8.bölüm

116 15 10
                                    


Yurika'nın anlatımıyla

Yurika : Ha ?

Söylenenleri daha yeni idrak ettiğimde kızararak önüme döndüm .

Yurika : yani canım derken lafın gelişi söyledim .

Diyerek kendimi düzeltmeye çalıştım . Ama iyice sıçıp sıvadığımı görünce beni kurtaran zilin sesi olmuştu . Çalan zille beraber yerimden fırlamam bir oldu . Çantamı daha doğru dürüst toplamadan sınıf kapısından çıkıp gittim . Koridor öğrenci kaynıyordu . Onların arasından sıyrılarak çıkış kapısına kadar geldim . Ayakkabılarımın olduğu dolabıma yürüdüm ve bir çift koyu mavi renkte olan spor ayakkabımı elime aldım .

Kolaylık olsun diye konulan bankların birine oturdum ve ayakkabılarımı değiştirip diğerlerini dolaba geri koydum .

Bu gereksiz işlemi bitirdikten sonra banktan kalktın . Sanarım artık hazırdım . Kapıdan çıkmak için bir iki adım attığımda arkadan gelen bir kaç fısıltıyı duymamla durdum .

" Bu o mu ? '' dedi tanımadığım bir ses . Dönüp bakıcakken başka biri '' Evet o . Tanrım onun U.a'de ne işi var ? O bir canavar değil mi ?" Dediğinde neden bahsettiklerini kavraya bilmiştim sonunda . Gerçek Yurika'nın yaptığı yıkımdan bahsediyorlardı . O olay onbir oniki yıl önce olsada arada hala gündeme geliyor .

İnsanlar konuşmayı sever . Onlara geri cevap vererek suçlu konumuna düşmeyi istemiyordum . Bu yüzden sessizce yoluma devam ediceğim .

'' Aman şunun havalara bak . ''
'' Kendini bi halt sanıyor . Sırf A sınıfına seçildi diyedir kesin .''
'' Aslında onun U.a'de olması iyi oldu . Hayvan eğitir gibi bu canavarıda eğitirler .''

Diyerek benim duyduğumu bile bile sözlerine devam ettiklerini görünce artık dayanamadım ve sinirle arkamı döndüm .
'' Bu söyledikleriniz hiç hoş değil ! Çabuk ondan özür dileyin !" Diyen İida'yı görünce şaşkınca yerimde kala kaldım .

O...beni mi savunuyor ? Hayatımda ilk defa Sakura-san dışında biri beni savunuyor ve bana sataşanlara karşı çıkıyordu .

İida'nın hemen yanında duran Ochako ''Sözlerinizin onu ne kadar incite bileceğini hiç düşünmüyor musunuz ? Çok kabasınız !" dediğinde şaşkın bakışlarım ona çevrildi . Sen de mi ? Midoriya ve Shoto'da görüş alanıma girdiğinde ekip tamamlandı .

Shoto o çocuklara sinirli bakışlar atarak yanıma geldi ve elimden tutup beni kendine yaklaştırdı . '' Birdaha Yurika hakkında konuştuğunuzu görürsem sizin için hiç iyi olmaz . '' dedi soğuk bur tavırla .

Çocuklar gergin bir şekilde bir birlerine bakıp yanımızdan ayrıldılar . Onalr gider gitmez Midoriya yanıma yaklaşıp '' Sen iyimisin ? Onları kafana takma seni tanımadıkları için boş konuşuyorlar . '' dedi elini omzuma koyup teselli verircesine .

Sanarım kendi geçmişi aklına geldi . Klasik mc karakter . Ama beni savunmaları içimde bir kıpırtı oluşmasına sebep oldu . Bu hissettiğim duygunun ne olduğunu henüz bilmesemde hoşuma gitmişti . Onlara gülümseyip ''Te...Teşekkür e..ederim .'' Dedim . Neden kekeledim ki ?
Ve neden sesim bu kadar zayıf çıktı ?

'' Onların senin hakkında bu şekilde konuşmasına müsade etme . Gelicek sefer karşılık ver ve bunun yanlış olduğunu söyle . Yoksa asla durmazlar ve sözlü zorbalığa devam ederler . Sen de sinirlenip onlarla kavga edersin . '' Diyen İida'ya baktım . Yine garip el kol hareketleri yapsada sözlerinde haklılık payı vardı .

Eğer onlar olmasaydı ben şuan o çocukları dövüyor ve disipline gidiyor olucaktım .( Japonlarda disiplin yoksa bile, artık var .) Sesimin yine tuhaf çıkıcağından korktuğum için sadece kafa salladım .

Fenix / Boku no hero academia x fanfic Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin