Itt a második fejezet. A Somber-be csak este, vagy holnap reggel tudom hozni a részt. Jó olvasást!
2. fejezet : Forgasd meg az üveget és zöld szemek
So why don't you spin the bottle?
Spin it right around, but aim it towards me now
Yeah, why don't you come and spin the bottle?
„Spin the bottle" - Ashley Jana
***
„Forgasd a üveget!" Gale izgatottan kiáltott, egy hatalmas vigyorral az arcán, ahogy Jenny az üveget pörgette. Az alsó ajkam rágtam, remélve, hogy nem nálam áll meg. Megkönnyebbülten sóhajtottam fel, mikor az Janice-nél állt meg, aki hangosan felnyögött. „Ne már, miért mindig én?" Kérdezi.
„Talán azért mert az üveg szeret téged?" Nevetett Gale, Janice pedig a szemét forgatta. Miután megérkeztünk a szobámba, Miss Lindsey a club telefonján üzent, hogy a főszakács Mrs. Harriett félretett a számomra egy kis sütit. Beleegyeztem, már csak arra vártam, hogy a sütemény megérkezzen, addig üvegeztünk, hogy teljen az idő.
„Janice, felelsz vagy mersz?" Kérdezte Jenny. Janice elgondolkodott, mielőtt mosolyogva válaszolt, „Felelek!" Gale gonoszul elvigyorodott. „Igaz, hogy a mai napig tetszik neked Paul Emerson,a szomszéd, de nem vagy hajlandó bevallani, mert attól félsz, hogy valaki megtudja?"
Janice grimaszt vágott. „Mi van? Mi a fenéért akarnék, randizni vele? Egy évvel idősebb vagyok nála,és különben is, ő egy majom." Bevallotta, hogy '' a pletyka már elterjedt a kíváncsi szomszédok közt."
„Biztos vagy benne?" Jenny húzogatta a szemöldökét. Janice nevetve rázta a fejét, mielőtt megköszörülte a torkát. „Komoly vagyok srácok." mondta, mindannyian bólintottunk, mielőtt Janice megpörgette az üveget. A szemeim elkerekedtek, amikor nálam állt meg. „Oké..." Jenny kérdez: „Isabel, felelsz vagy mersz?"
„Felelek." Válaszoltam habozás nélkül. Soha nem akartam merni, mert volt pár kínos emlékem miatta. Például, Jenny, akinek tréfa az, hogy felhívom az apám üzleti partnereit. Kínos volt. Apa alig beszélt velem aznap. „Hm, mit fogsz csinálni ha elmész erről a helyről?" Kérdezte Jenny. „Vissza jössz?"
„Mit akarsz csinálni, ha egyszer a tied lesz ez a hely?" Vállat von. „Úgy értem, nyilván hamarosan megtörténik." Viccel ugye? Én? Vezetni a klubbot? Nem tudom megtenni, hogy átvegyem az üzletet, az nem az én álmom, hogy legyen egy saját klubom. Én nem tudom, hogyan kell!
„Isabel, föld hívja Isabelt!" Kizökkenek a gondolataimból, rájuk nézek, és tudom, várják a választ. Idegesen kuncogtam. „Én? Nem tudom, őrület, hogy hamarosan legyen egy saját klubom egyébként? Grace fogja vezetni a klubbot."
Mindhárman, aggódva néztek rám. „Mi az?" Kérdezem. Elakadok, ahogy Jenny beszélt. „Isabel, ez így lesz. Még ha feleségül is veszi őt, akkor is te örökölheted az üzletet. Nyilvánvaló, hogy te vagy a vér szerinti lánya, egy eredeti Cartlon. Nem pedig Grace."
„D-de, nem tudom vezetni a klubbot, én nem tudom hogyan kell. Csak tönkretenném amiért apa keményen dolgozott, tönkretenném a hírnevét, a család neve pedig szégyenbe veszne." Fecsegtem.
Jenny elcsendesített, és szorosan megölelt. „Sajnálom. Ne aggódj, még nincs itt az idő, hogy erre gondolj." Motyogta. „Ne fáradozz ezzel. Oké?" Én csak nekidőlve bólintottam. Janice, és Gale is csatlakozott, amin mosolyogtam. „Köszönöm a megértést srácok, amiért itt vagytok nekem."
YOU ARE READING
The Millionaire Magyar Fordítás [h. s.]
FanfictionEz egy angol fanfiction fordítása, a The Millionaire-é. Az író: waysidestyles