Mia'nın koşarak polis arabasına gitmesi beni çok sinir etmişti. Eğer arkasından gitmeye kalksaydım yakalanabilirdim. O giderken bende var gücümle malikane'nin çevresini saran ormanlığa doğru koşmaya başlamıştım. Mia elimden kaçmıştı. Görüş alanımdan uzaklaşan polis arabasına bakmadan kaçmıştım. Adımlarım beni ormanın sonundaki yola götürmüştü. Eğer bu yoldan gitmeye kalkışırsam yakalanabilirdim. İçimden bir sürü küfür sayıklamaya başlamıştım. Ah mia beni düşürdüğün hallere bak. Uslu bir kız olup benimle malikane'me gelip o kaçmanın bedelini ödeyeceğin sex odasında cezanı çekecektin. Şimdi ise benden tekrar kaçtın ve seni bulduğum zaman, bu kaçmanın cezasının kat ve katını yaşayacaksın.
Hem sinirli hem de düşünceli bir şekilde yolun karşı tarafındaki ormana girdim. Burada beni kimse bulamazdı. O kıytırık polisler bile.
Yürümeye devam ederken birden ses duymaya başladım. Önce duraksadım sonra yürümeye devam ettiğimde ses dur durak bilmiyordu. Sesi takip etmeye başladım. Gelen ses ağaç dallarının kırılma sesiydi. Ve ses çok yakınımdan geliyordu. Elimi arkama attım ve silahım'a doğruldum. Tetiği çektim ve bağırmaya başladım.
-KİM VAR ORADA? HEY SANA DİYORUM. CANINA SUSAMADIYSAN BURADAN DEFOL GİT YA DA KARŞIMA ÇIK! YOKSA SONUÇLARINA SEN KATLANIRSIN.
Ses kesilmişti ama hareketlilik devam ediyordu. Bana yaklaşan bir karartı gördüm. Gözlerim o karartı'ya odaklanmıştı. Yavaş ama temkinli hareketlerle yanıma gelen karartının korumam olmasını anlamam saniyelerimi almamıştı. Bana seslendi.
+Aman efendim. Lütfen sakin olun. Buraya sizi bulmak için geldim. Kaçtığınızı görünce arabayla sizin peşinize takıldım. Araçta 5 dakikalık mesafemizde. Buyrun beni takip ediniz efendim.
Derin bir nefes aldım. İçimden bay brown'a kızmamak için uyarılarda bulundum. Tetiği çekili silahı boş bir yere doğrulttum ve boşluğa sıktım. Ardından da yerine yerleştirerek bay brown'u takip etmeye başladım.
Dediği gibi araç 5 dakikalık mesafemizdeydi. Oyalanmadan yerlerimize yerleştik ve gitmeye başladık.
Araca göz gezdirdiğimde yerde ipler, yanımdaki kapının üstündeki destek tutacağın da kelepçe ve tam yanımda duran kırmızı göz bandını görmüştüm. Bunların sahibi mia'dı. Bunlar mia'ya çok yakışıyordu. Onu bunlarla hayal etmek bile yükselmeme neden oluyordu. Ah seni bulduğum yerde bile sana ceza vermek istiyorum kızım.
Yol boyu kızımı düşünmek canımı çok sıkmıştı. Ceketimin iç cebinden telefonumu çıkardım ve telefonumda gezinmeye başladım. Ve gördüğüm şey karşısında mutlu olmuştum. Mia'nın annesi elena hanımın başka bir şehirde ortaklık yemeği yediği fotoğraf karşıma çıkmıştı. Bu demek oluyordu ki bir süre evine uğrayamayacaktı. Babasının da aynı şekil eve uğramayacağını düşünmek istedim. Çünkü uğramayacak olurlarsa mia'yı tekrar kaçırabilirdim. Bu durum beni her ne kadar mutlu etse de bunun için bir plan lazımdı. Tekrardan kaçırma planı.
Sonunda malikane'ye gelmiştik. Arabadan indim ve malikane'nin içine doğru adımlamaya başladım. Daha içeri girmeden hizmetçi kız yanıma doğru hızlı adımlarla gelmeye başlamıştı. Yaklaştığında ses tonu gerilmiş gibi çıkıyordu.
-George bey bunu söylemek istemezdim ama anneniz sophia hanım geldiler. Sizi arka bahçede bekliyorlar. Ne dememi istersiniz?
+Söylediğin için teşekkürler bayan cristina. 5 dakika sonra geleceğimi iletmeni isterim.
-Pekala George bey. Siz bir şeyler ister misiniz efendim?
+Hayır istemiyorum teşekkürler bayan cristina.
-Ne demek George bey.
Hızlıca yukarı kattaki odama çıktım. Üzerime beni rahat hissettirecek şık bir kıyafet giymiştim. Eğer giyinişim kötü olursa annemden bir ton laf işitebilirdim ve bunu kaldırmaya tenezzül bile edemezdim.
