- ... végül egy pillantással megváltozott az életem aznap-Egy átlagos 8.osztályt végző 14 éves lány vagyok .
Tudjátok , barna haj , barna szem , nagyjából 164 centi .
Egész 7 év alatt ott ugrált előttem a szerelem , mégis az utolsó ált. sulis évemben sikerült megkaparintanom .
Mekkora pech , nem ?
Igazából a mi történetünk mesébe illő - sokan mondták már - és még mindig úgy érzem hogy egy olyan fiút találtam aki mindent megad nekem .
Nekem ez hogy sikerült ? Sokszor felvetődik a kérdés .
Csodás barna haja - amit kérésemre középen szétválasztva hord - , csillogó zöld szeme amit kiemel az a gyönyörű szempilla.. Nem tagadom , 3 hónapja együtt vagyunk de még mindig lenyűgöz látványa .
Apropó , 3 hónap..
Április 23 a mi dátumunk de nekem volt szerencsém ezelőtt félévvel belé bolondulni .
Egy unalmas iskolás reggel , amikor az embernek épphogy van arra ideje , hogy felkapjon magára egy uncsi szettet . Én személy szerint akkor is felvettem a fekete bőrkabátomat amikor lesült rólam , meg persze amikor ketté fagytam . A személyiségemhez tartozik az a kabát , na . A későbbiekben vágott arcon az a tény , hogy elvont stílusom van . Ez mellé tartozik még pár gyűrű , nyaklánc , karkötő mánia . De hát ilyen furcsa lány is kell az iskolába , nem de ?
Ősz közepe volt , a buszról lepattantunk barátnőmmel és bevettük a szokásos irányt a bolt fele . Igazából nem mindig mentünk be egyszerűen csak iskola kerülők voltunk . Nem mindenkinek van esélye arra hogy az első óra előtti 20 percet a faluban csatangálva töltse el .
A kereszteződésnél mentünk át éppen , amikor.. Igen , jól gondolod , megláttam Őt .
Csak egy pillanat volt az egész , de lepergett előttem hirtelen az elkövetkezendő 7 hónap amit együtt töltünk el a suliban . Említettem már csillogó szemeit , de ez volt az első alkalom amikor jobban felfigyeltem rá .
Mintha rám nézett volna , egyből fordult velem a világ , végül egy pillantással megváltozott az életem aznap .
YOU ARE READING
Szerelmünk
Non-FictionAz utolsó általános iskolás évem talán mégsem volt olyan "általános"? - és még mindig boldog kapcsolatban vannak..:) - -NYÁRI SZÜNET ALATT TOVÁBB ÍROM!-