2

1.2K 111 711
                                    

******


Ona gününü gösterecektim.

Mercedesimle biraz hava alıp okula geri dönmüştüm. Neyse ki ilk ders hala bitmemişti. Hemen sınıfa girip hocaya dik dik bakarak boş yere geçtim, hesap soracak değildi ya? Bugün okulun ilk günüydü, lise son sınıftım ve bu sene okulumuza çok fazla yeni öğrenci gelmişti. Ben girdikten sonra yeni gelen bir kaç öğrenci de arkamdan girmişti.

Bir süre saçma dersi dinlemek yerine Aşkı Memnu izlemeye devam ettim. Öküz çocuk, aklıma geldikçe sinirlerimi bozuyordu. Dersin bitmesine son on dakika kala çalan kapı sesiyle kafamı kaldırdım.

İçeriye giren çocuk! Aman tanrım o öküz burada ne arıyordu?

yazardan ps:

(Aslında her klişe kitapta model Masimmo -kıllı domuz- oluyor bende onu yapacaktım ama bizimki kumral sorry....)

Sinirle kendisine baktığım sırada hoca "Çocuklar bu arkadaşımız da okulumuzun yeni öğrencisi, Ateşciğim hemen seni boş bir yere oturtalım..." hoca gözleriyle etrafı tarayıp tek boş yerin benim olduğunu görünce "Ateş, Defne arkadaşının yanına geçebilirsin." diye eliyle beni işaret etti.

O da pişkince sırıtarak "Tabii hocam." diyerek yanıma doğru yürüdü. Sinirden ölmek üzereydim hocaya dönüp "Hocam olmaz." dememle hoca bana bakarak "Defne, sorun çıkartma lütfen." diyerek derse devam etmişti. O kadar pişkindi ki yanıma oturup sırıtıyordu ona dönüp "Önüne dön." dememle ciddi bir surata bürünüp "Defne ileriye gitme canını yakarım kızım." dedi. 

Çok korkunç bir surete bürünmüştü gözlerimi kaçırıp önüme döndüm. O ders sonunda görecekti. Hoca dersi anlatmaya devam ettiği sırada çalmayan zile küfürler savuruyordum. Ders denen şey ne saçmaydı yahu! Aşkı Memnu izleme keyfim kaçmıştı zaten, o sırada Ateş saçlarını karıştırıyor sınıfta ki Özge denen kızı süzüyordu.

Şerefsiz! Bu erkeklerin hepsi aynıydı!

Onu elimle dürtüp "Hoca sana bakıyor." dememle gözlerini çekip hocaya baktı. Bakmadığını anlayınca "Bakmıyor Defne, uğraşma benimle kızım önüne bak sen." demesiyle az daha boğazına yapışacaktım. Nasıl uğraşamam ya? Okul benimdi, isterse okuldan da attırırdım.

Çalan zille herkes dışarıya çıktığı sırada o hala Özge'ye bakıyordu. Özge kaşarıyla okulda çıkmayan kişi yoktu her erkeği elde eden tipti, okula gelirken dekoltesini arşa kadar açardı. Eh böylece herkesi etkisi altına alırdı.

Onla bir ara sürekli kavga ederdim o benim azılı düşmanımdı. Tam kapıdan çıkacağım sırada ayağıma  çelmek atan Özge'nin saçına yapışıp onu duvara savurdum. Tabi ki bunu o öküz görmemişti. Özge'yi bulmaya gitmişti aptal. 

"Bana bak kaşar, benimle uğraşmayacaksın demedim mi sana ben?" dememle saçını biraz daha çektim. "Ah bırak Defne, tamam özür dilerim." dedi. Bir kıza bilerek karışmazdım ama Özge hep kaşınıyordu.

Saçını bırakıp "Defol git Özge, ve aha... sakın ama sakın Ateş'le çıkmayacaksın. Tamam mı? Yoksa sana çok kötü şeyler yaparım Özge. O çocuk benim." benim olduğu falan yoktu, sadece Özge'yi korkutmak istemiştim.

Bana bakıp yutkunarak "P-peki." deyip hızla sınıftan ayrıldı.

Kenardaki telefonumu alıp kamerasını açıp yeni aldığım lip balmdan sürmüştüm, bakım önemliydi tabii.

Lip balmımı çantaya atıp, saçlarımı savurarak sınıftan çıkmıştım. Bankta oturan erkek grubunda Ateş'i görünce sinsice sırıtıp banka yaklaştım. Ne ara gruplara dahil olmuştu bu? Onlara yaklaştığım sırada diğer erkekler onların yanına geliyorum diye düşündükleri için hemen toparlanıp resmen ağızlarını akıtarak bakmaya başladılar.

Ama ben Ateş'in yanına gidiyordum. O Ateş'i ancak ben söndürebilirdim.

*****

Haşmetli Koleji ( yarı texting )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin