Violin

31 4 1
                                    

Arkasında ise henüz o bilmese bile sesine bağımlı olucak bir genci bırakmıştı.

____________

Evine yeni varan gencin tek isteği kimseye gözükmeden odasına çıkmaktı . Fakat hayat onun ne zaman yüzüne gülmüştü de şimdi gülsün.

Merdivenlerden aşağı inen annesi ona öfkeli bakışlarını atıyor aynı zamanda da Felix'in kulaklarını kapatmak istemesine neden olan sesiyle gence bağırıyordu.

" NEREDESİN SEN ! SAAT KAÇ HABERİN VARMI SENİN ?! "

annesiyle bir münakaşaya girmek istemeyen Felix , kadının daha demin indiği merdivenlerden çıkıp odasına doğru yol almıştı. Fakat annesinin de onun peşinden gelen adımlarını duyabiliyordu ve bu kendisini camdan aşağıya atmak istemesine neden oluyordu.

Neden salmıyordu ki onu ? Hayır yani Felix kavga etmek istemeyip birşey söylemeden odasına gider iken o neden kavga etmek için uğraşıyordu.

Sonunda odasına ulaştığında yatağına sırt üstü uzanıp annesinin gelmesini bekledi Felix. Biliyordu ki bu gece bu kavga edilmeden annesi buradan gitmiyecekti. Sonuçta günün stresini oğlundan çıkarması gerekiyordu değil mi ?

Annesi sonunda odasına geldiğinde az öncekinden daha kızgın bir ifadeyle tekrar o sinir bozucu sesiyle konuşmaya başladı. O sırada Felix ise yatağında oturur hale gelmişti.

" NE CÜRET İLE BENİ DİNLEMEDEN GİDERSİN !! İYİCE ŞIMARIK BİR ÇOCUK OLDUN SEN . HAYIR ÇOCUKTA DEĞİLSİN Kİ . AYRICA BU İÇKİ KOKUSU DA NE YİNE BARLARDA MI SÜRTTÜN ?! "

Felix yavaş yavaş sinirlemeye başladığını hissediyordu fakat yine de birşey söylemedi, cevap vericek hâli yoktu artık. Fakat onun cevap vermemesine annesi daha fazla kızmıştı , oğlunun onu umursamadığını düşünüyordu oysa ki Felix sadece yorulmuştu , artık kavga etmekten fazlasıyla yorulmuştu.

Kadın Felix'e doğru yaklaşıp en sert tokatlarından birini indirdi oğlanın yüzüne. Darbenin üzerine kafası sağa doğru savrulan Felix , sadece yanağında iz çıkmamasını diliyordu .

" SANA DİYORUM !! BENİ BÖYLE YOK SAYAMAZSIN ANLIYORMUSUN ?! SENİN ŞUAN BU LÜKS HAYATTA OLMAN BİZİM SAYEMİZDE VE ŞİMDİ NANKÖRLÜK YAPAMAZSIN !! BİZİM İTİBARIMIZ OLMASA İNSANLAR SENİ ÇÖPTEN FARKSIZ GÖRÜRDÜ !! GERÇİ ŞUAN ÇOKTA BİR FARKIN YOK ! SENDEN TEK İSTEDİĞİMİZ ÇALIŞIP, NOTLARINI YÜKSELTMEN VE BİZİM GİBİ BAŞARILI BİR İŞ İNSANI OLMAN VE SEN BUNU BİLE BAŞARAMIYORMUSUN ??!! "

Yine karşılık vermedi Felix, sadece yüzü sağa devrilmiş bir şekilde annesinin konuşmasını bitirip odasından gitmesini bekledi . Fakat Felix konuşmadıkça kadın daha çok sinirleniyor ve bu sinirini bir şeylerden çıkarmak istiyordu . Ve bu birşeyler de tabiki Felix oluyordu .

Kadın ikinci tokatı bu seferde oğlunun sağ yanağına geçirdi. Felix'in kafası bu seferde sola doğru savrulmuştu.

" SANA BENİ GÖRMEZDEN GELMEMENİ SÖYLEDİM, DUYMUYORMUSUN ?! OFF SENİN GİBİ BİR ÇOCUĞA SAHİP OLUCAK KADAR NE GÜNAH İŞLEDİM BEN ?!! ÇİRKİNSİN , BECERİKSİZSİN , NOTLARIN KÖTÜ ANCA BİZİM KAZANDIĞIMIZ PARAYI BARLARDA YEMESİNİ BİLİYORSUN !!  NE HALİN VARSA GÖR TAMAM MI NE HALİN VARSA GÖR!!! "

Kadın sonunda cırlamayı bırakıp felix'in odasından çıkmıştı. Felix ise bir süre olduğu yerde öylece kafası hayla sola devrilmiş şekilde oturdu.

Sonra ise ilk damla düşmeye başladı, ikinci damla , üçüncü damla derken Felix ağlamaya başlamıştı. Hıçkırıklarının duyulmaması için kafasını kollarına bastırıp orada öylece ağladı. Annesinin ağladığını duymasını istemiyordu.

Side Character | Hyunlix |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin