Itt egy extra hosszú rész, extrán Mr. Styles mentesen.
Sajnálom az eddigi késéseket, sok mindennel túl vállaltam magam, EZÉRT egy másik lány, nagyon jó barátnőm fogja átvenni helyettem a ké történet fordítását, de ebbe csak úgy egyezett bele, hogy segytek neki, ha van időm.
De most jó olvasást!
All the love x Flora
9. fejezet: A maszk mögött, és margaréták
„Everybody's waiting
For you to breakdown
Everybody's watching
To see the fall out
Even when you're sleeping, sleeping
Keep your eyes open
Eyes open – Taylor Swift
- Nézd meg ezt, Isabel. – Jenny ragyogott, kezében egy fekete maszkot tartva, amit különböző ékszerek díszítettek. – Azt hiszem, ez jól illik a ruhámhoz, nem gondolod?
Bólintottam, megcsodálva a maszkját. – Ez Jen-é lesz. – simítottam végig ujjammal a selymes anyagot, amely a fehér maszkot ölelte gazdagon, és nem voltam biztos, hogy kellene e nekem,vagy sem.
- Ebben mész? – kérdezi, mire megrázom a fejem. – Nem. – teszem vissza a maszkot a polcra. – Ne aggódj, még egy csomót látok a polcokon, majd csak találok egyet, ami alkalmas. – enyhe csalódottsággal rágtam az ajkam, hogy nem találtam meg azonnal a maszkot, ami kellett.
Néhány perc múlva feladtam a keresgélést a polcokon. A lányokkal a pénztárnál találkoztunk, elővettem a tárcámat. – Adjátok a maszkokat, kifizetem. – azonnal tiltakozni kezdtek, de megvettem őket. – Nem baj srácok, tényleg. Én fizettem, és kész.
- Köszönöm Bel, de nem kell kifizetned dolgokat. Hiábavalónak érezzük, barátok vagyunk. – mondta Gale, átkarolva. Elutasítottam ezt az állítást. – Gyerünk, ti hárman mindig ott vagytok nekem, még akkor is mikor nem kérem. Csak visszafizetem, amit tesztek értem, mind hárman. Végtére is ezért vannak a barátok, nem?
Kuncogtam. – Rendben. Csoportos ölelés! – nevetésben törtünk ki, de megöleltük egymást. Ez volt az, amikor egy torokköszörülést hallottunk, mire elváltunk. Egy öregember volt, a bolt tulajdonosa. – Fognak fizetni?
Piros árnyalatú lett az arcom, és zavartan bólintottam. – Igen, uram. – hallottam Gale-t suttogni, az emberről, hogy hátborzongató, mire Janice meglökte. A pultra helyeztem a maszkokat, várva, hogy az öreg, elszámoljon.
- Az egészet? – kérdezte, zavartan bólintottam. Mikor átnyújtottam a pénzt, a szemem meglátott valami fényeset a polcok mögött. Egy maszk volt, két különböző oldalú. A balon fekete kavargó minták voltak, míg a másik elefántcsont fehér volt, ezüst ékszerekkel borítva.
- Mennyibe kerül az, Uram?
Az öreg felnézett a polcra, rámutatva. – A maszk? – benyúlt, és elvette a gyönyörű maszkot. – Valójában, ezt kaptam, ellentétben a többi maszkkal, amit megvettél. A New Orleasni fesztivál óta megvan, ezért úgy tizenhat dollárért adom el.
- Ó, igen kérem. – mondtam, átnyújtva neki a pénzt. Elvette, majd a maszkot egy papírzacskóba tette, mielőtt átnyújtotta nekem. – Köszönjük a vásárlást, jöjjenek vissza máskor is! – intett búcsút az öreg, amint kiléptünk a boltból.
- Bármi mást szeretnél venni, Bel? – megráztam a fejem, Jenny kérdésére. Felé fordultam, a többi lány felé, a fejüket csóválták. – Nos, ez csak egy dolgot jelent. Menjünk vissza a klubba.
YOU ARE READING
The Millionaire Magyar Fordítás [h. s.]
FanfictionEz egy angol fanfiction fordítása, a The Millionaire-é. Az író: waysidestyles