Shoto Todoroki'den
Natsu : Tüm bunlarda ne demek oluyor ?! Sen annemi aldatdın bir de yetmezmiş gibi başka bir kadından çocuk mu yaptın ?!
Diye sinirle konuşmuşdu Natsu abi ama babam sanki kelimeleri nasıl toplaması gerektiğini bilmiyormuş gibiydi .
Shoto : Bi açıklama yapıcakmısın artık ?
Dedim sakin ama sinirli olan sesimle . Ablamda sohbetimize katıldığında babam artık her şeyi anlatma kararı aldı ve bizi oturma odasına yönlendirdi .
Hepimiz oturduk ve onun ne söyleyiceğini bekliyorduk . Salondaki koltuklardan birine kendini atıp , iç çekerek işaret ve baş parmağıyla burun kemerini sıktı .
Çok geçmeden söze başladı .
Endavor : Bundan seneler önce bi kız kardeşim vardı . Şu an nerde ne yapıyor bilmiyorum . O , bir adamla evlendi . Ama evlendiği herif villain çıkmıştı . Baktığım raporlarda sicili temizdi . Kötü olduğunu ustalıkla saklamıştı . Hiç bir şey anlamamışdık . Kız kardeşim ona aşık oldu ve evlendiler . Shoto senin doğduğun yılla aynı yıl bir kızları olmuştu . Her şey iyi ilerliyorken , bir kaç yıl sonra evlilikleri kötüye gitmeye başladı . Kız kardeşim onları terk edip gitdi . Kocasınında gerçek yüzü günyüzüne çıkdı . Kızını bir villin olarak yetiştirmek istiyordu . Ama işler istediği gibi gitmeyince...Yurika kontrolsüzce özgünlüğüyle etrafa zarar vermeye başlamıştı . Tabi sonra onu zapt etmeyi başardılar .
Fyumi : Onu neden bizim yanımıza getirmedin peki ? Sen onun dayısısın .
Dediğinde ablam, babam önce şaşkınlıkla ona baktı sonraysa bakışlarını yere sabitleyip konuşmasına devam etdi .
Endavor : Çünki tüm o olayların yaşandığı yıl içinde Toya'yı kayb etmişdik . Üst kuruldan olanlar onun benimle kalmasını uygun görmediler . Daha ben onu görmeye bile gidemeden , başka birine evlatlık verdiler . Tabi gözleri hep üslerinde olucak şekilde .
Natsu abi tüm bunları dinledikten sonra oturduğu yerden sinirli bir şekilde ayağa kalktı . Odadan çıkmadan önce
Natsu : Kız kardeşinde aynı sana benziyormuş o da kendi çocuğunun hayatını mahv etmiş ! Ama ne olursa olsun o kız bizim aileden . Seni bilmem ama ben...ona...yanlız olmadığını göstericem . Ben...onun yanında olucam .
Dedi . Ablamda gözleri dolu dolu konuşmaya başladı .
Fuyumi : Natsu'yu ilk defa böyle görüyorum....
Biraz sessiz kaldıktan sonra sözüne devam etdi .
Fuyumi : bencede ona yanlız olmadığını göstermeliyiz öyle değil mi Shoto ?
Hiç bir şey söylemedim sadece kafamı evet anlamında salladım .
Babam bize şaşkın bir yüzle bakıyordu . Tek kelime etmeden odadan çıkıp gitdi . Onu umursamadık .
Natsu tekrar odaya geldiğinde elinde defter ve kalem vardı . Yüzünde garip ve tanımlıyamadığım bir ifadeyle konuşmaya başladı .
Natsu : ŞİMDİİ PLAN YAPALIM HADİİ!!
Fuyumi : Natsu sakin ol ..
Shoto : Neden bağırıyorsun ?
Dedik ablamla aynı anda . Natsu abi bize aldırmadan yanımıza gelip bağdaş kurarak koltukta oturdu . Kalemle beni işaret ederek konuşmaya başladı .
Natsu : Sen ! Shoto ! Yarın akşam kuzenimizi bize davet ediceksin !
Vee sen !Ablamı işaret etdi ve konuşmasına devam etdi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fenix / Boku no hero academia x fanfic
Fanficİçimde kalmasın diye buraya koyuyorum . oy verip yorum yapmanızın pek bir önemi yok . ilginizi çekerse buyrun geçin