Boruto szemszöge:
Sarada még az előbb itt volt.Hova tűnt?!
-Hima,hol van Sarada?-kérdeztem Himát.
-Az előbb ment ki azt mondta,hogy nem érzi magát valami jól-mondta Jin.
Mióta vannak beszélő viszonyba,Sarával?!Na mindegy inkább megkeresem Sarát.***
Már minden hol kerestem de nem találom sehol.Hova tűnhetett?Ekkor beugrott a tető.Hát persze Sara szereti a csöndes helyeket,bármint gondolom én.Gyorsan felfutottam a tetőre.Megfagyott bennem a vér.Sarát láttam,nagyon remegett és a légzése is nagyon szabálytalan volt.Odafutottam hozzá.Megragadtam a csuklóját.
-Sarada nyugi lélegezz!Nincsen semmi baj itt vagyok!Vegyél mély levegőket-próbáltam megnyugtatni,kisebb nagyobb eséllyel.
Nem nagyon sikerült így próbáltam megnyugtatni de nem halott vagy csak nagyon pánikolt.
-Ki,be,ki,be szép lassan- mondtam neki lassan kezdett szabályosan lélegezni. Még mindig remegett.Nem tudom,hogy honnét jött ez az ötlet de megfogtam és magamhoz húztam evvel a lendülettel átöleltem.
-Semmi baj.Ügyes vagy...-egy kicsit megfeszült a karjaim között de viszonozta az ölelésemet.Megcsapott az illata.Egy idő után elállt a remegése de még mindig nem engedett el,ez kifejezetten tetszett.
Percek teltek el mire hirtelen felpattant és valami bocsánat félét motyogott.Elakart futni de én nem akartam,hogy elmenjen vele akartam lenni még egy kicsit.
-Kérlek még ne menj..-mondtam zavarban.
-O-Oké-mondta vörösen nagyon aranyos volt.
-Arigato-mondtam suttogva.Hát nem tudom mi ütött belém de hirtelen Sarát magamhoz húztam és megint megöleltem.Viszonozta az ölelést de rájöttem,hogy soha sem akarom elengedni...annyira ártatlan...és...szerintem én beleszerettem Sarába...
Kb.még tíz percig így álltunk végül megszólaltam.
-Vissza kéne mennünk-mondtam halkan.Mint aki most jött rá,hogy óránk van olyan ijedten mondta.
-Ooo bakker elkésünk óráról-mondta ilyedten.
-Már 15 perce megy-mondtam nevetve.
-Ez nem vicces gyere-és evvel megfogta a csuklomat és elkezdtünk lefutni a lépcsőn.Jajj ez a lány egyszer még a síromba visz.Pedig úgy ellogtam volna ezt az órát. Kitudja elég jó hatással van rám.Berontott a terembe Sarada velem együtt.
-Nagyon sajnálom,hogy késtünk-mondta és meghajolta.
-Én ugyan nem-mondtam mormolva.Megfogta a fejem és meghajlásra kényszerített.
-Ooo gyerekek semmi baj élvezéttek ki a szerelmeteket míg fiatalok vagytok-mondta a tanár aki igazából Ino-sama volt.Mi szerelmesek?Ez igazán tetszett.
-Elnézést de félre ne értse de mi nem vagyunk együtt-mondta tiltakozva Sarada.
-Jól van tagadjátok csak!Na nyomás.a helyetekre.-mondta én leültem a helyemre de Saradát megszólította Ino-sama.Jajj ez a nő néha olyan nyájas.
-Várj,csak ezek a szemek hajad?!-mondta meglepődve
-Sarada-chann?? Úristen de nagyot nőttél mikor legutoljára láttalak még kicsi voltál!!Látom örökölted a szépséget anyukádtól!!Awww és milyen aranyos vagy!!Mi a helyzet veled??Hogy vagy?Hogy érzed magad?- látszott,hogy Sarada egy kicsit lefagyott.Na ma azthiszem hosszú napunk lesz.***
Jajjj végre vége a napnak annyira unalmas volt.Kivéve egypár részt:)
Láttam,hogy elindult Sarada.
-Héé,srácok nem megyünk már haza?-kérdeztem Himát meg Kawawkit.
-De felőlem-mondta Kawaki.
