5

854 96 336
                                    


Keyifli Okumalar!

***

Ateş benim erkeğimdi! 

Sinirle yerimde solurken Berkecan sürekli sorular soruyordu arabayı sağ bir köşeye çekip "İn lan aşağı hadi defol." dememle resmen ağzı beş karış olmuştu. "N-nasıl D-defne ben sana aşığım." demesiyle gözlerimi devirip "Of Berke hadi in dışarı şimdi kötü şeyler diyeceğim..." dememe kalmadan bileğimi tutmuştu.

"Nolur bir kere deneyelim Defne." demesiyle yüzünü yüzüme yaklaştırmaya başlamıştı birden dirseğimin ucuyla suratına geçirmiştim.

Ellerini bileğimden çekip gözünü ovalıyordu "Siktir git lan, geri zekalı bir de tacizci olacak mal." dememle arabadan inip onun koltuğuna gelip kapıyı açtım. Sürükler gibi çekip arabadan çıkardım, farkındaydım Berke yapılı ve baya kaslı eh hem de yakışıklı çocuktu istese beni durdurabilirdi ama onun minik platoniğiydim ben...

"Defne pişman olacaksın." deyip hızla uzaklaştı. Peh! 

Arabama binip babamın evine doğru yola koyuldum ve Ateş'i düşünmemeye çalıştım. Babamın evinden sonra bir teknoloji mağazasına uğrasam iyi de olurdu. Zaten bugün Ayça ile buluşmam gerekti. 

Tanıştırayım Ayça, en yakın arkadaşım. Zaten ben pek arkadaş yapmazdım öyle sırlarımı kimseye söylemezdim. Ama Ayça hep en yakın arkadaşım olmuştur.

Babamın evine gelmemle mercedesimi bahçedeki korumaya verdim. Hızla içeri girdim neyse ki anahtar bende vardı. Babamı oturma odasında görünce hemen yanına yürüdüm ayağa kalkıp bana sıkıca sarıldı.

"Nasılsın güzeller güzelim benim." dedi ona bakarak karşısına oturup ayağımı ayak üstüne attım "İyiyim baba geçen beni çağırdın ne oldu?" dememle huzursuzca kıpırdandı.

"Defne kızım bu aralar zor süreçten geçiyoruz, holding çok kötü durumda. Sana kaç günden beri o yüzden az para veriyordum fark etmedin galiba ama kartlarının hepsini iptal ettirdim bir süre böyle olmamız gerek. Ben en kısa sürede halledeceğim şuan şirkete ortak arıyoruz en kısa sürede eskisi gibi olacak." dedi. Dedikleriyle az kalsın sinirden ölecekken kendisine kötü kötü bakarak

"Nasıl ya sen Naim Haşmetli değil misin? Çözümünü bul baba ne olursa olsun fakir ucube olamam ben ne gerekiyorsa daha fazlasını yap. Ve ben alışverişe çıkacağım telefonum çizildi ben de attım o yüzden yenisini almam gerek kartımı acilen açtır. Hemen." diyerek konuşmasına izin vermeden evi terk ettim.

Nasıl olabilir ya Defne Haşmetli asla fakir olamazdı. Bu genlerimizde dahi yoktu! Şirketin %50'si benim %50'si babamındı yani hepsi bizimdi! O yüzden çok şaşkındım.  

Daha fazla sinirlenmeden arabama binip mağazaya doğru ilerledim Ayça'yla beraber eski telefonumun aynısından almış bir tane de Ayça'ya aynısından almıştım. Onun telefonu baya çizik doluydu. Bir kaç tane farklı kirazlı ve vişneli lip balm alıp eve geçmiştim.

Eve girer girmez soğuk bir duş alıp kaç aydır bitiremediğim How I Met Your dizisini izlemeye başladım. Bu dizi benim ailem gibiydi. Dizinin en komik sahnesinde telefonuma gelen bildirimle telefonuma baktım.

Bir e-mail gelmişti hızla mail'e girip ne geldiğine baktım, muhtemelen bir sponsordu. Yaz koleksiyonu için model olmam teklif edilmişti ve 2 haftaya döneceklerini belirtmişlerdi. Diziyi durdurup heyecanla ayağa kalktım.

Gördüğüm isime lanetler sıralıyordum.

Babam.

Adam whatsApp diye bir şey var neden mail atıyorsun? diye kendi kendime konuşurken maile tıkladım.

@ naimmhaşimoğluşirrkett: Sayın Defne hanım, yarın babanızın yüksek ihtimal yeni ortağı, Harun Saygın ve oğlu Ateş Saygın sözleşme için gelecektir. Babanız mutlaka bu toplantıya gelmeniz gerektiğini belirtti. Saati ve önemli bilgileri sabah sizlere aktaracağım. İyi geceler.

Duyduklarım ile 2-3 saniye nefes alamadım. 

Oğlu Ateş Saygın derken benim öküzümden mi bahsediyordu?

****

Haşmetli Koleji ( yarı texting )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin