3.bölüm

228 18 12
                                    

Yurikanın anlatımıyla

Cam kenarında arka taraflarda olan bir sıraya geçdim . Henüz hiç kimse olmadığı için başımı sıraya yasladım ve gözlerimi kapatıp uyumaya çalışdım .

Uyumuşdum hatta rüya bile görmüşdüm . Başımın üstünde birilerinin konuşma sesleriyle uyandım . Kafamı kaldırıp bakdığımda bütün sesler kesilmişdi . Hala uykulu olduğum için olaya anlam verememişdim ve etrafı bulanık görüyordum . Gözlerimi ovuşturdum ve gerindim . Etraf daha net olduğunda 1a sınıfının tamamının burda olduğunu gördüm . Karşımda Lida vardı ve elleri havada şaşkın bir şekilde bana bakıyordu .

Yurika : Ne diye bu kadar gürültü yapıyorsunuz ki?

Lida : Ben Lida Tenya tanışdığımıza memnun oldum . Sana sınıfda uyumaman gerekdiğini söyleyicekdim !

Yurika : Sensey geldi mi?

Lida : Hayır .

Yurika : Peki beni ilgilendiren her hangi bir durum var mı?

Lida : Ha-Hayır?

En soğuk bakışlarımla ona bakarken konuşmaya devam etdim .

Yurika : O zaman beni neden rahat bırakmıyorsun Tenya?!

Arka tarafdan birinin sesi duyuldu . Bu sesin sahibini çok iyi tanıyordum .

Mina : Olum kızın sesi bile çok hot ! Ağağağ onunla arkadaş olmak istiyoruum !

Denki : Güzel kız ama fazla soğuk değil mi sizcede ?

Yurika : Oi! Sizi duyabiliyorum .

Bir süre hepsi suspus oldu ardından Mina öne atlayarak yanıma geldi . Gülümseyerek konuşdu .

Mina : Merhabaaa ben Mina Ashido .

Yurika : Yurika Sano ....memnun oldum Mina-chan .

Dedim hafifden gülümseyerek .

Mina : Arkadaş olalım mı Sano-chan ?

Yurika : ıhım benim için sorun yok .

Dedim yüz ifademi yumuşaltmaya çalışarak . Başarıp başarmadığım muamma . Minadan cesaret alarak diğer kızlarda yanıma yaklaşdılar . Zaten hepsini tanıyordum ama yinede çakdırmamaya çalışarak bildiğim karakterlerlü yeniden tanışdım .

Bir süre sonra sınıf artık tamamen dolmuşdu . Yani nerdeyse her kes gelmişdi . Deku kapının önünde durmuş sınıfa bakıyordu . Önce Uraraka onun yanına gidip konuşmaya başladı . Daha sonra İida'da onlara katıldı . Onlar konuşurken sensey tırtıl gibi sürünerek kapının önünde belirdi resmen .

Ona gülmemek için kendimi sıkarken ayağa kalkmışdı ve bize spor kiyafetlerimizi giyinip bahçeye çıkmamızı söylemişdi .

Onun dediklerini yaparak soyunma odalarına doğru gitdik . Üzerimizi değiştirip bahçeye çıkdık .

My hero academia ile ilgili olan wattpad kitaplarında defalarca okduğum ve animede bıkmadan izlediğim sahne artık gerçekdi . Ve ben onu yaşıyordum .

İç ses : Evet evet şu sınav meselesi falan filan . Edebiyyat yapma lan !

Sen sus be !

Neyse nerde kalmışdım heh sensey bize sınav yapıcağını ve 8 testin sonunda sonuncu olan kişinin okuldan atılcağını söyledi .

İç ses : Vee sonra zavallı Uraraka bur soru sordu . Ama o sensey denen herif 10 dakika boyunca boş yaptı sonrada sınav başlandı işte ve bölüm bitti bay bay !

Fenix / Boku no hero academia x fanfic Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin