Chapter 7

619 34 6
                                    

Meg is érkeztem a következő résszel. Remélem tetszeni fog nektek.


7. Fejezet: Féltékenység, vagy csak kínos


See we ain't got much in common

So we don't do that much talking

Sometimes it feels so awkward

„Awkward – Lil' Wayne"

„É-én? Nem!" Majdnem kiáltottam, és próbáltam nem durvának tűnni. Féltékeny vagyok, miért lennék az? Csak vigyorgott. „Akkor miért rohantál el?" A szemeim elkerekedtek egy kicsit, mielőtt kiegyenesedtem. „Nem vagyok féltékeny Mr. Styles, hazajöttem, mert nem vesztegetem ott az időmet."

A vigyora eltűnt, helyette egy ránc keletkezett. „Az idődet vesztegetted? És mi van velem? Azt hiszed, én is az időmet vesztegetem?" Lassan indult el felém, én pedig minden lépésnél hátrébb léptem. A keze ökölbe szorult, a szemei engem néztek. Szája vonallá préselődött. „Figyelj jól, Miss Cartlon, ahelyett, hogy pihentetően golfoznék, itt próbálom megtalálni, hogy hogyan szórakoztassam, Mr. Cartlon lányát!"

„Ez nem az én hibám! Nem kellett volna licitálnia rám!" Dühös voltam. „És még én vagyok meglepve, hogy a gazdag embert csak a pihenés és a golf érdekli."

Keserűen kuncogott. „Kinek kellene hálásnak lennie, mert a végén egy öregemberrel lennél, aki foglyul ejti a fiatal lányokat." A hátam a falnak csapódott, Mr. Styles sarokba szorított, két keze a fejem mellett pihent. Megfagytam a helyemen. Egy sóhaj szökött ki az ajkaim közül, elismerve a pozíciónkat. Csak most vettem észre, hogy senki nincs itt, csak mit ketten egyedül ezen a folyosón, imádkoztam, hogy valaki jöjjön.

Gyorsabban vettem a levegőt, a szívem is hevesebben vert. „Mond meg nekem, Miss Cartlon." Hajolt közelebb, zöld szemeivel. „Azzal az emberrel akartál lenni?" Úgy éreztem pánikozok, és lassan szédülök. Személyes tér. Személyes tér. Megsértette. Azt tettem, amit tennem kellett, megszöktem. Visszanéztem, ahogy zavarodottan bámult rám, miközben döbbent volt.

Szó nélkül megyek el, figyelmen kívül hagyva, Mr. Styles tekintetét, ami lyukat éget a fejembe. Továbbra is próbáltam nyugodt lenni. Mélyeket lélegeztem, s úgy döntöttem a szálloda halljába megyek. Könnyek kezdtek folyni az arcomon, kétségbeesetten próbáltam letörölni őket, félve, hogy valaki meglátja.

Nem hiszem el, Isabel. Ne menj oda. Ne menj oda.

Halkan nyöszörögtem, a kezem és a térdem is remegett. Karjaimmal körbeöleltem magam, és azt a dalt dúdoltam, amit anya tanított, mikor kicsi voltam. Általában ez megnyugtatott, ilyen alkalmakkor. Néhány perc múlva megnyugodtam. Elértem a hallba, és leültem a kanapéra.

„Hello, Isabel."

Miss Daniels volt, még mindig frissnek tűnt a sötétkék munkaruhájában. „Hello, Karen." Vigyorgott, csak egyszer használtam a keresztnevét, oda ült mellém. „Már jó ideje nem szólítottak a keresztnevemen, általában mindig a Miss Daniels volt."

„Nos, hát Illinoisban, a gyerekek Miss Cartlonnak hívnak, így egálban vagyunk."

Mindketten nevettünk, egy nő az íróasztal mögül bámult ránk, mielőtt visszatért a munkájához. Miss Daniels, olyan mintha az anyám lenne, mióta találkoztam vele, ő jószívű, jobban megért engem, mint a saját apám. Kezdetek óta apának dolgozott, ő az egyik legmegbízhatóbb alkalmazott. „Emlékszel az első találkozásra?" Kérdeztem, kuncogott az emléken.

The Millionaire Magyar Fordítás [h. s.]Where stories live. Discover now