Chapter 5

842 51 4
                                    

Nos megérkeztem a következő fejezettel. Kezd egyre izgalmasabbá válni :)

Ebben a történetben ritkábban fognak jönni a részek, hisz' az eredetiben, is rég csak 16 fejezet vanfent. Szóval, próbálok helyes megoldást keresni.

Jó olvasást!  

Allt the love x Flóra


5. Fejezet: Golf, és egy ideges beszélgetés

„Get your hands off my hips

Or I'll you in the lips

Stop your staring at my –

Hey!Take a hint, take a hint

„Take a hint" – Victorius cast

A zavar csökkent a fejemben, ahogy átsétáltam az asztalhoz, ahol apa, Grace, és a barátaik ültek.

Hallottam, ahogy Alexander a nevemet mondja, de figyelmen kívül hagytam. Elég volt mára, jobb lesz, ha visszamegyek a szobámba, aludni. Körbeöleltem magam a karjaimmal, és a kijárat felé indultam. Valaki a nevemet hajtogatta párszor, de figyelmen kívül hagytam, újra. Alexander volt.

„Isabel." Éreztem, hogy valaki megragadja a karomat, szembe találtam magam, Mr. Styles-al, aki a homlokát ráncolta. „Valójában ez a neved, Isabel? Mert hívlak téged, de nem törődsz vele, hogy ki az."

Amikor nem válaszoltam, folytatta. „Figyelj, nem akartam ajánlatot tenni, hogy első legyek, hanem mert aggódok Mr. Cartlon miatt, nem akartam, hogy aggódjon, a lánya miatt, aki egy vén emberrel legyen."

„Sajnálom a múltkorit, és huszonkettő vagyok, nem tíz." Mondta kurtán, levette a kezét a karomról. „Most pedig ha megbocsájtasz, mennem kell." De mielőtt elléphettem volna, ismét elkapott. Ziháltam, mikor ajkai a fülemhez értek, halkan lélegzett.

„Találkozzunk a golfpályán tízkor, reggelizz velem." Suttogta alázatosan. „Jobb, ha nem később."

Mielőtt meg tudtam volna szólalni, elment, valószínűleg apa asztalához. Hangosan felnyögtem, és folytattam a kiutat a kijárat felé, megbotlottam ügyetlenségemben, mikor felmentem a lépcsőn. Remélem nem látta senki.

Mikor megérkeztem az ajtómhoz, levettem a sarkaimat, mert már fájt a lábam. Kétszer kopogtam, Janice kinyitotta az ajtót, arcán széles mosollyal. „Isabel! Visszajöttél." Állt félre egy lépést, hogy beengedjen.

Megragadtam a padlóról a sarkaimat, és bementem, elmentem Jenny, és Gale mellett, akik a 'Beavatottat' nézték, a tv-én. „Milyen volt a buli?" Hallottam, ahogy Jenny kérdezi.

„Szörnyű." Válaszoltam őszintén, beléptem a szobámba, és bezártam magam mögött. Fáradtam estem össze az ágyamon, lustán néztem fel, mikor kopogtak. „Hé, bánt valami?" Kérdezte Jenny.

Sóhajtottam. „El lettem adva." A beszédem hangját, elnyomta a párna. Talán idiótának néznek, mikor felnéztem Jenny zavaros pillantással nézett rám. „Mit értesz azon, hogy „eladva", Isabel?" Felültem, mikor Gale tűnt fel Janice háta mögött. „Mi van?" Kérdezte.

„Ez egy kicsit őrülten hangzik." Kezdtem. „De, Emy, az árverésen volt velem. Kínos volt." Gale felvonta a szemöldökét. „Mi a fenéért tett volna ilyet?" Könnyedén vontam vállat. „Fogalmam sincs."

„Nos, ki a szerencsés?" Kérdezte kíváncsian, Janice. „Meleg?" Kitágultak a szemeim, kuncogtam a pillantásán. „Gyerünk Isabel! Ki az a szerencsés, aki megnyert?"

„Apa barátja, vele ebédeltem." Mondtam, a körmömet nézve. „A neve, Harry Styles." Megdöbbentem, mikor Janice fel-le ugrált, mint egy partra vetett hal. A szemöldököm-ráncoltam. „Vele?"

The Millionaire Magyar Fordítás [h. s.]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt