03

115 21 0
                                    

"Noona!"

Sorin yang sedang duduk bersantai di atas katil sambil membaca novel itu berpaling bila pintu biliknya diketuk berkali. Dengan rasa malas, dia bangkit dan membuka pintu.

"Ambil ni!"

Sebuah kotak ditolak oleh si adik, Kwon Ayden ke arahnya.

"Apa ni?" soalnya hairan.

"Entah, Mark Hyung datang hantar tadi," ujar Ayden sambil mengangkat bahunya.

"Tch, gomawo," dia menutup pintu.

Kotak tadi dibawa ke katil dan dibuka.

"Wah, nampaknya dia memang serius nak putus kali ni,"

Sorin mengeluarkan satu per satu barang yang berada di dalam kotak itu. Ianya kebanyakan barang miliknya yang disimpan oleh Mark dan ada juga hadiah buat lelaki itu.

Topi, sweatshirt, hoodie, gelang dan macam-macam lagi. Semuanya berada di dalam kotak itu.

"Tak guna,"

Kotak itu ditutup dan ditolak ke bawah katil. Kemudian dia bangun dan mencapai sebuah kotak dari atas almari pakaiannya.

Dalam masa yang singkat, kotak itu diisi dengan barang-barang pemberian lelaki itu juga. Sambil mulutnya tidak berhenti memaki lelaki itu. Cincin di jarinya ditanggalkan dan dicampak ke dalam kotak itu juga.

"Tch,"

Dia terpandang bingkai gambar mereka yang diterbalikkan di atas meja. Tangannya laju mencapai dan dia mengeluarkan gambar itu lalu mengoyaknya sebelum dicampak ke dalam kotak.

"Kau ingat kau je dah tak nak simpan barang aku? Aku pun tak nak lah simpan barang dari kau!" kotak tadi ditutup.

Together Where stories live. Discover now