Pov. Y.n
Wróciłam do domu i odzwoniłam do Karla. Nie nył zadowoly z mojego nagłego zniknięcia.
Karl.~Gdzie ty do cholery byłaś?
Y.n~ Na spacerze, żyje przecież.\
Karl~ Myslałem, że ci coś się stało.
Y.n~ No ale żyje.
Karl.~Wszystko okej? Inaczej się zachowujesz. Coś się stało?
Y.n~ Niw,. wszysko okej.
Karl.~ Napewno? Słychać w twoim głosie niepewność.Karl miał racje. Mój głos drżał nie tylko z zimna, które czułam mimo tego, że jest lato, ale też z mojego płaczu, który został wywołany przez dziecko na dworze. Mimo tego, że zazwyczaj mam takie osoby gdzieś, to te dziecko mnie uraziło bardziej niż wbijany nóż w plecy.
Y.n~ Wszystko w porządku. Jest już 20, pójde się umyć, jutro zadzwonie.
Karl.~No okej. Możemy jutro pójść razem do kawiarni? Chce z toba porozmawiać w cztery oczy.Jest fatalnie. Gdy Karl mnie zobaczy jutro w takim stanie do mnie wyśmieje. Ale nie moge odmówić. To mój przyjaciel. Jakoś to ogarne, Nie wiem, jak, alemusze sobie z tym poradzić.
Y.n~ No okej, czemu nie.
Karl.~ Narazie!
Y.n.~ Pa!Nie wiem jak się z tego otrząsnąć. Mam nadzieje, że nic nie zwale.
Time skip
Po umyciu się zajrzałam co u Tommiego. Grał jak zawsze nic specialnego.
Nie wiedziałam co zrobić na kolacje więc się go zapytałam.
Powiedział, że mu to obojętne, więc zrobiłam kolacje co było w lodówce. Zastanowiłam się i postanowiłam zrobić jajecznice. Najprostrza rzecz do zrobienia dla mnie.
Wyjełam z lodówki 5 jajek i szynke. Wyjełam patelnie z szafki postawiłam na kuchenke elektryczną i nastawiłam moc na 7 i wlałam troche oleju. Pokroiłam szynke, wbiłam 5 jajek do miseczki i rostrzepałam. Pokrojoną szynke wsypałam do już rosrzepanych jajek i lekko wymieszałam. Wsypałam przyprawy typu: sól, pieprz i ponownie wymieszałam. Wlałam nma rozgrzana patelnie jajka i zaczełam mieszać żeby się nie przypaliły.
Gdy jajecznica była gotowa przekładłam je na dwa talerze. zaniosłam jeden Tommiemu.
Podziekował a ja wyszłam.
Mój własny brat ma mnie w gdzieś. Pieknie.Po zjedzeniu jajecznicy i odłożeniu talerza do zmywarki poszłam do łazienki umyć zęby.
Po umyciu zębów poszłam do mojego pokoju by pójść spać.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
CZYTASZ
Maybe, i love you...*Karl JxReader
Teen FictionJesteś 21 letnią streamerką i siostrą Tommiego, znasz jego parę przyjaciół czyli, Niki Nihachu, Ranboo, Wilbura i Tubbo.