ÖYKÜ~
Sara ile tam üç aydır sevgiliydik. Tahmin ettiğimden daha kısa sürede alışmıştım ona. Bu sevgililik işi ise hoşuma gitmeye başlamıştı. Onunla sevgili olmadan önce planlarım çok farklıydı ama onunla beraber olmak dengemi bozmuştu. Planlarımı uygulayamıyor geri planda kalıyordum. Tabi bu durum böyle devam etmeyecekti. Aklımda olan her şeyi bir an önce uygulamaya başlamalıydım ve başlayacaktım da...
Bugün sara şoförü evine yollamış arabayı kendi kullanmaya karar vermişti. Bunun sebebini başta anlayamasam da okul yolundan başka bir yola girince aklındakini anlamıştım.
" Tanrım, nereye gidiyoruz "
" Seni kaçırıyorum öyküm "
" Ağzına ismim çok yakışıyor daha önce söylemiş miydim "
" Hmm bir düşüneyim, sanırım yüzlerce kez "
" Nereye gidiyoruz ciddiyim "
" Pikniğe " dediğinde ona cevap olarak
" Ormanlık alanları sevmiyorum bilmiyor musun " demiştim.
" Biliyorum o yüzden pikniğimizi kumsalda yapacağız "
" Zekice "
" Ne sandın " demiş gülümseyerek arabayı sürmeye devam etmişti. O kadar güzel gülüyordu ki sanırım onu gülümserken saatlerce izleyebilirdim. Ayrıca beni düşünmesi benimle vakit geçirmek için çabalaması çok hoşuma gidiyordu. İlk defa, hayatımda ilk defa gerçekten sevildiğimi hissediyordum. O yüzden onu planlarıma dahil etmemeye çok önceden karar vermiştim. Ona zarar gelsin istemiyordum. O hiç bir şeyden haberdar olmadan bana yardım edecekti sanırım böylesi ikimiz içinde en doğru karardı. Ben bunları düşünürken sahile çoktan varmıştık sara çoktan arabadan inip bagajdan eşyaları çıkarmaya başlamıştı bile ben de arabadan inip yanına gitmiştim.
" Prenses hazretleri yardım etmeyi düşünürler mi acaba " dediğinde gülmüş elindeki katlanabilir masayı ve bir tane sandalyeyi kucağıma almıştım
" Sara şöyle şeylerle uğraşacağımıza deniz manzaralı bir lokantada yemek yeseydik ya "
" Çok sıkıcısın " dediğinde ayağımla bacağına hafif bir tekme atıp
" Sevgilin hakkında böyle şeyler düşünmemelisin " dediğimde yalandan mızmızlanarak
" Ayağın taştan mı kızım bacağımı
kırdın "" Sen yanlış meslekte harcanıyorsun oyuncu olsana "
" Aslında haklısın güzel ve yetenekliyim ama sevgilim katil olmasın diye olmuyorum "
" Neden katil olayım ha "
" Aşkım şimdi şu güzelliğime bir bak " diyip yüzünü sağa sola çevirmiş sonra da vücudunu göstermiş konuşmaya devam etmişti
" Bana aşık olup hayran olacakları için sen kıskançlıktan kudurup katil olacaksın " dediğinde sesli bir şekilde gülmüştüm
" Sen cidden çok şımarık bir kız oldun "
Dediğinde gülerek önümden yürümeye başlamıştı. Gerçekten birini bu kadar sevip önemseyeceğimi düşünmezdim. Ayrıca sara bana her zaman çok sıkıcı geliyordu bu kadar eğlenceli ve sevgi dolu olacağını hiç düşünmemiştim. Resmen beni değiştirmişti. Hatta babam bile bu değişimin farkındaydı." Hadi sara bu kadar yavaş hareket etmeye devam edersen bir şey yemeden gitmek zorunda kalacağız "
" Neden çocuk muyuz istersek sabaha kadar burada kalırız "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Hayat | gxg
Teen Fiction" Abimin isteyipte elde edemediği kız yoktur " " Ona bir ilk yaşatmış olacağım o zaman" " O asla pes etmez " " Etmek zorunda çünkü lezbiyenim " . . .