„já vážně nechápu, proč jsem tady s tebou,” Felix zaupěl, když seděl v téměř prázdné třídě s Jisungem a dalšíma asi třema lidma. Plus tedy dozor, aby se tu něco nestalo.
Ano, hádáte dobře. Oba byli po škole.
Samozřejmě když Jisung něco provede, tak se to sveze po obou. Klasika.
Jako kdyby to ten jeden bez druhého nemohli vydržet. Musí tu dřepět oba a nudou se kopat do zadku.
A jako kdyby toho nebylo málo, tak Felix za nic vlastně ani trochu nemohl.
Pamatujete si hodinu matematiky?
Ačkoli je Jisung velmi chytrý a pracovitý, tak po vypočítání rovnice si pustil pusu na špacír a vyjádřil se k situaci, ve které se nacházel Felix.
Ano, přesně k tomu, kdy učitel narážel na něj a Minha. Felix to nějak přešel, ale Jisung ne. Nemohl snést to, že učitel vlastně označil pihatého za hloupého.
Byla pravda, že brunet dělal všechno na poslední chvíli, ale vždycky se snažil, aby bez problémů prošel. Prostě normální student.
Ne každý je přirozeně chytrý jako Jisung, nebo se šprtá 24/7 jako Minho.
Felix byl jeden z těch, kteří na to kašlali a chodili do školy, protože musí.
Ale když už si dupne, že pro tu školu něco udělá, tak není problém a padají áčka ve všech předmětech.„taky to nechápu, to on by tady měl sedět,” Jisung si odfrkl a překřížil si ruce na prsou.
Zády byl opřený o opěradlo židle a nohy měl na lavici. Bylo mu jedno, že to nesmí. Dělal si co chtěl.„proč? Protože má vlastní názor?”
„já měl taky svůj názor a jsme tady oba. To není fér,” nebylo to fér. Měl tady sedět pouze Jisung.
„neutečeme? Měl jsem mít rande s Hyunjinem,” psí očka, která dělal na mladšího. Ovšem Felix nebyl takový, aby mu všechno odkýval. Ne, když si za to mohl sám.„na to jsi měl myslet dřív. Kdybys to nechal plavat, mohli jsme od tud být dávno pryč,” Felix si povzdechl a vytáhl telefon z kapsy. Jisung nebyl jediný, který měl něco naplánovaného. I mladší měl už nějaké plány s Minhem. Bylo by teda fér, aby mu napsal, že to nestihne.
Minho měl končit za deset minut, přesto Felix tu měl být ještě další hodinu.
Jak ten život ne nespravedlivý.„nemohl jsem to nechat plavat, řekl že jsi hloupý.”
„neřekl, pouze zdůraznil fakta,” pihatý otevřel chat se starším a Jisungovi nevěnoval ani pohled.
Mladší nebyl nadšený, že to musí zrušit, ale taky si nechce dělat problémy, aby od tud utíkal.Felix
Minho hyung~
Stala se taková vtipná věc 😅
Jsem po škole.... Budeš muset jít beze měMinho
Co se stalo? Proč jsi po škole?
Felix
Jsi na telefonu? Neměl bys dávat pozor v hodině?
Každopádně, zeptej se Jisunga 😑Minho
Co zase provedl?
Proč jste v tom vždycky oba?
To nedává smysl...Felix
Nedává...
Každopádně řekl něco matikářovi a svezlo se to po nás obou.
Jisung se mě očividně snažil bránit, i když nemusel.Minho
Učitel ti něco řekl?
Felix
ČTEŠ
You love me? (Minlix)
FanfictionJaké to je se zamilovat do nejlepšího kamaráda, který vám oznámí, že si našel známost? No, jaké asi? Pěkně bolestivé.