Sabah kalktığımda yanımda george'yi görememiştim. Belkide bir işi çıkmıştır diyerek yataktan kalkmaya çalıştım. Dünkü ağrılardan çokta fazla eser kalmamıştı ama vajina bölgem acayip ağrıyordu. Zorda olsa kalkmayı becererek tuvalete doğru yürümeye başladım.
Tuvalete vardığım sırada aşağı kattan birkaç kişinin hararetli konuşmalarını duydum. Tuvalete girmeden bu katın sonundaki koridora doğru yürümeye başladım. Sesler daha da netleşmeye başlamıştı ki hemen yerimde durarak olanları dinlemeye başladım.
×Haha... tamamdır anlatıyorum. Ona yalan söyledim. Ölümcül bir hastalığım falan yok. Onu kaçırmamın sebebi ona lisedeyken aşık olmam. İkimizde aynı okuldaydık fakat bölümlerimiz farklı olduğu için birbirimizi hiç görmezdik. Birgün okulda etkinlik olarak yaz kampı düzenleneceğini gördüm. Bende O kampa ailemin dırdırından kurtulmak için gittim ama onu yaz kampında gördüğümde ona olan aşkımdan kurtulamadım. O benim nefret ettiğim çocukla aynı kamptaydı ve içim içimi kıskançlıktan yiyip bitiriyordu. Zaman geçtikçe ben mia'ya saplantılı olmaya başladım. Tabi okul falan da bitti. Artık birbirimizi hiç görmedik. Babam seri katil olan bir mafyaydı, annem ise uyuşturucu kaçakçısı idi. Bir gün annemin holdinginde ki uyuşturucular bir anda kaçırılmıştı. Kaçıran kişi kim diye soracak olursanız hemen söyleyim. Mia'nın annesi.
Gözlerimden yaşlar akmaya başladı. George'nin dediklerine inanmak bile istemiyordum. Annem mühendisti, hem de üst düzey. Nasıl uyuşturucu bağımlısı olabiliyordu. Benim bu malikaneden kaçmam lazımdı. Yoksa annemin yaptığı daha inanmak bile istemediğim o uyuşturucu bağımlılığı yüzünden burda ölüp gidicektim. George tekrardan konuşmaya başladı.
×Annemin uyuşturucuları, mia'nın annesi Elena Hanım tarafından kaçırılınca annem de tehdit amaçlı miayı kaçırmamı istedi. Heyer isteğini yerine getirmezsem annemin patronu tarafından işkenceye hatta ölüme bile maruz kalacaktım. Benim hayatım bir başkasının yanında önemsiz değil. Annemin bu tehtidi ve benim mia'ya karşı olan öfke ve aşkın verdiği nefret ile kaçırdım. Daha doğrusu kimse istemese bile kaçırma planım vardı. İlk gördüğüm yerde kaçıracaktım zaten. Kısmeti hastanede buldum hahahaha...
Şok olmuş bir biçimde ve zihnimde duyduklarımı içime sindirememiş bir şekilde oradan ayrıldım.
Hemen tuvalete doğru gittim ve kapıyı kilitledim. Yere çöküp dizlerimi kendime çektim ve olanlara inanmak istemeyeceğim bir şekilde ağlamaya başladım. Annem, gül kokulu annem. Sen... sen nasıl böyle bir şey yapabilirsin. Senin için temizdi. İçine hiçbir kötülüğü atmazdın. Hiçkimseye kötülüğün dokunmazdı. Kötü materyalerden uzak dururdun. Ama hepsi bir yalandan ibaretmiş. Senin içini senin istemediğin her şey kaplamış. Nerde benim masum, iyiliği isteyen, kötülüğü aklından bile geçirmeyen, zihni temiz olan annem NEREDE!!. Nolur anne bu duyduklarımın yalandan ibaret olduğunu söyle ama NERDESİN!!.
