Öykü ~
Sara evden ayrılınca aklımda tamamen tasarladığım planı hiç bekletmeden gerçekleştirmeye karar vermiştim. Çünkü sara bana her ne kadar bu işle ilgilenmeyeceğini söylese de kesin olarak ilgilenecekti o yüzden dikkatini dağıtacak daha büyük bir olay yaşanmalıydı. Fırat'ı aramıştım
" Hemen odama gel " diyip telefonu kapattıktan sonra odada bir kaç tur atmıştım. Ve o sırada Fırat kapıyı çalarak içeriye girmişti.
" Buyrun efendim "
" Kapıyı kapat ve şu sandalyeye otur " dedikten sonra dediğim şeyleri yapmış ve oturmuştu .
" beklemek istemiyorum "
" Neyi efendim "
" Yarın, hemen yarın bu işi bitireceğiz"
" Ne işi efendim ne diyorsunuz "
" babamı öldürme planından bahsediyorum Fırat başka ne olabilir "
" Nasıl ve nerede yapacağımıza karar verdiniz mi peki "
" evet her şeyi kafamda planladım o öldükten sonra her şey benim için daha kolay olacak "
" Ne yapacağız peki " dediğinde dudaklarıma yayılan gülümseme ile planımı tüm detayları ile fırata anlatmıştım. Fırat tüm detaylara hakim olduktan sonra bana ' iyi geceler ' diyip odamdan çıkmıştı. Ben de yarın için bir kaç hazırlık yaptıktan sonra uyumak için yatağıma geçmiştim. Yarın hayat benim için tamamen değişecekti. Zar zor da olsa uykuya dalmıştım.
.
.
.3 kişi ağzından ~
Sabah gelen arama sesi ile gözlerini aralamıştı öykü. Komodinin üzerinde ısrarla çalan telefona uzanıp açtıktan sonra arayan kişinin sara olduğunu ve baya endişeli olduğunu fark edince kendine gelmeye çalışarak konuşmaya başlamıştı.
" noldu hayatım şuan seni anlamakta güçlük çekiyorum sakin sakin anlatır mısın "
" Öykü sanırım abini kimin öldürdüğünü
buldum " dediğinde öykü hemen ayılmıştı. "Abimi kimin öldürdüğünü mü bulmuştu nasıl olabilirdi böyle bir şey ' diye şaşkınlığını gizlemekte güçlük çekiyordu. Gerçi şaşkınlığını gizlemek zorunda olacağı bir ortamda da değildi." peki kimmiş " dediğinde sara hemen
" Fırat"
" Fırat mı "
" evet "
" yanlışın olmalı emin misin fırat öyle bir insan değil"
" yüzde yüz eminim "
" sana bunu araştırmaman gerektiğini söylemediğimi hatırlıyorum "
" şimdi gerçekten senin bana ne deyip demediğini mi konuşacağız "
" izin verirsen evet "
" Öykü ciddi bir sorunumuz var "
" nedir"
" Fırat babanı götürmüş baban tüm bunlardan haberdar olmadığı için şuan tehlikede olabilir arayıp haber verelim mi"
" hayır saçmalama babam panik olur ve bir şey yapmaya çalışır fırat babama göre çok genç ve dinç biri ona zarar verir "
" Haklısın ama ne yapacağız ya ona da zarar verirse"
" sakince bekleyelim sonra ne yapacağımıza karar veririz "
" tamam, nerdesin sen " dediğinde öykü evde olduğunu söylemek istememişti.
" Dışardayım bir kaç işim var "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Hayat | gxg
Teen Fiction" Abimin isteyipte elde edemediği kız yoktur " " Ona bir ilk yaşatmış olacağım o zaman" " O asla pes etmez " " Etmek zorunda çünkü lezbiyenim " . . .