#غنوه_الداغر
#حكايات_mevo
البارت السادس..
صعدت غنوه الي حجرتها لترضع ملك لتنام الطفله لتقوم غنوه وتتجه الي الحمام ويمر بعض الوقت لتخرج وتتجه لتفك شعرها وتسرحه كانت لم تلاحظ ذلك الذي دخل وتسمر مكانه جنب الباب كانت تمشط شعرها الطويل َتلبس شورتا قصيرا وعليه بادي حمالات رقيق وبدات تمشط شعرها الي ان انتهت كل ذلك وهو مشلول من منظرها كانت فاتنه رائعه تمتلك جسدا خلابا كانت عيناه تلتهم منحنياها بشغف وزادها جمالا ذلك الشعر المحمر الذي يتدلي اسفل خصرها في شلالات رائعه ليظل واقفا لا يعرف ماذا يفعل وقلبه يدق بعنف..
ايه ده يخربيت جمال امك البت بتلمع وتقلي مشوهه دانا قلبي وقف. ايه جمالها ده وشعرها ده البت شعرها لون نار وهيا نارين.ايه مخبيه ايه يخربيت نارك وحش بيضوي.. قلبي بيدق يخربيت كده.. ايه الجمال ده شعرها يهبل . اهدي كده اهدي.. ليجدها تنحني وتسند راسها لفتره لينزاح شعرها ويظهر ظهرها من الخلف كانت تبدو جميله ساحره ووحيده احس انه يريد ان يذهب اليها وياخذها في حضنه ليقترب بهدوء ويمد يده ويضع يده علي شعرها يتلمسها بحنان ليجدها تفزع وتهب مبتعده تنظر اليه ليجدها بدات تشتعل غضبا وتصرخ انت اتجننت انت ازاي تخش هنا من غير اذن..كانت مشتعله ووجهها احمر لتهب وتذهب الي شنطتها لتلبس شيئا ليقف امامها مسرعا لتصرخ.. وسع من قدامي لاطين عيشتك ايه قله الادب دي.
ليهتف... قله ادب ايه مش شايف قله ادب.
لتحاول ان تتفاداه لتصرخ.. ماتوعي يا جدع انت عيب اقف كده.
ليهتف.. ايه العيب مش جوزك وحقي اشوفك قمر كده..لتنظر اليه وتحمر بشده.. اوعي من وشي والله اطين عيشتك..
ليضحك ويقترب منها وينظر بخبث.. هو فيه حد قمر كده يقول لجوزه هطين عيشتك.. كانت تتراجع وهيا مشتعله من منظرها امامه ولكنه ينظر اليها بوقاحه جعلتها ترهبه لتخبط في الحائط ليصل اليها ويضع يده حولها ليهتف القمر محمر ومز كده ليه لينظر الي صدرها ليهتف الغلايه هتنط ماتهدي يا وبور النعمه دي براحه عليها ..
لترفع يدها لتضربه ليمسك يدها بقوه كان يعلم عنفوانها ليمسك يدها ويلتصق بها لتنهج بشده وتصرخ... ابعد انت سافل كده ليه ايه قله الادب دي انت استحليتها والا ايه بقه..ليضحك.. من جه استحليتها. استحلتها والله وانت قمر كده ايه جَمال امك ده ليمد يده علي ذراعيها ويتلمس جلدها الناعم ليهمس بالقرب منها.. مخبي ايه يا وحش....
لتشعر بلسعه في جسدها لتصرخ ماتبعد بقه بقله ادبك ايه ده عيب تكشفني كده ايه المسخره دي ترضاها لاختك..
ليضحك.. اه طبعا ارضاها..
لتبهت.. نهارك اسود ترضي اختك تنكشف علي راجل غريب ليه قرني..
ليضغط علي جسدها بجسده.. لسانك يا قط هنتعب مع بعض كده.. وغريب ايه دانا جوزك يا ابو شعر نار وجسم نارين كانت اصابعه تسير علي جلدها الناعم وهيا لم تعد قادره لتدفعه بعنف ليمسك يدها ويكبلهم فوق راسها لتحس انها ستموت من حرقتها كان ملتصقا بها حتي لا تاتي بحركه قتاليه لينظر اليها برغبه فادحه.
لتصرخ ابعد بقه هيا لعبه ماتحترم نفسك وسنك ايه ده..
ليرفع حاجبيه باندهاش.. سني ايه شايفاني مركب طقم.. لا كده ازعل ولازم اوريكي امكانياتي كده عيب في حقي ليقترب من رقبتها ويهمس.. شعرك يجنن وريحتك تجنن ونعوميتك تلهب كان يتلمسها بتوهان وهيا تشتعل وقلبها يرجف وبدات ترتعش ليضع شفتيه علي شريانها الذي سيصرخ من نبضه وانفعاله ليهمس الغليان جواكي بيخليني اعلي معاه..
لتهمس وقلبها سيخرج من مكانه من فرط ما هيا فيه.. ابعد بقه ابعد..
الا انه كانت تتلمسها لتنساب مشاعره لتحس هيا بذلك لتدفعه مره واحده وذهبت لشنطتها وظلت تبحث عن شي تلبسه فملابسها في الشنطه لتتجه الي الشنطه وتظل تعبث فيها وهو مغمض العين يسيطر علي نفسه ليفتحهم وينظر اليها مبتسما علي منظرها وغضبها ليجدها تشد شيئا وتلبسه وكان روبا طويلا لتقف امامه مره اخري ووجهها احمر وعيونها مشتعله لتهتف بغضب انت ازاي تدخل كده هيا وكاله من غير بواب وتحترم نفسك بقه انت ايه مش بينا اتفاق.
لينظر اليها بهدوء يحسد عليه ويذهب الي احد الكراسي ويجلس لتصرخ انت كمان هتقعد.
ليهتف ماتهدي علي نفسك الوبور اللي داير جواكي ده ليه اللي حصل واحد داخل قوضه مراته وشفاها قمرين.
لتنظر اليه بذهول.. مراتك انت عقلك خف هيا مين اللي مراتك..
ليبتسم ويهتف خف ازاي مش كاتب عليكي انا انت لسعتي.
أنت تقرأ
غنوة الداغر.. ميفو السلطان
Romanceفتاه جامحه ذو عاهه تؤلمها.. تزوجها عنوه وهيا كارهه له ظنا انه السبب في مقتل صديقتها لتغير فكرتها ويخفق قلبها له ليطعنها في قلبها لتعود مره اخري تلك الجامحه وتخرجه من حياتها ليعافر ويصبر حتي يعيدها اليه مره اخري