13

362 45 186
                                    


***

"Sakla bence bunu, bir daha rüyanda göremezsin çünkü." yazıp odadan çıktım.

Bundan sonra herkesin kozu açıktı, kim kimi yerse Ateş bey😉​😉​😉​😉​

***

Ateş'in masasına bu notu bıraktıktan sonra hızla şirketi terk ettim. Kapının önünde duran asistanların beni kıskandığını zaten biliyordum onları umursamadan mükemmel ötesi range roverıma binip okula doğru sürmeye başladım.

Okula adımımı attığım esnada iphone 14'üme  ( yazardan ps: guncelleme geldi, 7 ayda 14 cikti aq) Ayça'nın mesajı gelmişti herkese haber ettiğini, akşama bütün exlerimin olduğu bir partiyi ayarlamisti bile!

Ateş'in de geleceğini biliyordum ve orada  kıskançtan kuduracagina da emindim.

Hızla derse girip en arka siraya oturup kirazli lip balmımı çıkardım dudaklarıma yavaşça sürerken içeri giren Ateş'le resmen şoka girmiştim.

Hızla benim yanıma oturararak "Bu parti nereden çıktı Defne?" diye hırladı. Neden sinirlenmişti anlayamamıştım.

Kulağına yaklaşarak "Sevgilim, sevgili olmamızın şerefine." diyerek dudaklarımı kulağına sürterek hızla çekildim.

Hoca da gelmişti zaten, onun da şuan gözlerinin koyulastigini farketmistim.

Ateşli erkeğimi çileden çıkartmayı seviyordum🔥🔥🥵🥵

....

Akşam olmuştu eve geleli yaklaşık iki saat olmuştu ve partinin başlamasına neredeyse yarım saat vardı. Aşağıda bir kac misafir gelmişti bile ben hala hazırlanıyordum.

Çok abarti olmamasina özen göstererek üzerime taşlı siyah bir elbise geçirmiştim, hem partide rahat etmem için harika bir seçimdi😛😛😛

Hızla altıma krem rengi topuklu ayakkabılarımı geçirip makyaj yapmaya başladım. Çok abarti makyaj sevmediğimi biliyorsunuz zaten hızla kontur, eyeliner, pudra, bb, maskara, ruj surup iphone 14umle bir fotograf çekildim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 27, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Haşmetli Koleji ( yarı texting )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin