Brat

40 4 0
                                    

Gördüğü kişiyle yüzüne kocaman bir gülümseme kondurmuştu.
Bang Chan elinde iki şişe içki ile ona bakıyordu.

" İçki ? "

Yavaşça kafasını sallayıp çocuğun elindeki bir şişeyi almıştı. Arkasına yaslanıp içkiden koca bir yudum aldıktan sonra tekrar Chan'e döndü.

" Ee nasılsın? İşler nasıl diyeceğim ama buradan bakınca iyi gibi görünüyor. "

Bu sözleri söylerken bir kez daha etrafındaki kalabalığı incelemişti Felix .

" Ehh işte idare ediyoruz diyelim .
Sen nasılsın asıl? Bu gün ayrı bir neşesiz gibisin "

Hafifçe kıkırdadı bu sözlere genç oğlan. Hyugunun gözünden hiç bir şey kaçmıyordu ve açıkçası bu onu mutlu ediyordu . Herşeye rağmen ne kadar iyi bir arkadaş edindiğini hatırlatıyordu kendisine .

" İyiyim hyung . Biliyorsun her zamanki şeyler. Alıştım artık ama bu gün atamadım enerjimi sanırım o yüzden öyle geliyordur "

Bang Chan kaşlarını kaldırıp bir soru daha yöneltti oğlana.

" Arkadaşların yüzünden mi ? "

İçkisinden bir yudum daha alırken onayladı onu Felix.
Cevap üzerine arkasına yaslanıp felix'e onaylamayan bakışlar atmıştı Chan .

" Sana söylüyorum saklamamalısın onlardan bunu . Üzüntünü onlar var diye saklamak zorunda kalmamalısın. Başkalarının derdini dinleyip kendi derdini anlatmamak bir süre sonra yıpratır seni ki yıpratıyor da zaten "

Felix de biliyordu bunları fakat yinede bunu onlara anlatamazdı. Kimsenin ona acımasını istemiyordu.

" Biliyorum hyung fakat biliyorsun ki kimsenin bana acımasını istemiyorum . Hem sen varsın beni dinleyen ! Hyungum bana yeterde artar bile "

Deyip karşısındaki hyunguna öpücük atmıştı Felix .Bang Chan ise çocuğun yanaklarını sıkıştırıp konuşmuştu.

" Sanki bize gelip kendin anlattın da konuşuyorsun velet . Ben anlayıp sormasam anlatıcağın yoktu be! "

Felix yanaklarını Bang chanden kurtarmaya çalışırken cevaplamıştı büyüğünü.

" Yaa uff hyung acıyor bak bıraksana!sen beni dinliyor musun dinliyorsun sana anlatıp anlatmamam birşeyi değiştirmiyor. Ayrıca senin ile vakit geçirdiğimden daha fazla onlarla vakit geçiriyorum. Ama onlar anlamıyor . eskiden korkup saklıyordum şimdi ise anlamıyacaklarını anlayıp gevşemeye başladım bu konuda . Ayrıca velet ne yaa aramızda sadece 3 yaş var farkında mısın? "

Bang chan'in ellerinden kurtulup son cümlesini yüzünü buruşturarak söylemişti Felix. Bang Chan ise tekrar arkasına yaslanıp kaşlarını çatmıştı

" Onlara kızıyormusun ? "

Felix de arkasına yaslanıp eline şişesini tekrar almış ve bir yudum almadan önce hyungunu cevaplamıştı.

" Hayır tabi ki anlamamaları benim için daha iyi . Ama anlamak isteseler kolayca anlayabilirler bunu söylüyorum sadece "

Bang Chan çocuğu onaylayıp içkisine yönelmişti . Bir süre hem içkilerini yudumlayıp hemde sohbet etmişlerdi.
Sonra ise yanlarına korku dolu gözler ile birinin yaklaştığını görünce sohbetlerini kesmişler di. Adam Bang Chan'in önüne gelip konuşmaya başlamıştı.

" Patron kavga çıktı , iki çocuk bibirine girdiler zar zor tutuyoruz "

Bang Chan duyduklarından sonra hızlıca ayağa kalkmış ve Felix'e mahçup bakışlarından atmıştı.
Felix ise önemli olmadığını belirmek istermiş gibi elini sallamıştı.

Side Character | Hyunlix |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin