Fuyumi :Yurika-chan...Yurika-chan....
YURİKA!Birden bire uyuduğum yerden ayağa fırladım . Gözlerimi kocaman açıp şapşal şapşal etrafıma bakınırken yanıbaşımda Fuyumi'yi görmemle beraber irkilerek yana kaydım . İyi ki ,yer yatağında uyumuşum . Yoksa kıçüstü yere kapaklanırdım .
Yurika : Fuyumi unni neden bağırdın?
( yazar : şiiişt yazarınız dün k-drama izledi . Çaktırmayın )Fuyumi : oh, özür dilerim . Seni korkuttum . Okula gecikiceksin . Hazırlanman lazım .
Dediğinde dün olanlar akııma geldi . Tabii salak olunca beynimin güncellenmesi biraz zaman alıyor . Kendime geldim ve Fuyumi'ye dönerek,
Yurika : Teşekkürler Fuyumi unni .
Dedim . Oysa o genişçe gülümsedi ve saçlarımı pat patlayarak ,
Fuyumi : Ah , hiç önemi yok .
Dedi ve daha sonra çömeldiği yerden ayağa kalkıp odadan çıktı . Bense hemen ayağa kalkıp yatağı topladım ve ardından okul ünüformamı giyindim . Banyoya gidip yüzümü yıkadım ve mutfakta olduklarını düşünerek oraya gittim .
Haklıydım mutfaktalardı . Fuyumi unni kahvaltı masasını hazırlıyordu . Yardım etmek amacıyla ben de bir işin ucundan tutayım dedim , ama ne yapıcağımı bilmiyordum . Lan benim sabah kahvaltım maksimun tost ve çay oluyor .
Sakura-san yemek yapmak konusunda berbat . İnanın bana en iyi yapabildiği tek yemek soslu makarna .O denli yemeklerden sonra Fuyumi unninin yaptığı yemekler bana cennet gibi gelmişti .
Fuyumi : Yurika hadi geç otur her şey tam hazır .
Dedi bana bakarak . Shoto ve Natsu da gelmişlerdi . Onlar yer sofrasında kendi yerlerine geçerken ben de Shoto'nun yanına oturdum .
Fuyumi unni de kendi yerine geçti.Yurika : Dayım yok mu ?
Fuyumu : O erkenden çıkar .
Natsu : Onu boşver . Bu hafta sonu bir planın var mı ?
Yurika : Şey...aslında hayır .
Natsu : Güzel ! O zaman bu hafta sonu benimlesin . Seni ve Shoto'yu gezdiricem . Tabii eğer Shoto antrelmandan vakit bulabilirse . Peder sence sana izin verir mi ?
Dedi Natsu Shoto'ya bakarak . Shoto iç çekti ve başını evet anlamında salladı .
Shoto : İzin vermese bile gelicem .
Dedi . Ona gülümsedim . İlk defa kendimi gerçek bir aile ortamındaymış gibi hissediyorum . Natsu ve Fuyumi'de bir birlerine bakıp gülümsediler .
Sıra gerçekten kahvaltı yapmaya geldiğinde dondum kaldım . Ben daha önce hiç çubuklarla yemek yemeğe çalışmamışttım .
Yani çatal kaşık dururken kendimi neden yorayım ki ? Fuyumi önümdeki yemekle bakıştığımı görünce gözlerini kırpıştırarak bana baktı .
Fuyumi : Yurika-chan bir sorun mu var ? Yemeği mi beğenmedin ?
Yurika : Hayır öyle bir şey yok . Yemeklerin harika ötesi . Ben sadece çubukları nasıl tutacağımı tam olarak iyi bilmiyorum . Genellikle kahvaltı olarak sadece tost yerim . Bir de Sakura-san yemek yapmak konusunda iyi değil . Çoğu zaman dışardan söyleriz .
Dedim çubukları düzgün tutmaya çalışırken . Ben orda üçüncü dünya savaşını verirken Natsu tek kaşını kaldırarak,
Natsu : Demek o yüzden çok cılızssın .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fenix / Boku no hero academia x fanfic
Fanficİçimde kalmasın diye buraya koyuyorum . oy verip yorum yapmanızın pek bir önemi yok . ilginizi çekerse buyrun geçin