8

665 69 383
                                    


Keyifli Okumalar!

{♡♡¿¿}

Sabah çalan zile lanetler saydırıp, yatağımdan kalktım. Gece yarattığım bombanın magazine düştüğüne neredeyse emindim ama bir şekilde elim telefona gitmiyordu.

Hakkımda yapılan yorumlardan çok korkuyordum🥺🥺🥺

Hemen lavaboya doğru ilerleyip işimi hallettikten sonra giyinme odama doğru yöneldim.

Bugün okula gitmek istiyordum, zira evde oturmaktan çok sıkılmıştım. Biraz aksiyonun zararı olmazdı.

Yaptığım kombinle gururla aynadan kendime bakmaya başlamıştım. Tarzımı çok seviyordum. Kahverengi bir crop giymiş, altıma da yırtık siyah kot pantolon giymiştim. Siyah bir bel çantası da seçip, odadan çıktım. Okul için gayet ideal bir kombin di.


Ayakkabılarımı da ayağıma geçirdikten sonra evden çıktım, siyah lamborghinime doğru ilerleyip içine kuruldum. Bir süre şarkı eşliğinde yoluma devam ettim, en sonunda gördüğüm yazıyla birlikte gururla sırtımı dikleştirdim.

Haşmetli Koleji
2004

Bu kadar güzel bir soyad kimseye nasip olmazdı, bu güzel soyad için her gün şükrediyordum.

Derslerin başlamasına neredeyse daha 1 saat vardı. Hızla arabamı park edip bahçeye doğru ilerledim. Kapıda gördüğüm suratlara karşı kindar bir bakış atıp, Ateş'in içinde olduğu gruba doğru ilerledim. Özge şırfıntısı ve diğer yalakaları kapının önünde ayakta bana bakıyorlardı.

Haşmetli Koleji ( yarı texting )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin