~21~

107 8 0
                                    

POV Чімін

Я валявся в ведмежих обіймах Джуна, носиком тикаючи йому в шию і вдихаючи запах улюбленого напою.  Тут щось знайшло на альфу і він підвівся.

-  Ти чого ?  - спитав я, кладучи на його стегно долоню. -  Джуні ...?

- Слухай , я тут подумав ,- він почухав потилицю , беручи однією рукою мене за долоню : - Ну , у мене ж запах алкоголю , хоч це і глінтвейн . 

- І що ?  - я скинув вгору брови, продовжуючи тикати своїм носиком йому в шию. 

Джун зітхнув, а я легенько поцілував його шию, від чого той здригнувся і з шоком подивився на мене.  У альфи щоки почервоніли і він прикусив нижню губу.

  - Хаха, у тебе реакція

- Я тут хочу тобі сказати щось важливе, а ти зі своїми жартами.  - я хіхікнув і, від шиї, цмокнув -  ой, кошмар, - я поклав свою голову йому на коліна, дивлячись в очі та на ямочки.

- Я думаю, що мені прийдеться пити блокатори, щоб ти не "напився" запахом.  Все ж таки малюкові не треба алкоголю.

-  Джуні, - я похитав головою на знак заперечення. - Не пий, тобі ж гірше буде.  Я не вдихатиму сильно твій запах. 

- Слухай ... А як назвемо малюка?

-Згоден, треба йому дати ім'я, а то "малюк", "дитина", "він", - він знизав плечима.  - Якщо омежка-то нехай буде Чихві!

А чому омежка?  Хіба ти не хочеш альфу?  - Я погладив свій животик. 

- Ні, у мене є Гукі сміливий і добрий альфа, а мені хочеться омежку,таку ж милу і красиву, як ти. 

- Гукі ревнувати не буде?  - я примружився, але потім різко, розплющивши очі, дивився на годинник. - Ти досі не забрав його?!  Швидко біжи до нього!

-  Ой! 

- Мда, про свою дитину забув.

Джун поїхав за Гукі, а я почав готувати вечерю.  На той час він має вже бути готовим і стояти на столі.  Настав вечір і Гукі з Джуні приїхали з пакетом смакоти.  Я побіг їх радісно зустрічати: обійняв малюка і поцілував альфу.

Зайшовши на кухню, я розклав пакет і покликав їх їсти.  Вони спокійно сіли і почали їсти.

-  Чонгук , нам треба після вечері поговорити , - від такого тону я й сам сіпнувся , ніби Гук .

-  Батько, я щось зробив?

-  Ні, - він прокашлявся. -  Вибач, що так грізно сказав.  Я повідомлю радісну новину.  А зараз їж.

- Це про те, що я думаю, - Гукі перевів погляд на мене, а потім на батька. 

Джун закотив очі і впхнув у рота малюка шматочок м'яса.  Той далі почав їсти, а я хіхікнув.  Коли ми поїли, то перейшли до вітальні.  Альфочка сів на диван, а ми з Джуні з боків від нього.  У старшого були дві маленькі коробочки, які раніше я не бачив. 

- Так почнемо з самого початку, - він простягнув Гукі одну з коробок. - Відкрий і це буде сюрприз. 

Гук радісно почав відкривати її, розірвавши кольоровий папір.  Відривши кришку, малюк з шоком дивився, як і я, на маленькі черевики, які там лежали.

-  Батьку?  - я посміхнувся і взяв долоню Джуна у свою. - Це ...?

- Так, Гукі, - альфа обійняв його, цілуючи в верхівку: - У тебе буде братик чи сестричка.

-   Ого!  Ура!  Це ж виходить, що…? 

- А ось подарунок і сюрприз Чімі, - він простягнув ще одну і я став відразу відкривати.

POV Чімін

Відкривши, я побачив кільця з камінчиками.  Я глянув на  Джуна і мої очі одразу засльозилися.

Кінець POV Чімін

(Обручки Намджуна і Чіміна)

(Обручки Намджуна і Чіміна)

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
❤️‍🩹Покохай мене таким❤️‍🩹 ^^ Закінчений^^Where stories live. Discover now