POV Чімін
Я повернувся обличчям до Джуна і дивився на нього. Він усміхався, а очі світилися. На це лише я посміхнувся і опустив голову.
- Вибач, що вдарив і всякого наговорив, - щоки почервоніли, коли я відчув гаряче дихання біля маківки. - Я... я...
- То ти приймеш мене з моєю любов'ю і Гукі з його чудасями?
- Так, - я заплакав і подивився на альфу, який почав відразу гладити по голові. - Господи, який я дурень, що спочатку почав відмовляти тобі... Пробач...
- Дурний, якщо би ти пішов то я би ходив по п'ятах. А спочатку було прикро, але після того, як ти мене вдарив і я побачив переляк і турботу в твоїх очах, то зрозумів, що ти теж не втечеш від мене.
- Пробач ще раз ... Джуні , - я витер сльози і підняв голову вгору : - я намагатимусь схуднути і досягти твого рівня ..
- Ти точно дурник . Ти думаєш, що я не міг тебе полюбити таким? Я навпаки полюбив тебе таким, яким ти є, який відрізняється від стандартів, відрізняється від усього. Ти особливий і для мене, і для Гукі. Ти гарний, навіть такий.
- Джуні ... Ти такий розумний?
- Ось якщо сидітимеш у мене на колінах , коли я читаю , то ти теж станеш таким - посміявся альфа , а я все ж наважився покласти свою руку йому на торс .
- Це нудно бути таким, - я почервонів від того, що лікоть пройшовся торсом.
Джун і слова не сказав, як підвівся з ліжка і зняв футболку. Я миттю заплющив долонями очі й свої червоні щоки. Альфа лише посміявся і ліг поруч зі мною, притискаючи ближче до себе. Він такий гарний ...
- Мені так подобається тебе бентежити - шепотів мені на вушко Джун , долонею спускаючись до сідниці і стегна .
- Мій живіт ...
Не встиг я домовити , як альфа вп'явся в мої губи , зминаючи і трохи прикушуючи . А я таки відповів, кладучи свої долоні йому на шию.
POV Автор
Джун навис над омежкою
ніжно, намагаючись не налякати, піднімав футболку. Від цього Чім занернував і хотів усунутись, але альфа став наполегливо цілувати, проникаючи язиком у рот молодшому. Альфа розумів , чому Чім так поводиться , але він все хоче Довести свою любов .Піднявши футболку , Джун відірвався від ущелини і сів тому на стегна , милуючись милим животом . Альфа посміхнувся і погладив його, а Чім, відвернувши голову, почервонів.
- Ти такий чудовий.
Джун нахилився до животика і став цілувати, ніжно, трепетно і з турботою, під якою Чімін просто танув. Омежка все-таки зняв футболку, поборов страх і зрозумів, що партнеру поки що все подобається. А що партнер? Він просто хоче його , його тіло , його любов ...
Чімін - Бог для Джуна , який зміг також полюбити і його . Чім прийняв кохання, а це головне. У хід пішли і штани двох хлопців, які вже через збудження поспішали. Плюнувши на штани, Джун припав до вуст омеги, зминаючи і смоктаючи.
Поцілунок став більш вульгарним і бажаним. Знявши все-таки штани, альфа допоміг омезі. Хоч і очима не бачить тіло, але руками відчуває. Чім теж бажає його і підім'явся під нього, вигинаючись і підставляючись ласкам.
- Джуні , - нарешті альфа відірвався від губ : - я довіряю тобі , а ще ... І кохаю ...
ВИ ЧИТАЄТЕ
❤️🩹Покохай мене таким❤️🩹 ^^ Закінчений^^
FanfictionAU, омегаверс У світі всього лише один ідеал краси - це худа омега, але Чім не вливається в ці чортові стандарти. Але є альфа, який усією душею ненавидить ці "ідеали". Він кохає Чіму і таким. Цей омега - ідеальний для нього, як Бог ...