Asansöre doğru gitmeye başladım. Tuşa bastım ve geldiği an bindim ve aşağıya doğru gitmeye başladım. İki yandan kapı açıldığında dışarı adımladım ve bahçeye doğru yürümeye başladım. Bahçe kapısına vardığımda içimden sabır çektikten sonra annemin yanına varmıştım.
Yanına geldiğimde her zaman yaptığı gibi yan gözle başımdan aşağı yavaş yavaş süzmeye başladı. Bu beni hep rahatsız ettiği gibi gene rahatsız olmuştum. Gözleri tekrar benim suratımı bulduğunda çenemi sıkmaya başlamıştım. Bakılacak olursa çok sinirliydi ve sinirini benden çıkaracaktı.
Ah anne gene ne vardı acaba?Yavaş ama temkinli bir hareketle ayağa kalmaya başladı. Sırtını dikleştirdi ve bana sert bir şekilde tokat attı. Yerimde sendelenmeme sebep olmuştu. Yavaş yavaş doğrulduğum da sinirden yumruğumu sıkmaya başlamıştım. Çenem sıkılaşmış gözlerim sinirden koyulaşmıştı.
-SENİ APTAL BECERİKSİZ. BİR KIZA SAHİP ÇIKAMADIN. İŞİMİZİ MAHVETTİN. O KIZI ELİNDEN KAÇIRARAK BİZİ NE HALE DÜŞÜRDÜĞÜN'ÜN FARKINDA MISIN!? O KIZIN ANNESİ BENİM MALLARIM'I ÇALDI. TAM OĞLUM YAKALADI, PLAN HARİKA İLERLİYOR DEDİM, GENE BECERİKSİZLİĞİNİ KONUŞTURDUN! O KIZIN ANNESİNİ, O KIZI VE SENİ ÖLDÜRMEME ÇOK AZ KALDI. GERÇEKTEN!
+ANNE YETER! ZATEN HER NE OLDUYSA SENİN BU MADDE BAĞIMLILIĞIN YÜZÜNDEN OLDU. EVİNE, KOCANA VE ÖZELLİKLE BANA HİÇBİR YARAR'IN OLMADI! ŞU MADDELERİ SEVDİĞİN KADAR,ONLARA DEĞER VERDİĞİN KADAR BANA SEVGİ VE DEĞER VERSEYDİN, BANA YETERİNCE İLGİ GÖSTERSEYDİN ŞUANDA BUNLAR BAŞIMIZA GELMEYECEKTİ. BANA AKIL VERECEĞİNE GİT KENDİNE AKIL TOPLA ANNE. ŞİMDİ EVİMDEN DEFOL GİT! DEFOL GİT!! BİR DAHA ASLA EVİME GELME! ASLA!!
Bana bir tane daha tokat vuracakken bileğinden tuttum ve sertçe yere indirdim. Bir şey diyemecek hale geldiği için hızlı hızlı gitmek zorunda kaldı. Onun gidişine bakarak bağırmaya başladım.
+O ÇOK ÖLDÜRMEK İSTEDİĞİN KIZIN VE KIZIN ANNESİNE HİÇBİR ZAMAN BULAŞMAYACAKSIN. ONLARIN HİÇBİR SUÇU YOK. BEN O KIZI ÇOK SEVİYORUM VE ELBET BİR GÜN BENİM OLACAK VE SENDE YIKIK DÜŞÜNCELERİNİN ARASINDAN BENİM MUTLULUĞUMU İZLEYECEKSİN ANLADIN MI SOPHİA HANIM!?
Annemin varlığından eser kalmamıştı. Dayanamadım, pufun yanına çöktüm ve sinirden ağlamaya başladım. Mia'ya çok ihtiyacım vardı. Yanımda olmasa bile adını söylemek bile beni mutlu ediyordu. Annemden ciddi anlamda nefret ediyordum. Tüm bunları onun yüzünden yapıyordum. Onun o çok değerli maddeleri için. Kendimi çok yalnız hissediyordum. Şu zamana kadar başımı dayayacak bir omuz dahi yoktu. Şuanda tek istediğim sevdiğim kızın, mia'nın, yanımda olmasıydı...
☆12. Bölümün sonu☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⛓𝐃𝐨𝐦𝐢𝐧𝐚𝐧𝐭'𝐢𝐧 𝐚𝐬𝐤𝐢-Mαzoşιѕт-🩸
БоевикDoktor ve üstün başarılara sahip bir baba ile üst düzey mühendis bir annenin tek çocukları olan Mia'nın iç sesleriyle ve onun kalbini hükmeden bir mafya olan George ile yaşadıkları bir hikayedir🥂🍷 ◇+18'dir. ◇Kitabın içeriği tamamen s€x ve olumsuz...