Chapet 4

849 46 6
                                    

Meghoztam a negyedik részt, ami már kezd egyre izgalmasabbá válni!

A Sombert nem tudom miko tudm hozni, jövő héten még vizsgáim vannak, amikre tanulni szeretnék.

Jó olvasást!




4. fejezet: Fekete ruha és vörös bor


Little black dress

What' s your favorite song?

Little black dress I won't do you no harm

It's so right It's so right

It's so right you know

It's so right It's so right

'Cause I'll take you home

„Little black dress - One Direction"

***

„Mit fogsz viselni Bel?" Vállat vontam Jenny kérdésére, mert tényleg nem tudom, mit vegyek fel. Csak befejeztem a kicsomagolást, és most pedig meg kell találnom a ruhát, amit viselni, fogok ma este. Megkérdeztem a lányokat, de azt mondták nincs olyan ruha, amit viselni tudnának.

Megvakartam a fejem „Őszintén nem tudom, mit vegyek fel." Vallom be. Már öt van, és én még nem öltöztem fel, nem akarom, hogy apa azt higgye, túl korán fogok érkezni. De olyan nehéz megtalálni a megfelelő ruhát, mert apa soha nem említette, milyen parti lesz, így pedig nehéz a választás. „Mit szólsz ehhez?" Gale egy fehér, világos ruhát emelt elém. „Ez aranyos."

Janice megrázta a fejét. „Nem egy teadélutánon vesz részt, miért nem keresünk valami egyszerűt, de elegánst?" Javasolta

„Valami ilyesmi?" Kérdeztem, rámutatva egy kék fűzős ruhára. Ezúttal Gale rázta meg a fejét, míg Jenny felemelte egy fekete csipkés ruhát. Ezt a ruhát, még az előző születésnapomra kaptam Miss Daniels-től, de soha nem volt alkalmam még arra, hogy, viseljem. „Tudom, hogy csodásan fogsz festeni benne." Sikított, és nekem dobta a ruhát.

Szemlélve a ruhát, elbizonytalanodtam. „Nem vagyok benne biztos." Kezdtem, de Jenny leintett. „Csak vedd fel Isabel, mi pedig megcsináljuk a sminkedet." Próbált ösztönözni, kicsit rámenősen, de csak kacagva megráztam a fejemet. Megragadtam az alsóneműm, és beléptem a fürdőbe.

Zuhanyzás után, megszárítottam a hajamat, és felvettem az alsóneműm, és a ruhámat. Kicsit szűk volt a csípőmön, de csak a ma este fogom viselni úgyis. Mélyet lélegeztem, majd kiléptem a fürdőszobából.

„Nos?" Estem kétségbe. „Tökéletes!" Kiáltott fel Janice. „Jobb, ha nem ő teszi fel a sminked." Jegyezte meg Gale. Leültem, és hagytam, hogy megcsinálják a sminkemet. Gale kirúzsozott, miközben Jenny szemhéj púderezett. Harminc perc után, Janice megcsinálta a hajamat, és pont annyi időt hagytak, hogy felvegyem a cipőmet, és fogjam a táskám.

„Jó szórakozást gyönyörű!" Integetett, én pedig kuncogva mentem ki a szobából. „Jah, és ne felejtsd el a vacsoránkat!" Teszi hozzá Gale, mire bólintva rámosolygok. Mindenem meg volt, így elindultam. A hajam-piszkáltam, imádkozva, hogy ne csesszem el ezt apa vendégei előtt.

„Isabel?" Megálltam, és visszanéztem Alexanderre. „Szia." Vigyorogtam. „A partira mész?"

„Igen." Felelte. „Örülök, hogy megint látlak." Vigyorgok. „Aha." A csarnok előtt rám nézett. „Csak kíváncsi vagyok, hogy mit fogsz csinálni, vagy szeretnél csatlakozni?" Pislogtam az ajánlatán. „M-mi?"

The Millionaire Magyar Fordítás [h. s.]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu