9

1.1K 90 16
                                    

Dün gayet güzel geçmişti. Okul beklediğinden daha iyiydi. Öykü de beklediğimden daha kafa dengi ve iyi bir kızdı. Utanmasam babam iyiki babasını dolandırmışta başını belaya sokmuş diyeceğim. Ne diyorum ben cidden saçmalamaya da başladıysam işte şimdi sıçmıştım. Kızdan kesin hoşlanıyordum. Sabah her zaman ki gibi erkenden kalkıp onun yanına gitmiştim. O ise kahvaltısını yaptıktan sonra masadan kalkmış beni de yanına alarak odasına geçmişti.

" Şu sabah kahvaltılarından nefret ediyorum "  diyerek konuşmaya başlamıştı

" Neden "

" Abim ve babamla birlikte yiyorum nefret etmem için harika bir neden değil mi "

" Haklısın "

" Ben her zaman haklıyım "

" Maşallah çok mütevazısın "

" Ne sandın "

" Kaçta başlıyor dersin "

" Saat on buçukta " dediğinde saate bakmıştım. Saat şuan dokuz'du dersin başlamasına daha bir buçuk saat vardı.

" Dersin başlamasına daha varmış "

" Evet " dediğinde diyecek bir şey bulamadığım için susmuştum. O yatağında otururken ben çalışma masasının sandalyesinde oturuyordum. Ortamda sessizlik hakimdi. Ne ben konuşuyordum ne de öykü. Derin sessizliği bozan yine öykü olmuştu.

" Sadece kadınlardan mı hoşlanıyorsun " dediğinde hiç düşünmeden

" Evet " demiştim. Benim yönelimimi neden bu kadar sorguluyordu bilmiyorum

" Erkekleri azıcıkta sevmiyor musun "

" Sevmiyorum "

" En yakışıklısını bile "

" En yakışıklısı en zengini en kaslısı en komiği hiç fark etmez hiç birini sevmiyorum "

" Anladım "

" Neden sordun "

" Emin olmak için "

" Neyden "

" Yengem olmayacağından "

" Ne alaka "

" Abimin sana bakışlarını görmedin mi adam sana her baktığında içi gidiyor tanımasam sana gerçekten aşık oldu sanacağım "

" Öyle tipler aşık olmaz "

" Aynen ama oladabilir "

" Olsa da umrumda değil umarım gerçek değildir yoksa çok üzülür "

" O zaman umarım gerçektir ve üzülür "

" Ailene olan sevgin gözlerimi
yaşartıyor "

" Sevgimi mi hak ediyor pislikler "

" Abin sana ne yaptı o kadar şey anlattın seninle beraber o da çekmiş ayrıca şuan baban sana düşkünken ona kötü davranıyor yani neden sevmiyorsun anlamadım "

" Çünkü annem öldükten sonra babama yalakalık yapıp durdu. Sürekli onunla ilgilendi onun yanında oldu babamla kavga ettik ben suçsuz olsam da beni suçladı. Tek erkek varisti babamın yerine geçeceğini biliyordu o yüzden ona yalakalık yapıp durmaya başladı. Şu hayatta sığındığım acılarımı paylaştığım tek kişi oydu ve o da bana sırtını döndü. O kadar kötü olmuştum ki o günleri asla unutmuyorum ve unutmayacağım. Bana yaşattıklarını yaşamadan ölmeyecek. "

" Sadece kin ve intikam dolusun "

" Öyleyim hepsinden kurtulmak istiyorum hepsinin bana yaptıklarını tek tek ödemesini istiyorum "

Karanlık Hayat | gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin