Dym papierosowy wypełniał sypialnie Ignacego gdy ten zaciągał się wyrobem tytoniowym.
Uwielbiał poranki zaczynające się od kawy wraz z papierosem i świeżego chłodnego powietrza.
Jego chłopak, Kamil z którym dzielił wynajęte mieszkanie w czasie gdy brunet rozkoszwał się swoim "śniadaniem" poszedł po świeże pieczywo jak i pyszne bułeczki cynamonowe dla osłody.
Wchodząc do mieszkania odrazu wyczuł nieprzyjemny zapach tytoniu. Odrazu skierował się do sypialni poprzednio odkładając pieczywo na stół.
Kamil zastał tam palącego Ignacego który wygodnie leżał na łóżku.
- Ignacy, co ja mówiłem o paleniu w domu. Wiesz jak niewiedzę zapachu szlugów.
Powiedział zniesmaczony czarnowłosy odbierając papierosa od chłopaka i gasząc go na popielniczce.
Brunet nic nie odpowiedział tylko pokazał palcem na swój policzek.
- Oh nie, śmierdzisz papierosami nie mam zamiaru Cię teraz całować. Zaraz przygotuję śniadanie, ubierz się i chodź zjeść.
Powiedział przed wyjściem z pokoju.
Udał się do kuchnii by przygotować posiłek dla siebie jak i dla swojego partnera.
Składał się on z dwóch filiżanek herbaty wraz z kanapkami z serem, pomidorami i papryką.
Do tego dołożył talerzyk z dwoma smacznie wyglądającymi bułeczkami cynamonowymi.
Po chwili w kuchnii zjawił się jego partnet w zwykłej białej koszulce i szarych dresach Kamila.
Ignacy usiadł przy stole i zaczął jeść śniadanie wraz ze swoim chłopakiem.
Śniadania Kamila zawsze były pożywne i nie zawierały żadnych szkodliwych substancji na przykład ukochanej kawy Ignacego.
Kamil jako dobry partner dbał o zdrowie bruneta. Bardzo ważne było dla niego by chłopak dobrze się odżywiał i miał siłę na nowy dzień.
Po niedługiej chwili śniadanie było zjedzone a Ignacy zaproponował, że umyje naczynia.
Kamil za to udał się do salonu gdzie zasiadł na kanapie i włączył telewizor.
Po krótkiej chwili dołączył do niego Ignacy wraz z chipsami w ręku.
-----------------------------------------------------------
Mężczyźni byli obecnie na spacerze. Chłodny jesienny wiatr przyjemnie muskał poliki chłopaków.
Ignacy miał szary szalik pod kolor oczu a Kamil za to miał piękny zielony szal który oddawał kolor oczu jego partnera.
Oczywiście dla czarnowłosego oczy Ignacego to było coś najpiękniejszego i nic nie można było do nich porównać jednak ten szalik delikatnie oddawał ten piękny kolor.
Zielonooki zaproponował, że mężczyźni wystąpią do kawiarnii na ciepłe kakao czy też dla Ignacego ciepłą kawę.
Była to kawiarnia w której pracował brunet, miała piękny wystrój w jesienne kolory, wszędzie były rośliny a największą atrakcją tam oprócz jedzenia był rudy kotek który lubiał przechadzać się po pomieszczeniu.
Ignacy podrapał kotka za uszkiem i obaj mężczyźni ruszyli do wolnego stolika pod oknem.
Po nie długiej chwili podszedł do nich kelner - znajomy bruneta, miał na imię Adam i miał blond kręcone włosy i niebieskie oczy.
Na twarzy miał dużą ilość piegów i uroczy pieprzyk pod okiem.Mężczyzna miał 19 lat, czyli był o rok młodszy od Ignacego i o 2 lata młodszy od Kamila.
Chłopak sprawnie przyjął zamówienie, składało się ono z ciepłej jaśminowej herbaty i ciastka czekoladowego dla Kamila i Kawy wraz z kawałkiem ciasta malinowego dla Ignacego.
Po nie długiej chwili mężczyźni mogli rozkoszować się swoimi pysznościami wraz z mruczącym kotem który znalazł swoje miejsce na udach Kamila.
Wychodząc z pomieszczenia Ignacy pożegnał się z kolegą i złapał swojego chłopaka za rękę by po chwili wyjść z kawiarnii.
Gdy tylko to zrobili chłód spotkał się z ich twarzą. Spacer do domu przebiegł im miło, brunet próbował zapalić papierosa jednak Kamil odrazu wybił mu ten pomysł z głowy.
Mężczyźni po przyjściu do domu spędzili większość czasu na kanapie oglądając filmy czy tez grając w gry.
|--------------------------------------------------------|
Dzień dobry, może przyjmie się nowa książka. Na dole dodam wam informacje o postaciach by się jakoś o nich dużo nie rozpisywać.
Miłego dnia/nocy💕
Ignacy
×
Wiek;20Wzrost;183cm
Kolor oczu;zielony
Kolor włosów;ciemmy brąz
Praca;W kawiarnii
Kamil
×
Wiek;21Wzrost;187
Kolor oczu;szary, delikatnie wpadający w niebieski
Kolor włosów;czarne
Praca;Architekt
×618×
CZYTASZ
ciggarets and coffee
Genç KurguSmak porannej kawy i zapach papierosów to idealny poranek dla bruneta imieniem Ignacy. Jednakże nie był on tak cudowny dla czarnowłosego Kamila który nienawidził zapachu tytoniu czy też świeżo zaparzonej kawy.