Boruto szemszöge:
Éppen Jinnel beszélgettem amikor beléptem a konyhába lefagytam.Elvesztem a gyönyörű onixszemű lányba.Nem tudom meddig néztük egymást de anya zökentett ki.
Néha egy pár lopott pillantást vetettem a lányra.
-MEGVAN!!-visított fel Hima láttam,hogy az ónixszemű kicsit köhög mert megilyedt de végül nem mertem meg veregetni a hátát.
-Ezentúl Saranak foglak hívni-mondta Hima mindenki értetlenül nézett aztán elröhögtük magunkat.Láttam,hogy az ónixszemű vagyis Sara is megereszt egy kis mosolyt.Sara...ez biztos Saradának a becézése.Illik hozzá ez a név.***
-Gyertek majd még el máskor is-mondta anya Sakura-sannak.
-Rendben, majd biztod jövünk még.-mondta Sakura-san.
-Hol van Sarada?-kérdezte Sasuke-san.
-Biztos a konyhába nézelődik,menj Boruto szólj neki- mondta apa.
-Rendben-mondtam és bementem a konyhába.Sarada háttal állt és nézegette a családi fotókat.Nem vette észre,hogy ott vagyok.Már mögötte voltam amikor megakartam szólítani de ő megfordult és a mellkasomat lefejelte így elvesztette az egyensúlyát.Elkaptam gyorsan a derekát.Megcsapott a cseresznyés parfümjének az illata,nagyon kellemes volt.
-Ne haragudj,jól vagy?-végre kibökttem a kérdést.Sokáig csak nézett majd mikor leesett neki,hogy mit kérdeztem.Gyorsan válaszolt.
-Mi?Ja,persze-mondta zavarban....a hangja egyszerűen nagyon lágy volt.Amikor vacsinál kérdeztek valamit tőle akkor mindig csak egyhangúan és tömören válaszolt.Egyszerűen lefagytam nem akartam elengedni karcsú derekát.Feleszméltem,hogy elkéne engednem.Gyorsan elengedtem és valamiféle bocsánatott motyogtam meg,hogy várják a szülei.Ő csak hevesen bólogatott.22-órakor.
Na hát elmentek,hogy is mondjam kicsit beszéltem volna az ónixszeművel egy kicsit na mindegy...
-Hé,srácok nektek mi a véleményetek Sararól?-kérdezte Hima.
-Hát,szerintem nem nagyon akart itt lenni.Nem is volt nagyon bőbeszédű.Én annyira nem bírom. -mondta Kawaki.Igaz,hogy nem volt valami beszédes de attól még szerintem kedves lehet.Na mindegy.
-És te Boruto??-kérdezte Hima.Na most mit mondjak,hogy szerintem beleszerettem vagy mi?!
-Hát...khm szerintem kellemes az illata-amint kimondtam ezt meg is bántam.Mindenki kikerekedett szemmel nézett.Még anya és apa is.
-Bármint...izé...na..öhmm...-kezdtem dadogni.
-Te beleszerettél Sarada-chanba?-kérdezte anya kuncogva.
-Mi?én dehogy-égő vörös fejjel kezdtem tiltakozni.
Miután mindenki kinevette magát rajtam egy kicsit már unatkoztunk.
-Támadt egy ötletem-mondta Hima.
-Mi?-kérdezte Kawaki unottan.
-Ráírok Sarara,hogy átmehetek-e hozzá-mondta Hima büszkén.
-Szerintem már hagyjad túl késő van Hima-mondta apa.
-Már ráírtam-mondta lazán Hima.Mindenki köré gyűlt.Néztük hogy mikor ír vissza Sarada.Chat beszélgetés:
🌻Szioooo(Hima)
🌺Szia(Sara)
🌻Mit csinálsz?
🌺Olvasok
🌻Öhmm...oké nem lenne kedved át jönni hozzám vagy találkozni?
🌺Nem
Na ez aztán jó kis beszélgetés volt.
-Legalább őszinte-mondta Kawaki,vissza folytott nevetéssel.
-Ahjj nem hiszem el-mondta Hima.
-Majd máskor Hima biztos fáradt-mondta anya.
-Ha nem akkor majd átmegyek én saját magam hozzá.Úgy érzem,hogy ő lesz a legjobbarátnőm-mondta Hima es már szaladt is fel a szobályába.
De még annyit lekiabált,hogy ott alszik Saradánál.***
Az ágyamon fekszek és nézem a plafont.Hima már át ment Saradához vagyis inkább betört hozzá.Sarada szobája velem szemben van van neki is egy erkélye de sajnos nem látok semmit mert elvan húzva a függöny.Ránéztem a kezemre.Még mindig bizsereg ha arra gondolok,hogy a derekát fogtam vele.
Nincs mit tenni....valószínűleg szerelmes lettem...
A szemeim lassan lecsukodtak és elnyomott az álom.Remélem tetszett az új rész!✨
ESTÁS LEYENDO
A legjobb középsulis életem
RomanceSarada az emberek világából költözött át családjával Konohába.A családnak egy küldetése volt.Akkor költöztek el Konohából mikor Sarada csak 2 éves volt.Sarada semmit sem tud a ninjaéletről de nem is izgatja nagyon. Ha érdekel a story olvasd el.