POV Намджун
Зло глянувши на цих двох, я побіг до малюків, обійнявши їх. Я почав питати їх про самопочуття, на що вони сказали, що нічого такого серйозного і все нормально. Те і Хосок весь вечір вибачалися перед Чімі та Гукі, паралельно поїда: смачне печиво, яке зробили діти. Я закотив очі і незабаром випровадив їх, запрошуючи на розпис. Гукі поклали спати, а я пішов до Чімі. Зайшовши до спальні , я побачив омегу , який лежав на ліжку і чекав на мене . Я швидко переодягся і ліг поряд з ним, згортаючи в обійми.
- Чімі - омега підняв на мене погляд : - Ти точно хочеш тільки розписатися ? А як же шикарне весілля, квіти, гарний та дорогий костюм?
- Джуні - Чім надув губки : якщо так хочеш цю всю церемонію , то ...
- Ні , я теж не хочу , тим більше там будуть точно папараці - я закотив очі . - А так ми швидко розпишемося і потім у сімейному колі відсвяткуємо.
- А коли ? - маленькі невинні очі подивилися на мене.
Я засміявся і цмокнув його носик, на що він хіхікнув.
- Ну, можна за тиждень. Я попрацюю, а потім можемо кудись злітати.
- Класно - Чім ліг мені на груди і тихо засинав. - Я так чекатиму цього дня ...
- Я теж, малюк. Спіть , мої улюблені , - я цмокнув його в верхівку і свою долоню поклав на животик омеги .
POV Чімін
Я прокинувся від того, що хтось смикав моє плече. Розплющивши очі, я побачив Гукі, який був трохи заспаним, але таким милим, але... стривоженим.
- Малюк - я різко підвівся і обійняв його: - Що таке? Наснилося чи що…?
- Батько виклав папку, яку хотів узяти сьогодні на лаботу.
- Ну, - я хіхікнув, адже він говорив з таким серйозним виглядом: - Навідаємось до батька на роботу і заразу відвеземо папку.
- Добре! А тепель їсти!
- Пішли.
Ми поїли і Гукі втік збиратися. Все-таки подорослішав і почав усе сам робити. А може вплинула моя вагітність і він відчув себе старшим і більш відповідальним? Але все одно все на краще. Ми зібрали і я замовив таксі.
Взявши папку, Гукі за ручку, ми сіли в машину. Малий всю дорогу розповідав про офіс батька і так радів. Доїхавши до будівлі, Я розплатився і ми пройшли до приміщення без праці (нас вільно впустила охорона).
- Ось ліфт! - Гук викликав ліфт і ми піднялися нагору. - Дивися, там кабінет батька.
- Так, а то я зовсім забув, - хіхікнув я.
- Тат, - малюк повернувся до мене: - ручка.
Я тепло посміхнувся і взяв його за одну ручку і ми пішли коридором. Вже доходячи до кабінету, хтось зіштовхнувся зі мною, зачепивши мене.
- Акуратніше, - пирхнув Юнгі. - О, кого я бачу. Ну, як живеться, Пак Чімін?
Він бридко посміхнувся, оглядаючи мене і Гукі, а потім пирхнув. Я зло глянув на нього і розвернувся, щоб піти до кабінету.
- А відповідати не треба ? - Він склав руки на грудях.
- Тату, пішли, - потягнув мене Гукі.
- Ого! А я думав, що ви тільки... - не встиг Юнгі домовити, як Джун ударив його. я, злякавшись, заплющив очі Гукі.
Нам утробно загарчав, стискаючи кулаки. Юнгі одразу встав з підлоги і опустив голову, зло косячи мене.
- Тобі очі вирвати, щоб не косився? - Рикнув альфа.
- Вибачте.
- Не чую ! - Джун наблизився до нього.
- Вибачте, пане Кім!
- Який "Кім"?
- Кім Чімін. Вибачте!
- Біжи, поки не вбив, - Юнгі скривився і пішов.
- Пішли, діти.
ВИ ЧИТАЄТЕ
❤️🩹Покохай мене таким❤️🩹 ^^ Закінчений^^
FanfictionAU, омегаверс У світі всього лише один ідеал краси - це худа омега, але Чім не вливається в ці чортові стандарти. Але є альфа, який усією душею ненавидить ці "ідеали". Він кохає Чіму і таким. Цей омега - ідеальний для нього, як Бог ...