Sarada szemszöge:
Már vagy fél órája bolyongok a faluban.Most éppen itt állok a Villám Burgerező előtt.Na inkább felhívom apát.
Elpanaszoltam neki mindent,hogy eltévedtem.Szóval ja most valami Inojin nevű fiúval motorozgatok.Meglepett,hogy ő is motorozik.Na,mindegy.Elértünk egy házhoz,valószínűleg itt élnek az Uzumakiék.Semmi kedvem nincs ehhez.
-Megérkezdtünk-mondta a sápadt bőrü.
-Na nem mondod-motyogtam magamban.Elengedte a füle mellett.
Becsöngettem volna ha ez az Inojin nevű srác nem rontott volna be.
-Itt van a lány,Boruto-mondta Inojin.Van nevem is na mindegy.Levettem a cipőm és belépten a konyhába.Kiváncsian fürkézdtem a konyhát szép volt nem nagyon különbözött az ember világ stílusától.
-Khm..-köhintett apa.Oda néztem mindenki engem figyelt.Rájöttem,hogy nem köszöntem.
-Jónapot,kívánok!-mondtam és meghajoltam.
-Szervusz,Sarada-chan engem Hinatának hívnak,nyugottan tegezhetsz-mondta egy ibolya szemű nő,gyönyörű volt.
-R-Rendben-mondtam kicsit zavarodottan.Mindenki üdvözölt.De csak most vettem észre,hogy nincsen se apa se anya mellett hely.Jaj de jó. Már csak egy kék szemű lány mellett volt hely barátságosan rám mosolygott.Leültem mellé.
-Hol van Bolt?(Boruto)-kérdezte Inojin.
-Mosdóban-felelte egy barna hajú srác jobban megnézve nem hasonlított Hinata-samára és a narancssárga hajú férfira sem.
-Szia,engem Himawarinak hívnak de nyugottan szólíts Himának-mondta vigyorogva.
-Szia-mondtam egyhangúan.Furán nézett rám.Legszívesebben megmondtam volna neki,hogy semmi kedvem nincs itt lenni és nem is akarok vele barátkozni...barátok...tch én nem hiszek az ilyenekben.
-És téged,hogy hívnak? -kérdezte.Meglepett,hogy nem sértődött meg.
-Saradának-mondtam.
-Sarada..nagyon szép neved van-mondta elgondolkozva.Na szerintem nem fog már hozzám szólni mert nagyon gondolkodik valamin.
-Boruto,ez volt az utolsó,hogy szívességet tettem neked-mondta az Inojin nevű srác.
-Jól van nyugi,nyugi bocsi ígérem ilyen több nem lesz-mondta a srác aki segített vagyis hát csak a hangjából gondolom mivel a folyosón beszéltek.Halottam ahogyan mind a ketten belépnek.Hátra nézdtem kár volt teljesen lefagytam.Elvesztem az éjkék szemeiben.Ő is engem nézett.Nagyot nyeltem.
-Inojin-kun csatlakoz hozzánk kérlek-mondta Hinata-sama.
-Oké-mondta Inojin.
-Boruto??Minden,rendben kérdezte Hinata-sama.
-Mi?Ja, ja persze-mondta kicsit zavarodottan.Felém közelített vagyis csak a lépteit hallottam mivel én addigra már a kajámat néztem.Ja nagyon érdekes ez a nem is tudom micsoda.Leült mellém mivel valószínűleg mellettem volt a helye.Próbáltam nem rá nézni. Jézusom mi van velem?!
Mindenki csendben evett.
-MEGVAN!!-visított fel Himawari,úgy megijedtem,hogy félrenyeltem.
-Ezentúl Saranak foglak hívni!-határozottan nézett rám.Értetlenül bámultam rá.Mindenki elkezdett nevetni.Na jó,én is majdnem elkezdtem nevetni de végül nem.
-Figyiii,megkaphatom a telefonszámod??-kérdezte boci szemekkel.Mért akarja a telefon számomat?!Ekkor anya egy kicsit köhintett jelezve a szemével,hogy legyek udvarias.
-Aha-beírtam a telefonszámomat.
-Köszikeee,Sara-mondta boldogan.
A vacsora hamar eltelt.Végre indulunk haza.Vagyis a szomszédba.Holnap lesz a sulikezdés.Nem akarok menni.Hát mitne mondjak elég boldog családnak tűnnek.Nagyon aranyosak a régi képeken.A barna hajú fiú akit Kawakinak hívtak csak később volt rajta a családi fóton.Akkor jól sejtettem,hogy örökbe van fogadva.
Fordultam volna meg de beleütköztem valakinek a mellkasába.Eléggé erősen.
-Ne haragudj jól vagy?-mondta Boruto a derekamat fogta,hogy elne essek.Nem tudtam megszólalni mert khm...eléggé zavarban voltam...
-Mi?ja persze-mondtam zavartan de még mindig nem engedte el a derekam eléggé fürkészte az arcomat....Na jó khm..már elengedhetne...
Hirtelen feleszmélt és elengedett.Valami bocsánatot motyogott meg mondta,hogy várnak rám anyáék.Csak hevesen bólogadtam.
Anyáék ott vártak a kapu előtt.Elköszöntünk az Uzumakiktól.Beértem a szobámba és ledöltem az ágyamra.Nem tudom mi ez az érzés de nagyon zavar,hogy ilyen gyorsan ver a szívem a francba már.
Lassan lecsukódtak a szemeim.És elnyomott az álom.Remélem tetszett az új rész!
Köszike,hogy olvassátok!✨
VOCÊ ESTÁ LENDO
A legjobb középsulis életem
RomanceSarada az emberek világából költözött át családjával Konohába.A családnak egy küldetése volt.Akkor költöztek el Konohából mikor Sarada csak 2 éves volt.Sarada semmit sem tud a ninjaéletről de nem is izgatja nagyon. Ha érdekel a story olvasd el.