Elköszöntünk a többiektől és elindultunk haza felé.Elöttünk Sara ment de bekanyarodott az egyik sikátorba.Gondolom az örsre megy(Uchiha örs).Mi tovább mentünk.
-Tadaima-mondtuk egyszerre.
-Haza értetek? Milyen volt a suli?-kérdezte anya.
-Nem volt rossz-mondta Hima.
-Na én mentem fel a szobámba-mondta Kawaki.
-Rendben,majd lassan készen van a vacsora majd szólok-mondta anya mosolyogva.
Felmentem én is a szobámba.Beleugrottam az ágyamba,unatkozok.De van valaki akit zaklathatok.Biztos vagyok benne,hogy felidegesítem majd.
Elővettem a telom és megkerestem Sarada nevét.⚡:(Boruto)Sziaa,mi újság??-írtam rá.
🌺(Sarada)Semmi -hát látszik,hogy nem akar velem találkozni.
⚡:Mit csinálsz? -kérdeztem.
🌺:Tanulok-ki tanul ilyenkor?!
⚡:Miért tanulsz ha okos vagy?
🌺:Mert nekem kell a legjobb tanulónak lennem-hát azthiszem,hogy egy maximalista tetszett meg nekem.
⚡:Áá értem.Nem akarod nekem elmagyarázni a matekot?-JÉZUSOOM MIKET KÉREK ÉN?!én aztán a matekot a hátam közepére sem kívánom.
🌺:Nem-jött a válasz.Én ezt nem hiszem el.Miért ilyen kegyetlen?Nem érdekel átugrok a teraszára.
-Látom,jól lekopintottak-mondta Kawaki aki eddig valószínűleg végig mögöttem volt.
-N-Nem is-mondtam zavarban.
-Ez a csaj nagyon idegesitő szerintem- mondta Kawaki.
-Miért nem birod?-kérdeztem unottan.
-Csak mert nem képes beszélni és nekem is vissza szólt-mondta Kawaki felháborodva.Áá hihi már értem.
-Szóval megsértette a büszkeséged?-mondtam szórakozottan.
-Nem-vágta rá.Hát igen Kawaki néha nagyképű szinte,olyan mint Sarada fiúban.Belegondolva tényleg hasonlítanak.Kawakit is mikor anyáék örökbe fogadták mindenkivel ellenszenves volt és nem volt hajlandó senkivel sem beszélni.De sikerült kinyitnia felénk és ennek nagyon örülök.
-Csak nem azért is haragszol rá,mert a régi énedre emlékesztet?-tettem fel a kérdést.
-Hagyjál már-és evvel kiment a szobából.Na most ezen fog gondolkozni egy kicsit.
Akkor tehát átmegyek Saradához.Evvel kiugrottam a teraszomra és nagylendületett vettem és már ott is voltam Sara erkélyén.Éppen kopogtam volna az erkély ablakán.De egy kés pengélyét éreztem a nyakamon.
-Ha megmozdulsz,meghalsz-halottam mögülem egy rideg lány hangot.Várjunk...ez Sarada?Ooo a francba,persze csukja van rajtam és nem ismert fel.Akartam megfordulni de ez rossz ötlet volt.Éppen,hogy megfogtam a csuklóját és megszorítottam így kiesett a kezéből a kés.Erre egy kicsit felszisszent.
-Sara én va-akartam volna mondani de Sara megfogta a kezem és egy jól irányzott mozdulattal a földnek szorított.A kezemet csirkefogásba szorította.Aucs ez tényleg fáj.
-Ki vagy?- mondta kimért hangon.
-Boruto vagyok-mondtam fájdalmasan.
-Mi?-mondta meglepődötten.Nagyon köszönöm,hogy olvassátok a könyvemet!💝
Remélem tetszett az új rész!💗Bocsi,hogy nem raktam ki mostanába új részt!De leromlott egy kicsit az átlagom így eléggé káosz vagyok.Egyébként ki hallgat még itt Stray Kidset?🌺💗Ötleteket szívesen meghallgatom.🎈Bye-bye
CZYTASZ
A legjobb középsulis életem
RomansSarada az emberek világából költözött át családjával Konohába.A családnak egy küldetése volt.Akkor költöztek el Konohából mikor Sarada csak 2 éves volt.Sarada semmit sem tud a ninjaéletről de nem is izgatja nagyon. Ha érdekel a story olvasd el.