Mia'dan
Ellerim ve gözlerim bağlı bir şekilde george'nin malikanesine doğru gidiyorduk. Göğüslerim ile oynaması beni acayip azdırmıştı. Kaçma konusuna gelecek olursak da gerçekten aptaldım. Tahmin etmiştim. Bu malikanede hiçbir şeyin kolay olmayacağını. Bunu bile bile kaçmıştım ve beni büyük bir cezanın bekleyeceğini bile biliyordum. Kendimi aptal'a karışık sherlock holmes gibi hissediyordum. Kim olsa bu kadar iyi kaçamazdı ama bir şeyi tahmin etmezse bu kaçış bu kadar kolay olurdu. Sherlock holmes beni görse görevinden istifa edebilirdi.
Ben böyle düşüne durayım, birden siren sesi duymaya başladım. Bu siren polis siren sesiydi. George'nin malikanesini basmışlardı. Sesin arasına biranda silah sesleri girmeye başlamıştı. Aşırı korkmaya başlamıştım. Bir el benim koluma dokunmuştu. George beni çözüyordu. İlk başta sağ bileğimdeki sonra da sol bileğimdeki kelepçeleri çıkarmaya başladı, sonra da gözümdeki bandı.
+GEORGE, GEORGE NE OLUYOR. BEN SANA DEMİŞTİM. POLİSLER GELECEK VE BENİ KURTARACAK DEMİŞTİM. BOŞUNA HEVESLENME. BEN SENİN OLMAYACAĞIM BAY AMERİCANA!
Ben ne olduğunu bile anlamadan torpidodan bir tane silah çıkararak arabadan hızla çıkmıştı. Sol arka kapıya yöneleceği sırada, bir hışımla diğer kapıyı açıp kaçmaya başladım. Etrafta karanlıkla karışık mavi ve kırmızı renkler mevcuttu. Hızla mavi ve kırmızılığın kaynağına doğru koşmaya başladım. George'nin arkamdan koşarak gelişini hissetmiştim.
×MİA! MİAA!ÇABUK BURAYA GEL! BENDEN KURTULAMAZSIN MİA! BENDEN KAÇAMAZSIN MİA! BUGÜN DENEDİN AMA OLMADI, ŞİMDİ DE DENEMENİ TAVSİYE ETMEM! BENİ DİNLE VE USLU BİR KIZ OLUP BENİM YANIMA GELL! MİAA!
Var gücümle arkama bakmadan koşuyordum. George arkamdan bağırıp çağırıp duruyordu. Ben asla senin yanına gelmeyecektim. Ve asla senin olmayacaktım bay americana!
Ben hızlı adımlarla koşarken bir anda tetik çekme sesini duydum ve bir el ateş sesi. Yerimde sarsılmıştım ama bu beni durduramazdı. Işığın kaynağına doğru çok yaklaşmıştım. Yerde bir sürü ceset vardı. George elindeki silahla ateş açmaya devam ediyordu. Kulaklarım sağır olacakmış gibi hissediyordum. Aşırı gerici ve korkunç bir ortam vardı. Nefes nefese kalmıştım. Kendimi zorlamaya devam ediyordum. Hayır mia. Durma. Durursan neler olabileceğini çok iyi biliyorsun. O adamın eline kalmayacaktım. Onun olmayacaktım. Hadi mia. Biraz daha sabret. Geçecek. Geçecek mia. Yorulmuştum ama içimdeki sese güvenerek koşmaya devam ediyordum.
Durdum. Etrafıma baktım. George'ye ait hiçbir ses ya da hiçbir iz yoktu. Önümde polis araçları vardı ama polislerden eser yoktu. Arkamdan adım sesleri gelmeye başladı ve birde ses.
-KALDIR ELLERİNİ! POLİS! Şimdi hızlıca arkana dön. ÇABUK!
Alelacele ellerimi kaldırdım ve hızlıca arkama döndüm. Önümde iki tane polis duruyordu. Yavaşça yanıma geldiler. Her yerimi kontrol etmeye başladılar. Bir şey bulamayınca bir adım uzaklaştılar ve ellerimi indirmemi isteyen bir komut verdiler ve neye uğramış bir şekilde ellerimi indirdim ve polislerin konuşmasını beklemeye başladım.
×Adınız nedir hanımefendi? Ve burada ne işiniz var?
+Adım Mia Jane Orwell. Doktorum ve kaçırıldım bayım.
×Sizin adınıza ihbar alınmıştı. Kayıp ihbarı. Neyse burada değil de karakolda konuşalım. Sizi sorguya çekmemiz lazım Bayan Orwell.
+Pekala. Her şey için teşekkür ederim bayım.
×Ne demek Bayan Orwell. Aracın içine buyrun lütfen.
Adamın lafını ikiletmeden hemen polis arabasının içerisine yerleştim. İki poliste önümdeki koltuklara yerleştikten sonra malikaneden uzaklaşmaya başladık.
Camdan dışarıyı izlemeye başlamıştım. Bu yaşananlara inanamıyordum. Daha doğrusu inanmak istemiyordum. Kendimi huzurla karışık telaşlı hissediyordum. Ya bir daha george tarafından kaçırılırsam? Ya onun tarafından ceza yersem? Ya onu bir daha görürsem?. Off. Kendime işkence gibi sorular sormasam bu kadar strese girmezdim.
İçimdeki bir dolu sorularla beraber şehir içine doğru gitmeye devam ediyorduk.
☆9. Bölümün sonu☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⛓𝐃𝐨𝐦𝐢𝐧𝐚𝐧𝐭'𝐢𝐧 𝐚𝐬𝐤𝐢-Mαzoşιѕт-🩸
AçãoDoktor ve üstün başarılara sahip bir baba ile üst düzey mühendis bir annenin tek çocukları olan Mia'nın iç sesleriyle ve onun kalbini hükmeden bir mafya olan George ile yaşadıkları bir hikayedir🥂🍷 ◇+18'dir. ◇Kitabın içeriği tamamen s€x ve olumsuz...