3.

1.5K 90 5
                                    

Doktor " Tekrardan geçmiş olsun " diyip gitmişti. Az önce kalktığım sandalyeye tekrar oturup beklemeye başladım. Bir kaç dakika sonra sedyeyle babamı odadan çıkarmışlardı. Muhtemelen kollarına alçı taktırmaya götürüyorlardı. Koşarak sedyede yatan babamın yanına gittim.

" Merak etme baba ben burdayım
dayan " demiştim. Gözleri kapalıydı ama bu dediğimi duymuş olsa gerek dudakları yukarı doğru kıvrılmış tebessüm etmişti. Çalışanların işine daha fazla engel olmamak için sedyeden uzaklaşmıştım. Onlarda babamı alıp gitmişlerdi. Arkalarından öylece bakakalmıştım. Keşke o o*uspu çocuklarını daha çok dövseydim dedim kendi kendime. Tekrar kalktığım yere oturup babamı beklemeye başladım. Yarım saat sonra babamı getirmişlerdi ve odasını değiştirip normal bir odaya almışlardı. Babamın kaldığı odaya girdiğimde babamın uyuduğunu görmüştüm. Verdikleri ilaçlardan dolayı hâlâ uyuyordu. Yatağının yanında olan koltuğa oturup o uyanana kadar telefonumla uğraşmaya başladım. Aradan bir kaç saat geçtikten sonra babam uyanmış konuşmaya başlamıştı.

" Neredeyim ben " dediğinde kafamı hemen telefondan kaldırıp yanına gitmiştim

" Hastanedeyiz baba "

" Noldu bana " dediğinde yatağının köşesine oturduktan sonra konuşmaya başladım

" Her zaman ki şeyler yine birilerinden dayak yiyordun baba yine kimlere bulaştın sen "

" Haa o olay, allah kahretsin evimizi biliyorlar artık kalk sara izimizi kaybetmeliyiz " diyip aceleyle acı içinde doğrulmaya çalışmıştı. Ben ise buna izin vermeyip omuzlarından tutarak onu tekrar yatağına uzandırmıştım.

" Sakin ol baba ben adamlarla konuştum bir daha sana bulaşmayacaklar "

" O kadar kolay değil bu işler sara o adamlar kaf dağının sadece görünen yüzü "

" Yine kimlere bulaştın baba "

" Senin döverek beni kurtaramayacağın tiplere "

" Kim bunlar "

" Kaçmalıyız sara dedenin yanına mersine gidelim "

" Korktuğun kadar büyük adamlarsa seni bulamayacaklarını mı sanıyorsun baba "

" Haklısın " demiş daha sonra aklına çok iyi bir fikir gelmiş gibi tekrar konuşmaya başlamıştı.

" Yurt dışına kaçalım hep amerikaya gitmek istemiyor muydun al sana fırsat gidelim "

" Baba artık yeter sorunlarından kaçarak kurtulamazsın eğer korktuğun kadar büyük adamlarsa seni her türlü bulurlar sen bana bir anlatsana şu adamları "

" Anlatacağım ama onlara bulaşmak yok tamam mı "

" Baba neyim ben mafya anası mı " diyip gülmüştüm kabul espiri yeteneğim hiç yok

" Dalga geçme sara "

" Tamam "

" Peşimde olan adam ülkenin sayılı ve saygın mafya babalarından biri. Bunların mali işleriyle ben ve serhat abin birlikte ilgileniyorduk. Serhat abin her yüklenen paradan kendi hesabına binlerce lira para aktarmış ama yemin ederim benim bir alakam yok bu sefer. Hayatımda ilk defa masumum ve ilk defa masum olduğum için başım yandı şansımı s*keyim neyse serhat abin bunlardan para çalmış çalmış durmuş. En son bu durum öğrenildiğinde serhat paraları aldı kaçtı daha sonra adamlar onu arayınca benim onun ortağı olduğumu söylemiş. Hayır ben ona ne yaptım da bana böyle bir düşmanlık yaptı anlamıyorum neyse adamlarda sonra peşime düştü işte bulunca da bu hâle getirdiler " dediğinde nedense ona inanasım gelmemişti her ne kadar masum ayağına yatsa da eminim ki bu işte onunda parmağı vardı

Karanlık Hayat | gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin