17

384 34 0
                                    

Ben odamda ne yapacağıma dair düşüncelere artık ne kadar daldıysam bir anda sara kapıdan içeriye girmişti. O gelince şaşırmış saatin kaç olduğunu kontrol etme ihtiyacı duyup kolumdaki saate bakmıştım. İnanmıyorum sara gideli 4.30 saat olmuştu bile gelmesi çok normaldi. Atomu parçalarına ayırmaya kalksam üstüne bu kadar düşünmezdim sanırım.

" Erkencisin " dediğimde anlamayan gözlerle bana bakıp

" tam zamanında geldim hatta bir ders uzadı " diyince daha fazla sıçıp sıvamamak için konuşmadan kafamla onu onaylamayı tercih etmiştim. Konuşmayacağımı anlayınca

" günün nasıl geçti " diye sormuştu.

" evde takılıp durdum işte "

" tüm gün evdeydin yani "

" başka bir yerde mi olmam gerekiyordu"

" hayır da "

" eee "

" Cüzdanımı odanda unuttuğum için tekrar döndüğümde babanın şu yakın korumalarından biri olan ferit miydi fırat mıydı neydi onunla arabaya bininip uzaklaştığını gördüm "

" eee nolmuş yani "

" tüm gün odanda olduğunu söyledin ayrıca senin onunla ne işin var "

" dışarıda kısa bir işim vardı onu halletmeme yardımcı oldu "

" sana bensiz dışarı çıkma demedim mi "

" İşim vardı diyorum ya " diyip oturduğum yataktan ayağı kalkmış karşısına dikilerek

" bana hesap mı soruyorsun sen "

" evet, soramaz mıyım "

" Soramazsın haddini bil "

" Gerçekten ne yapmaya çalışıyorsun öykü sabahtan beni bu saçma sapan davranışlarının kaynağı tam olarak ne "

" hiçbir şey düşündüğüm şeyleri dile getiriyorum sadece "

" o zaman dile getirme kırıcı oluyorsun bugün seni daha fazla alttan alabileceğimi sanmıyorum " dediğinde umursamaz bir şekilde omuz silkmiştim. Gerçekten saranın üzgün olduğunu görmeye dayanamıyordum ama bazı şeyler böyle olmak zorundaydı.

" bir şey soracağım sana "

" Şimdi durup dururken ne soracaksın"

" birinden duydum babam abimin öldürülmesi ile ilgili seni görevlendirmiş araştır falan demiş doğru mu "

" evet "

" hiç bahsetmedin "

" daha dün bir bugün iki neyden bahsedeyim "

" laf arasında söyleyebilirdin iki gündür konuştuğumuz başka bir konu yok
nihayetinde "

" neden sana söyleyeyim ki bu ailenin korumalarından biri falan mısın "

" hayır bu aileden biriyim ve senin de
sevgilinim "

" sevgilim olduğunu hatırlamana sevindim "

" sara " kızgın bir ses tonu ile adını seslenince o da beni umursamadan yatağıma oturmuştu.

" sadece stres olmanı istemedim daha sonra da söylemeyecektim çünkü öğrenip benim için de endişelenmeni istemedim "

" bu işten uzak duracaksın "

" hayır kim olduğunu öğrenmem lazım "

" Hayır dediysem hayır sara bu işten uzak duracaksın "

Karanlık Hayat | gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin