Epilógus

179 28 4
                                    

━━━━━━━━━━━━━━━━
A TENGER SZERENÁDJA
━━━━━━━━━━━━━━━━



Harry betakarja Eliottot, aki elaludt a kanapén a mese végére.

Bár igaz, ez nem éppen volt a legkellemesebb estimese, mégis... valóságosabbnak bizonyult mindegyiknél.

Louis csendesen sétál ki Amerana szobájából és elmosolyodik a látványra, ahogy a fia elaludt Harry mellett.

━ Sosem nő fel. – jegyzi meg a férfi, miközben a konyhába lép. Harry is elenged egy mosolyt.

━ Ahogyan te sem. – teszi hozzá, miközben a konyhába megy ő is és tölt magának egy pohár vizet.

━ A kezed hogy van? – nyújtja át neki a gyógyszerét Louis. Harry elveszi, majd a szájába dobva lenyeli.

━ Ma tűrhetőbb.

━ Ahogy öregszel rosszabb, mi? – cinkeli Louis.

━ A viharra már érzékenyebb. – javítja ki Harry.

━ A csillagokat ettől független megnézed velem?

━ Ki nem hagynám! – nyom egy csókot a férje homlokára Harry.

Együtt kibotorkálnak az erkélyükre, amely a Whitley Bayi házukból az Északi-tengerre néz. A távolban halkan morajlik a háborgó víz, mivel közeleg a vihar.

━ Amikor céltalanul sodródtunk a két világ peremén, gondoltad volna, hogy a történetünknek boldog vége is lehet? – kérdezi Louis hátra sandítva rá.

Harry visszaemlékezik a gyerekek előtti életükre. Arra, hogyan keveredtek ide, és hogyan alakítottak ki együtt egy életet, új névvel és identitással... Egy olyan világban, ahol már az idejük is folyamatosan csak telt.

━ Nem. - vallja be Harry őszintén. - Féltem. Sőt, egyenesen rettegtem, hogy a kezemben fogsz meghalni. - cirógatja meg ép kezével Louis arcát. A másik kezéről levette a műkezét, mivel a végtaja fájni kezdett a csonknál. Viszont most, ahogy a kék íriszeket nézi, megnyugszik. Még mindig ugyanúgy csillognak, mint sok-sok évvel ezelőtt. - Most már hallod kedvesem? - búgja halkan a szavakat a férfi.

━ Micsodát? - kérdezi Louis.

━ A tenger szerenádját. - csókolja meg őt finoman a göndör hajú férfi. - Én egyetlen, Pán Péterem.

















































VÉGE

Serenade of the Sea ( LARRY STYLINSON x PETER PAN )Where stories live. Discover now