1.

2.9K 98 17
                                    

Bahçeden gelen sesleri duyunca evden hızlı bir şekilde çıkıp bahçeye gelmiştim. Bahçeye geldiğim anda gördüğüm görüntü karşısında kan beynime sıçramıştı. Üç tane adam birlik olmuş babama saldırıyordu. Babam ise hareketsiz bir şekilde yerde uzanıyordu. Yaşadığım anlık şoku atlatıp babamın yanına koşmuş, adamlara babamı bırakmaları için bağırmıştım. Benim bağırmamla beraber hepsi şaşkınlığa uğramış kısa bir süre de olsa durmuşlardı. Aceleyle yanlarına geldiğimde yerde acı içinde kıvranan babamın yanına çöküp nasıl olduğuna baktım. Ağzı yüzü kan içindeydi ve eliyle karnını tutuyordu iç kanama geçiriyor olabilirdi. Onu bir an önce doktora götürmeliydim. Ben bunları düşünürken sırtımda hissettiğim elle irkilmiş kendime gelmiştim.

" Kalk şuradan yoksa senin de o güzel yüzünü dağıtmak zorunda kalacağız " demişti bir erkeğe nazaran kısa boylu hafif göbekli saçının ön tarafları dökülmüş adam. Dediği şey ise istemsizce dişlerimi sıkmama sebep olmuştu. Bu adam kim olduğunu sanıyorduda benimle böyle konuşuyordu. Tam hareketlenmek için ayağı kalkacakken babam elimi tutmuştu. O kadar güçsüz bir tutuştu ki bu bir çocuk bile kolumu daha güçlü bir şekilde tutabilirdi. Zor da olsa gözlerini aralayıp

" Onlarla kavga etme sara eve geç ben halledeceğim " demişti. Kelimeler ağzından çıkarken resmen savaş veriyordu. Biraz daha dayak yerse öteki tarafı görecekti hâlâ ben hallederim diyordu. Ah bu adamın inatçılığı yok mu. Kusura bakma babacım her ne kadar anlaşamasakta seni bu or*spu çocuklarının vicdanına bırakmayacağım.

" Hadi babanı dinle ve ikile burdan ufaklık " demişti az önce beni tehtit eden adam. Babamın elini hafifçe yere bırakıp az önce benimle konuşan adamın karşısına dikilmiştim. Ayağı kalktığımda adamın benden bile kısa olduğunu görünce gülmüştüm. Böyle bir adamın böyle işlerde ne işi vardı. Babama da yazıklar olsun böyle bir adamdan dayak mı yiyordu.

" Bu üçlü grubun arasında en yetkili olan sen misin " dediğimde babamın yanında duran en genç ve en yakışıklı adam söze atlayıp

" Benim " demişti

" Kimi daha çok döveceğimi öğrenmiş olduk. " Dedim. Dediğim şeyle beraber hepsi beraber kahkaha atmaya başlamıştı.

" Kim dövücek bizi sen mi " dedi yakışıklı adam bunu demesiyle beraber hepsi gülmeye başlamıştı. Babam işin içinde olmasa bile bu dağ ayılarını dövmek boynumun borcu olmuştu.

" Ben döveceğim ' lütfen artık dövme yalvarırım ' diyip ayaklarıma kapanacaksınız hatta " dedim onları alaycı bir şekilde taklit ederek. Adam söylediğim şeyle gülüşünü iki katına çıkarmıştı. Bakalım dayak yedikten sonra da aynı şekilde gülmeye devam edecek miydi.

" Hadi döv bakalım bize de gece gece eğlence çıksın ama bu güzel bedeni dövdükten sonra masum bir şekilde bırakacağımızı düşünüyorsan yanılıyorsun ufaklık " demişti kısa boylu şişman adam. Ve yüzüne pis bir sırıtış yerleştirmişti. O kıvrılan dudaklarının üzerine yumruğumu geçirmemek için kendimi zor tutuyorum ama aklımda en çok bu adamı dövücektim. Sakin olmalıydım bırakayım da beni güçsüz bilsinler böylece üzerlerindeki silahlardan kurtulabilirdim.

" Bir kızla dövüşürken centilmen olmalısınız üzerinizdeki silah ve bıçakları bana verin verandaya koyup geleyim "

" Sen ne akıllısın öyle sonra silahları alıp tek tek bizi vur değil mi " demişti babamın başında bekleyen 20 li yaşlarda genç ve yakışıklı olan adam. Aslında bu endişesinde haklıydı ama aklımda öyle bir düşünce yoktu. Öyle kolay bir şekilde kurtulmayacaktım onlardan.

" O zaman silahları sen bıçakları ben taşıyayım birlikte bırakıp gelelim " dediğimde fikrimi mantıklı bulmuş olsa gerek kafasını sallamıştı. Herkes emanetlerini çıkarmaya başlamıştı. Adamlar bıçakları bana silahları kendi adamlarına veriyordu.

" Sen de çıkar " dedim az önce benimle konuşan genç adama. Bana gülerek

" Elimde silahlar varken nasıl çıkarayım silahları bırakmaya gittiğimizde çıkarırım " demişti. Benim yerimde hangi kız olsa şuan bu adama aşık olmuştu. Gerçekten yakışıklıydı ama ben lezbiyenim. Karı aşkım bu adamın yakışıklığından daha baskın geliyor.

" Ee hadi gel bırakalım dikilecek misin böyle " dediğinde onu takip etmiştim. Verandaya gelince elimdekileri bıraktım. O da elindekileri bırakmıştı. Daha sonra üstünde bulunan silahı ve iki bıçağı da verandaya koyup bana bakmış.

" Temizim " demiş iki elini yukarıya kaldırmıştı.

" Tamam gidelim hadi " dediğimde tekrar gülmüştü. Bu alaycı tavırlarının bedelini onalara çok ağır ödetecektim. Diğer adamların yanına geldiğimizde kısa boylu göbekli adamın ayaklarıyla babamın parmaklarını ezdiğini görünce sinir krizi geçirmiştim.

" Çek o s*kik ayaklarını babamın üzerinden " diyince adam sırıtıp

" Gelip kendin yapsana " demişti. Ben tam adamın üzerine yürüyecekken yanımdaki yakışıklı adam kolumu tutmuş adamına bağırmıştı.

" Çek ayağını " dediğinde adam ayaklarını babamın elinin üstünden hızla çekmişti. Yakışıklı olan adam bana doğru dönüp konuşmaya başladı.

" Baban bizim milyonlarca paramızı cebine indirdi dua et onu öldürmek yerine sadece dövüyoruz " dediğinde

" Babamı öldürecek yürek kimsede yok hele bir öyle bir şeye kalkışın soyunuzu kuruturum " demiştim bu özgüvenimin nerden geldiğini bilmiyordum. Belli ki tekin ayak değillerdi zaten babam ne zaman düzgün adamlarla iş yaptı ki dedim kendi kendime içimden.

" Kızım sende ki bu özgüven nereden geliyor " diyip yine alaycı bir şekilde gülmüştü. Aslında haklıydı

" Kendimden geliyor "

" Bu görüntüde bir kızın tehtitleri beni sadece güldürür bizi tehtitlerinle korkuttuğunu sanıyorsan çok büyük bir yanılgı içerisindesin " demişti aslında haklıydı dış görünüşümden dolayı kimse beni ciddiye almıyordu zaten aşko kuşko görünümünde ki bir kızın tehtitlerinden kim korkardı ki ?

" Görüntü sadece yanılgıdır " dedim

" Biz centilmen adamlar olduğumuz için seninle hep beraber değil tek tek dövüşeceğiz "

" Benim için fark etmez hepiniz beraber de gelebilirsiniz "

" Yok güzelliğine fazla zarar vermek istemiyorum nedense bundan sonra sık sık görüşecekmişiz gibi geliyor " dedi yürüyen ego. Adama içimizden yakışıklı dememize rağmen iki dakikada g*tü kalktı bu adamın sevgililerine Allah yardım etsin.

" Kesin aslan burcusun "

" Nerden anladın "

" Zor olmadı "

" İlk benimle dövüş hadi " demişti heyecanla

" Babamın ayağına basan adamını durdurduğun için ilk seni dövüp adamlarının önünde seni rezil etmek istemiyorum " diğer adamlarına bakıp

" Göbekli ilk seni döveceğim gel " dediğimde söylediğim şeyle beraber göbekli kısa boylu adam dışındaki iki adam gülmeye başlamıştı. Ben ise rakibimi daha da sinirlendirip gaza getirmiştim. Ama o değil onun gibi on adamda olsa ben böyle bir tipten dayak yemezdim. Yiyemezdim.

" Şimdi o göbekli adam seni tahtalı köye gönderecek "

" Birimizin oraya gideceği kesin ama bu ben olmayacağım keltoş " dediğimde adam sinirle üzerime yürümeye başlamıştı. Ben ise sakince onun bana yaklaşmasını bekliyordum. Benden kilolu olduğu için hareketleri bana nazaran daha yavaş olacaktı. İlk önce bu adamla dövüşmek istememin sebebi diğerlerine nazaran kolay lokma olmasıydı.

Yanıma geldiği gibi yüzüme doğru bir yumruk savurmuştu. Hızlı bir hareketle yumruğundan kaçmıştım. Boşa salladığı yumruğuyla afallamıştı. Bu halinden faydalanıp dizimi karın boşluğuna geçirmiştim. Ama bu darbem ona pek işlemiş gibi durmuyordu. Adamın yağlarına laf ettik yağları adamı korudu.
Elini tişörtümün yakalarına yapıştırdığı gibi beni yere fırlatmıştı. Gerçekten rakibini küçümsememen gerekiyormuş. Ayağı kalkıp adamın üzerine doğru yürümeye başladım. Kilosundan dolayı bacaklarını kullanamıyordu. Elleri kolları ve kafası dışında kalan yerleri etkisizdi.
Yaklaştığım gibi ağzının tam ortasına bir yumruk geçirdim. Dudağı patlamış üst dudağından aşağı doğru kanlar akmaya başlamıştı. Adam diliyle dudak çevresindeki kanı yalayıp sonra tükürmüştü.
.
.
.

Karanlık Hayat | gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin