Allah'tan son dersiniz Matematikti , matematik bittikten sonra okuldan ayrıldım bugün gerçekten çok sıkıcıydı kızlarla uğraşmaktan ve onların dertlerini dinlemekten çok çok bunalmıştım kızlarla vedalaşıp hemen okuldan ayrıldım otobüse binmekten vazgeçip yürümeye karar verdim.
Okuldan çıktığımda hava karardığı için sokaklar fazlasıyla ıssızdı bu durum beni biraz ürkütse de yürümeye devam ettim. Yaklaşık 5-10 dakika yürüdükten sonra, umursamayıp kulaklıklığımı takıp şarkı dinlemeye karar verdim.
Hala yürümeye devam ediyorken arkamda birinin varlığını hissettim hızlı adımlarla ilerlemeye çalışırken birinin beni kolumdan tutup kenara çektiğini hissettim . Karanlık sokakta adamın yüzünü göremediğim için hızlıca bir tekme savurdum adama. Adam bunu beklemediği için biraz sarsıldı. Bu sırada kaçma fırsatı bulduğum için hızla koşmaya başladım.
Koşmaya devam ederken aramızdaki mesafenin biraz açıldığını fark ettim. Hızlıca yanımdaki arabanın arkasına saklandım. Adama baktığımda sinirlice etrafı kolaçan ediyordu. Artık ne hissedeceğimi bilemiyordum tüm vücudum tedirginlikle baştan aşağı titriyordu. Kontrol amaçlı adama baktığımda buraya doğru yaklaştığını gördüm. Korkudan vücudum kaskatı kesildi.
Sessizce kaçmaya çalışırken bastığım dal parçasının sesi beni ele verdi. Allah kahretsin!!
Adam duyduğu sesle hızla buraya gelirken artık ne yapacağımı bilemiyordum. Olduğum yer de kıpırdayamıyordum. Sert bir cisimle kafama bir şeyle vurulduğunu hissettim. Kafa tasım kırılmış gibi hissediyordum. Enseme doğru bir sıvının aktığını hissettim. Refleks olarak elimi kafamın arkasına götürdüğüm de o sıvının kan olduğunu gördüm. Karşımda duran adamı net bir şekilde göremediğimi fark ettiğim de çoktan bilincim kapanmaya başlamıştı...
Devam edecektir...