fura? - kérdezte és közben megfogta a kezem és magához húzott. Hát khmm elég intim pózba voltunk. Én Boruto ölében ültem derekamat fogta. Testem hozzá simult az övéhet és így eléggé zavarban voltan. Mert hát egy melltartó volt rajtam és egy kigombolt ing meg számomra egy ismeretlen nyaklánc lógott a nyakamban. Pipacs vörösen megszólaltam.
- Hát cs-csak - kezdtem hebegni össze vissza minden hülyeséget pl: " nem etettem meg a cicát" vagy éppen " elfelejtettem reggelizni" . Az Uzumaki csak felvonta a szemöldökét.
- Sarada ugye jól tudod, hogy nekünk nincs is macskánk - mondta szórakozottan.
- Jaa tényleg - mondtam mint akinek eszébe jutott, hogy nincsen macskája.
- Aha megvan már. Zavarban vagy mi?- suttogta a fülembe. Leheletét éreztem a bőrömön, kirázott a hideg tőle ( jó értelembe )
- Mi nem nem dehogy!Én?? Miért lennénk? Véletlen sem vagyok melltartóban és nem vagyok zavarba- szóltam el magam Boruto kaján elmosolyodott.
- Talán zavar, hogy rajtad van a melltartó? Levegyem? - kérdezte szórakozottan miközben szemeit lejebb csúsztatta a ruhára.
- Boruto te kis! Nézz a szemembe- mondtam és vártam már, hogy felébredjek ebből az álomból. Lehet nem kellene kicsit nagyon romantikus könyveket olvasnom lefekvés előtt.
Boruto ahelyett, hogy azt tette volna amire kértem apró puszikkal kezdte behinteno a nyakamat.
- Hé v-várj mit csinálsz? - kérdeztem tőle kicsit remegő hanggal.
- Kicsit kényesztetlek - mondta és belebuszilt a nyakamba. Egy sóhaj hagyta el a számat. Boruto erre csak elmosolyodott és lecsapott az ajkaimra. Nem hezitáltam viszonoztam bár amennyire tudtam. Boruto az ujjait szépen lassan végig húzta a hasamon. Kellemes érzés volt.

- Mi a? - keltem fel izzadva. Szívem hevesen dobogott. Még szinte éreztem Borutonak az illatát és a csókját. Remegve beleturtam a hajamba. Mi a franc? Miket álmodok?

Hehe<33 Remélem tetszett a rész💗

A legjobb középsulis életemTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang