━━━━━━━━━━━━━━━━
KINCS ÉS HOLD
━━━━━━━━━━━━━━━━A sellőt olyan erősen a csónakhoz kötötték, hogy képtelen legyen elmenekülni.
Hook elégedett arcát látva, Péternek felkavarodik a gyomra.Hogyan hihetett a férfinak?
Miért dőlt be neki?
Hiszen már olyan régóta ismeri...
Tudta legbelül, hogy nem lett volna szabad hinnie neki!De olykor az ember bármit elhisz, ha már nincs mibe kapaszkodnia.
━ Nem tetszik ez nekem. – szólal meg Ludwig, ahogy körbepillant a sötét barlangban, miközben a fáklyát fogja a kezében.
Odabent minden sötét és nedves, na meg túl csendes.━ Neked sosem tetszik semmi. – teszi hozzá morogva Caspian. – Evezz gyorsabban! – szól rá a fogolyra.
Péter látja Kloveren, hogy tényleg nincs rendben vele valami. Közelebb ül hozzá, de csak annyira, hogy Hook ne vegye észre.
━ Jól van? – kérdezi tőle Péter. Klover nem néz rá, de megrázza a fejét.
━ Nem mondtam el neked valamit, kölyök. – feleli a férfi. Péter értetlenül mered rá.
Mivel látja, hogy senki sem szentel nagyobb figyelmet rájuk, ezért közelebb ül hozzá.━ Mit?
A férfi ideges pillantással néz fel.
━ A csónakommal egyszer már kikötöttem a szigeten, amikor idesodródtam. – suttogja olyan halkan, hogy csak Péter hallja. – És azt hiszem, találkoztam akkor egy vérfarkassal...
A fiúban azonnal megáll az ütő. Egyből próbálja összerakni a képet. A szigeten több éghajlat is uralkodik. Valószínűleg Klover akkor az északi partra keveredett, ahol a hegység is van. A vérfarkasok pedig ott élnek. Viszont, ha találkozott eggyel és éppenséggel pont akkor volt telihold...
━ Ugye nem harapta meg magát? – kérdezi kétségbeesetten, de nem tudja már meg a választ, ugyanis Hook hirtelen feláll a csónakban, ahogy megpillantja a kisebb szigetet a barlangban.
━ Azalatt a sziget alatt van a kincsünk, fiúk! - mondja.
Péter megint ránéz Kloverre, de a férfi már lehajtott fejjel ül.
Ha mindez igaz, lehet sokkal nagyobb baj vár rájuk, mint hitte...
· ⚓️ ·
━ Ezt nevezem zsákmánynak, fiúk! – lelkendezik a Kapitány már a hajón, amikor a teli ládányi kincset ugrálják körbe a legénység tagjai.
Megszerezte hát. – gondolja magában Péter. Hook felé sétál, majd megáll előtte.
━ Te is a részese lehetsz ennek a kincsnek, Péter.
━ Átkozott kincs, egy átkozott léleknek. – jegyzi meg a fiú, de egyáltalán nem magára gondol ezzel. Hook elenged egy mosolyt.
━ Mosakodj meg! – utasítja.
A fiú már tudja, hogy mit jelent ez a parancs.
━ Ahogy óhajtja, Kapitányom! – hajol meg a férfi előtt színpadiasan.
Az agya folyamatosan jár, miközben belép a férfi kabinjába.
Bárcsak itt lenne Csingiling!
Szinte elég gondolnia rá, ugyanis odakintről az ablaknál csilingelésre lesz figyelmes. Egyből odarohan, majd kinyitja és beengedi a tündérlányt.
━ Péter! – mondja megkönnyebbülten a lány. – Annyira régóta próbálok már veled kapcsolatba lépni, csak mindig volt veled valaki, és Niroit megtiltotta, hogy idejöjjek... - hadarja csilingelve, de Péter beléfojtja a szót.
━ Nem fontos! Van nagyobb problémánk... - sóhajt fel. Annyi mindent akar elmondani a tündérlánynak. Azt, hogy többé már nem lesz gyerek és megfog öregedni az átok miatt. De mégsem ezt mondja, ugyanis szorít az idő. – Van itt egy fogoly, akit valószínűleg megharapott egy vérfarkas. Mikor lesz legközelebb telihold?
━ Micsoda?! Azonnal el kell tűnnünk akkor innen, Péter!
━ Csingiling! – szól rá, ugyanis nem ez volt a kérdés.
A tündérlány körbepillant a szobában. Elkezd repkedni, Péter pedig csak figyeli.
━ Mit keresünk? – kérdezi tőle.
━ Holdjárásra használatos térképet.
━ Ilyen térképe is van Hooknak? – lepődik meg a fiú.
━ Megvan! Segíts kiszedni!
Péter segít neki és azonnal kiterítik a férfi asztalára. Tanulmányozni kezdik, de már nincs sok idejük.
━ Jaj, ne... - mondja a tündérlány.
━ Mi az? Mit találtál? – figyel rá idegesen a fiú.
━ A következő holdtölte... ma van.
Péter ledermed, ahogy meghallja, hogy mögötte ebben a pillanatban kinyílik az ajtó...
ESTÁS LEYENDO
Serenade of the Sea ( LARRY STYLINSON x PETER PAN )
Fanfic❝ MEGFOGLAK TALÁLNI, KEDVESEM. ❞ Péter sosem gondolta, hogy egyszer tényleg felnő. Hiszen az ő gyerekkora örökre szólt. De valami megváltozott Sohaországban. Egy aljas ármány miatt, melyet maga a nagy Hook kapitány eszelt ki, hogy örökre legyőzhes...