Acaba senin bu yaptıklarını babam duysa seni o vakit boşardı. Senle geçirdiği 30 yıllık evliliğe lanet okurdu. Kim bilir bize ne yalanlar söyledin de bu işlerin içindeki sorumluluktan kurtuldun HA NASIL!. Nasıl ya nasıl... sen nasıl bir insansın anne! Şimdi kaçırıldığımdan bile haberin yoktur. Tabi uyuşturucu bağımlısı olan bir insan ailesinden önce o lanetleri düşünür. Kim bilir hangi holdingten uyuşturucu kaçırıyorsundur!.Yarım saat olayın şokunda ağlamaya devam ettikten sonra kapı çalmaya başladı. Gelen George idi.
×Güzelim, aç kapıyı. Ne oluyor? Niye ağlıyosun? Aç kapıyı anlat bana.
+ŞU ANDA YANIMDA HİÇ KİMSEYİ İSTEMİYORUM. SEN VE ANNEM, HAYATIMDA GÖRÜP GÖREBİLECEĞİM EN ADİ, PİSLİĞİN TEKİ OLAN YALANCILARSINIZ. İKİNİZDEN DE NEFRET EDİYORUM. NEFRET!
×BANA BÖYLE BAĞIRMANIN SONUNUN NE OLACAĞINI GAYET İYİ BİLİYORSUN DEĞİL Mİ? VE ŞAYET ANNEN OLACAK LÜZUMSUZ'UN YAPTIKLARI SENİN DUYDUĞUNDAN DAHA FAZLA. EMİNİM BUNLARI DUYMAK İSTEMEZSİN ÇÜNKÜ ANNENDEN YETERİNCE NEFRET ETMENİ İSTEMİYORUM. ANLADIN MI BENİ!
תimdi ya ben kapıyı kendi ellerimle açarım, ya da uslu bir kız olup kapıyı kendin açarsın. Hangisi?+Annemden yeterince nefret ediyorum. Senin daha çok nefret ettirmene gerek yok ve kapıyı da açmayı düşünmüyorum.
×Sabrı olmayan bir insanı böyle sınamak ne kadar aptalca! İyi o zaman sen istedin. Bekle beni!
George oradan ayrılıp elinde ses çıkara çıkara getirdiği anahtarlardan birini kilit'e geçirerek kapıyı açtı. Bir hışımla kolumdan tutarak beni sertçe oturduğum yerden kaldırdı ve hızlı adımlarla asansörün önüne doğru gitmeye başladık. Kabine girip bir üst kata yani son kat olan 4.kata çıktık. hiç sevmediğim, o kadar çok tiksindiğim o odanın kapısının önüne gelir gelmez bir hışımla kapıyı açtı ve beni sertçe yere fırlattı. George çok sinirliydi ve hareketleri çok sertti. Kolumun acısıyla inlemeye başladım. İnlemem onu mest etmiş olacağını anladım ve hemen inlemeyi kestim. Konuşmaya başladı.
×Sesini şimdiden burda harcamamalısın güzelim. Akşam'a bu inlemelerin en güzelini yaşatacağım. Babanın şimdi işi var. Akşam çok eğleneceğiz.
Diyip kapıyı dışardan kilitledi. Bu odayı hiçbir zaman sevmeyecektim. Oda da tek başına kalmıştım. Kolumun acısıyla odayı turlamaya başladım. Gözlerimi o kadar dikkatlice gezdiriyordum ki gördüğüm şey karşısında şok olmuş ve adeta sevinmeye başlamıştım.
☆5.Bölümün sonu☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⛓𝐃𝐨𝐦𝐢𝐧𝐚𝐧𝐭'𝐢𝐧 𝐚𝐬𝐤𝐢-Mαzoşιѕт-🩸
AcciónDoktor ve üstün başarılara sahip bir baba ile üst düzey mühendis bir annenin tek çocukları olan Mia'nın iç sesleriyle ve onun kalbini hükmeden bir mafya olan George ile yaşadıkları bir hikayedir🥂🍷 ◇+18'dir. ◇Kitabın içeriği tamamen s€x ve olumsuz...