29.07.22
bu lanet kitaba başlama tarihinizi alayım...
UYARI: kitabın tamamı ironidir her şey ironi, hiçbir olayı ciddiye almayiniz
Keyifli Okumalar!
*****
Ben Defne Haşmetli,
18 yaşındayım ve İstanbul'da yaşıyorum size kendimi tanıtmama gerek yok çünkü çok sıradan bir hayatım var. Sabah çalan lanet alarm sesiyle yerimden zıpladım çok korkmuştum, her gün bu lanet sesi duymaktan bıkmıştım ya. En sonunda çalan lanet zile küfürler saydırarak lavaboya yöneldim orada işlerimi hallettikten sonra giyinmek üzere gardırobuma doğru yöneldim.
Üzerime mavi renkli çiçekli bir elbise giymiştim. Okulun sahibi zaten babamdı öyle okul kıyafetleri falan giyemezdim
(Defne'nin giydiği mavi çiçekli elbise.)
Çıkmadan önce aynadan kendime bakarken unuttuğum şeyle şoke oldum.
KİRAZLI LİP BALMIMDAN SÜRMEMİŞTİM!!??!!!!
Az kalsın unutuyordum diye ağlama krizine girdikten sonra kirazlı lip balmımı sürüp odadan çıktım. Pek makyaj yapmayı sevmezdim kendimi doğal severdim ben. Ama kirazlı lip balm çok doğal ve tatlı gözüküyordu.
Ayağıma muhteşem göz kanatan turuncu converslerimi giyip zara çantamı alıp evden çıktım. Üzerimdeki elbisede zaradandı hem.... Bugün babam okul için 800 TL para vermişti cidden ilk kez bu kadar az vermişti ve baya sinirlenmiştim. Okul için 800 tl yetmezdi ki???
Biz çok zengindik noluyordu böyle?
Neyse kapıdaki şoför beni Haşmetli Kolej'inin önünde indirdiğinde ona dik dik bakarak içeri girmiştim. Sebebini bilmiyordum. Haşmetli Koleji babamın kolejiydi ama onu çok nadir görürdüm... Üvey annemin yanından ayrılmazdı.
Elimde iPhone 13 pro max'im ile TV2'deki aşkı memnu bölümünü izlediğim sırada merdivenden çıkıyordum derste diziyi izleyebilirdim bunu hep yapardım okul babamındı zaten. Merdivenden çıktığım sırada hızlıca bir bedene çarpmam ile çığlık attım. Elimdeki iPhone 13 pro max'im yüz üstü yere düşmüştü önemli değildi ama o kadar sert çarptığı için az kalsın düşecektim. Bütün vücudum sızlıyordu. Kafamı kaldırıp kendisine bakarak
"Önüne baksana salak." dememle bana doğru döndü.
"Sen önüne bak aptal telefona bakarak merdiven çıkarsan böyle olur." dedi. Sana ne be! Ardından beni umursamaz bir şekilde koridorda birisini izlemeye başladı. O esnada kumral saçlarını karıştırmıştı.
Onu elimle dürterek "Kes sesini ya ben kimim sen biliyor musun?" dememle hızla kafasını bana çevirmişti.
"Okulumuzun minik premsesi Defne? Ah seni bilmeyen mi var minik vele-" birden sırıtarak "Minik premses." dedi. Apaçık dalga geçiyordu. Sinirlendiğim zaman gözlerim dolardı ona bakarak tam elimi kaldırıp yüzüne bir tokat geçirecekken bileğimi yakalayıp sıkmaya başladı.
"Napıyorsun aptal, bırak canımı acıyor." dememle ağzımdan minik bir inleme sesi duyuldu. Bana bakarak "Git Defne." diyerek omzuma çarparak dışarı çıktı. Zara çantamdan bir mendil çıkarıp gözlerimi sildim.
Yerde duran telefonumu elime almıştım yüzeyinde ufak bir çizik oluşmuştu. Aptal çocuk. Bugün hiç ders dinleyecek havamda değildim. Merdivenlerden aşağı indiğim sırada telefonumu çöpe atıp yoluma devam ettim. Neyse ki okulun sadece babama özel garajında benim yedek mercedesim duruyordu hızla orandan arabamı alıp okuldan çıktım.
O çocuğa yarın gününü gösterecektim.
*****
sizi eğlendirmek için yaptım umarım eğlenmişsinizdir OWBDKWĞAJSKAKAKALLA
bir daha ki bölümde görüşmeMEk üzere <3