Felix ise gencin dediği şeyleri anlamayıp avcundaki şeye çevirmişti bakışlarını.
Elinde tuttuğu şey bir paket ağrı kesiciydi._____________
Çardakta yanındaki arkadaşları sohbet ederken onları dinleyen Felix , hayatında ilk defa Hyunjinin bir işe yaradığını düşünüyordu. Yoksa bu baş ağrısına dayanması imkansızdı.
Ağrı kesiciyi içtikten sonra kesinlikle kendini daha iyi hissetmeye başlamıştı ve bir ara Hyunjin ' e teşekkür etmeyi de aklına koymuştu. O bir ara , şimdi olabilirdi fakat sürekli arkadaşları ile olan ve minjiyi gözetleyen Hyunjin buna izin vermiyordu.
Hayır yani yedi yirmi dört minjiyi gözetlemekten bıkmıyormuydu bu çocuk?! Kendisi olsa kesinlikle sıkılırdı , bu çocuk neden böyleydi peki ?!
Yanındaki kişileri ve Hyunjinin minjiye attığı bakışları umursamamaya çalışarak oturduğu çardaktan kalkıp siyah saçlı cocuğun yanına adımlamaya başladı Felix. Arkadaşları arkasından nereye gittiğine dair sorular sorduğu için bir el hareketiyle birazdan gelicegini belirtti onlara .
Hyunjin ise Minjiyi izlerken yanına gelen birini hissetmediyle bakışlarını o tarafa çevirdi. Dün barda gördüğü ve bu gün ufak bir sohbete girdiği çocuk ona doğru adımlıyordu. Neden yanına geldiğini merak etmişti doğrusu. Normalde minji dışı birşey hakkında pek fazla konuşmazdı onunla hatta bu gün sabahki minji hakkında olmayan ilk konuşmaları olabilirdi . Peki sarı saçlı çocuk neden onun yanına geliyordu ki ?
Sonunda Hyunjin'in yanına varan Felix, Hwang'in arkadaşları seo changbin , han jisung'un ve kendi arkadaşlarının ondaki bakışlarını umursamamaya çalışarak içinden bir tane ağrı kesici aldığı kutuyu Hwang'e uzatmış bunu yaparken ise konuşmaya başlamıştı .
" Merhaba Hwang, ağrı kesici için teşekkür etmek istedim baya işime yaradı"
Hyunjin bir süre gencin elindeki ağrı kesici ve gencin suratı arasında mekik dokuduktan sonra konuşmaya başladı.
" Önemli değil yararım olmasına sevindim . Ağrı kesici sende kalabilir bir daha aynı aptallığı yapıp unutursan kullanırsın. "
...
Bu çocuk...
Bu çocuk cidden sinir bozucuydu !! Laf sokmadan bir türlü duramıyordu!! Tek kendisine mi böyleydi yoksa herkese mi ?! Eğer herkese böyle ise nasıl popüler olmuştu böyle sinir bozucu biri ?!Felix sakin kalmaya çalışırken cevaplamıştı Hwang'i
" Teşekkür ederim ama benden daha çok sana lazım olur bence sonuçta hergün minji ile jonghyuk'u yan yana görmek baş ağrısı yapıyordur. Yine de teşekkür ederim "
Yüzündeki tatlı gülümsemeyle arkasına dönmüş, arkasına döndüğü gibiyse gülümsemesini silip gözlerini devirmişti. Sarı saçlı oğlan kendi arkadaşlarının yanına giderken , hwang'in arkadaşlarının kahkahasını duyuyordu ve bu biraz olsun moralini düzeltip gülme isteği getiriyordu.
Ne güzelde kapak etmişti ama Hwangi !Sonunda kendi oturduğu çardağa vardığında arkadaşları hemen ne konuştuklarına dair birşeyler sormuş o ise onları geçistirip çardakta ki çantasını alıp sınıfına çıkmak üzere ayrılmıştı oradan . Hwang'in kendi üzerindeki bakışlarını hissedebiliyordu ve bu durum sırıtmasına neden oluyordu. Demek çok alınmıştı beyefendi !
Okula girdiğinde hiç bir öğrenci neredeyse sınıflarında değildi çünkü öğle arasıydı ve çoğunluğu dışarı çıkmayı tercih ediyordu. Tam kendi sınıfının olduğu koridordan geçerken duyduğu bir ses ile duraksamıştı Felix. Bu bir hıçkırık sesiydi ve nereden geldiğini tam anlayamamıştı. Bir süre orada bekleyip nereden geldiğini anlamaya çalıştı Felix. Bir tane daha hıçkırık sesi geldiğinde, sesin erkekler tuvaletinden geldiğini anlamıştı Felix.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Side Character | Hyunlix |
عشوائي/ Laughing on the outside crying on the inside / - Ana karakteri olmadığın bir hikâye de mutlu sona ulaşabilirmiydin ? Felix'e göre cevap belliydi... kesinlikle hayır.