<3
Gördüğüm mesajın üzerinden yaklaşık yarım saat geçmişti o vakitte hemen duşa geçmiş, papatya kokulu duş jelim ile duşumu almıştım. Şimdi ise gardrobumun önünde kendime kıyafet seçiyordum.
Öyle çok abartı şeyler sevmiyordum, bana kalırsa insanlar doğal daha güzeldir ama bu gece özel bir gece olduğu için azıcık da olsa şık görünebilirdim.
Neyse siyah iç çamaşırlarımı üzerime geçirip, askıda duran elbiseyi elime alıp giyinmeye başladım.
(FOTOĞRAF KOYAMADIM MAL WATTPAD YÜZÜNDEN AMA SİZ ÇOK DEKOLTELİ AŞIRI ABARTILI BİŞİ DÜŞÜNÜN AOJSLALALALALALL)
Elbise çok sadeydi zaten, hafif bir makyaj de buna çok yakışırdı. Hemen aynamın önüne oturup makyajımı yapmaya başladım. Siyah göz farı, maskara, aylaynır, highlighter, kontür, pudra sürdükten sonra en son dokunuşla dudaklarıma bordo rengi rujumu sürüp ayağa kalktım.
Gayet sade bir elbise ve doğal bir makyajla şuan resmen hazırdım!
Siyah bir çantayı elime aldığım sırada odamda ı see red sesini duymamla masamdaki telefonumu elime aldım arayan Ayça'ydı.
Hızla yanıtladım. "Napıyorsun Defne ya sürekli buluşalım diyoruz buluşamıyoruz bugün buluşsak mı?" demesiyle gözlerimi devirip "Saçmalama Ayça! Bugün olmaz birazdan Ateş'le akşam yemeğine gideceğiz dememle tiz bir çığlık sesi kulağıma geldi.
Eh gerçekten de inanılır gibi değildi! Ateş'le biz resmen sevgiliydik!
Bunu yapmam gerekti...
Ateş😛
Ateş'im🔥
Flört🥺
Sevgili💗🥰
Kocis💍💍(neyse devam)
"Ay Defne şaka mı yapıyorsun sen? Yarın kesin buluşuyoruz gerekirse gece ben size gelirim ay inanmıyorum hiçbir şeyden haberim yok." demesiyle utanıp gözlerimi kapattım.
O kadar abartmaya gerek yoktu canım...hem gece gelemezdi Ayça!
Hızlıca konuşup "Ayça yok gece gelme sen sakın! Ben uykulu olurum yatarım direkt." dememle Ayça gülmeye başladı.