POV Чімін
Я сидів у нас у спальні і дивився різні дієти. Все-таки я хотів би зберегти наші з Юнгі стосунки. Але раптом лунає дзвінок на моєму телефоні і це дзвонив альфа. Я одразу ж швидко взяв і з усмішкою слухав його.
- Привіт, Юні!- Принеси блакитну папку, - він стривожений, а значить це те, що ці документи важливі. - І швидко дуй в офіс.
- Але, Юні ...
- Тобі важко?! Чи ти зайнятий ?! Цікаво, чим може бути... -
Ні, вибач. Через кілька хвилин буду, - а він просто відключився.
Я швидко одягнув обтягуючі штани, так як звичайні, широкі, мої я тільки, що виправ і вони мокрі, І велику футболку, щоб не виділяти мою "фігуру", а на ноги-кеди.
Взявши папку, я побіг до офісу, хоч тішить, що він недалеко. Я швидко пояснив охоронцеві і він упустив, хоч і недовірливо глянув на мене.
Я піднявся на 15 поверх, де має бути Юнгі, оскільки він мені сказав, і одразу почав його виглядати, але я його не знайшов. Подумавши, я вирішив, що можна спитати у працівників. Як тільки я хотів підійти до одного бети, мене потягли назад і завели за кут.
Піднявши голову , я побачив Юнгі і одразу кинувся обіймати його , на що він знову закотив очі .
- Дай сюди папку і йди, - він мене відсунув і забрав папку, але його погляд пройшовся По моєму вбранню.
- Що ти знову одягнув? Не пам'ятаєш, що я Тобі говорив з приводу цих штанів?
- Ну, Юні, не бурчи. Довелося ці одягти.
- Господи, йди. Бувай .
Він пішов, а я опустив голову і дивився на свої негарні й без того пухкі ноги. Тяжко зітхнувши , я притулився до стіни , думаючи , як догодити альфі ...
POV Намджун
- Пане Кім ? - Юнгі все-таки стояв переді мною з папкою в руках.
- Ось.- Іди в зал для конференцій, я скоро підійду, сказавши це, я підійшов до свого маленького президента, який підписав якийсь листочок з печатками. Юнгі під шумок пішов, а я милувався Гукі, який надув губки і старанно щось черкав на папері.
- Батько! Треба Вам підписати важливий договір - з серйозним виглядом сказав альфочка, склавши ручки на столі. Я посміхнувся і підписав документ. Гуки глянув на нього, а потім, глянувши на мене, ствердно кивнув.
- Гуки, - я сів навпочіпки біля нього: - Треба йти. Ходімо?
- А дядько Те?
-
Він зайнятий - я посміявся.- Фотографується та позує для модного журналу.- Не хочу, щоб твій омега теж так робив. Нехай буде сидіти зі мною, - сказав він і обійняв мене за шию, в я підвівся, несучи його на руках.
Коли я вийшов у коридор, я відчув запах цитруса та кориці... Смачно. Я завмер, а Чон встиг з мене злізти. Він пильно дивився на мене, а потім різко втік. Я прийшов до тями, коли почув здалеку сміх Гуки по всьому 15 поверху. Зітхнув я побіг прямо, шукаючи пустуна. Я таки його побачив і побіг на всіх парах до нього.
А Гук то зіткнулся з якимось омегою і вчепився в його ногу. Що він витворяє? Я пішов з'ясовувати і забрати цю нестерпну дитину.
Як тільки я став ближче підходити до омеги з Гукі, я сильніше почав відчувати мій улюблений запах.
ВИ ЧИТАЄТЕ
❤️🩹Покохай мене таким❤️🩹 ^^ Закінчений^^
FanfictionAU, омегаверс У світі всього лише один ідеал краси - це худа омега, але Чім не вливається в ці чортові стандарти. Але є альфа, який усією душею ненавидить ці "ідеали". Він кохає Чіму і таким. Цей омега - ідеальний для нього, як Бог ...