Cafe

27 4 0
                                    

Bu gün gerçekten garipti ve de garip olmaya devam ediyordu . Hayatında bin kere düşünse Hwang Hyunjin'in kardeşi ile arkadaş olup birazdan hyunjin'in kardeşi, Hyunjin ve kendisinin cafeye gideceği aklına gelmezdi .

_______

Ortamdaki kasvetli havadan dolayı gerilmiş olan jeongin birbirlerine keskin bakışlar atan ikiliden Felix'e hitaben konuşmuştu.

" Çok teşekkür ederim Felix hyung buraya gelmeyi teklif ettiğin için teşekkürler "

Felix kendisine söylenilen cümle ile Hyunjinden bakışlarını çekip jeongin'e bakmıştı. Kendisine samimi olduğu her halinden belli olan bir şekilde tüm dişlerini göstererek gülümsüyordu, bu da istemsizce Felix'in de gülümsemesine neden oluyordu.

" Teşekkür edilecek bir şey yapmadım jeongin , yine de önemli değil. Ayrıca benim de teşekkür etmem gerekiyor beni kırmayıp geldiğin için "

Duyduğu sözler ile olabilirmiş gibi gülümsemesini daha da büyütmüştü jeongin .

" Önemli değil hyung ! "

Artık bu tatlış (!) konuşmadan sıkılan hyunjin merak ettiği soruyu sormuştu ikiliye.

" Tatlış konuşmanız bittiyse bir sorum var . Siz nasıl tanıştınız? Hiç arkadaş olduğunuzu duymamıştım "

Kendilerine yöneltilen soru ile anında gülümsemesi silinmişti jeongin'in. Bir süre ağzını açmış birşey söyliyecek gibi olmuş ama söyliyecek birşey bulamayıp tekrar kapatmıştı. Şuan hayatının en gergin anını yaşıyor olabilirdi bu yüzden bir bahane uyduramıyordu.

Felix , jeongin'in gerginliğini fark etmiş bu yüzdende Hyunjinin sorusuna o cevap vermişti.

" Hani aynı okuldayız falan yaa , hani tanışıp arkadaş olmamız gayet normal felan yaa "

" Benimle de aynı okuldasın ama benimle arkadaş değilsin? "

Duyduğu şeyler ile kahkaha atmak istemiş fakat etrafta ki müşteriler yüzünden yapamamıştı Felix.

"Jeongin senin gibi benim ile sadece minji için sohbet etmediğinden olabilir mi acaba?? "

Bunun üzerine Hyunjin sırıtmış ve karşısındaki sandalye de oturan Felixe doğru biraz eğilerek konuşmuştu.

" Ne oldu üzülüyor musun yoksa buna ? Minji dışı sohbet mi etmek istiyorsun yoksa benimle ? "

Kaşlarını çatıp Hyunjin'in kafasını işaret parmağı ile ittirerek konuşmuştu Felix.

" Aman yok istemez kalsın, iyi böyle"

Muzipçe dudaklarını büzüp konuşmuştu Hyunjin.

" Neden amaa arkadaş olmak istemez misin benim ile ? "

" Hah komik şakaydı Hwang "

Sahte üzgünlüğünü bitirip tekrar sırıtmış Hyunjin. Önünde ki oğlan ile uğraşmak eğlenceli gelmişti ona.

" Biliyormusun birşey daha merak ediyorum Felix . Sen herkese arkadaş canlısı yaklaşır iken neden bana böyle kabasın cidden çok merak ediyorum. Senin için özel biri felan mıyım yoksa? "

Tekrar alaylı sesiyle konuşmuştu Hyunjin. Felix ise bu sözler üzerine kaşlarını kaldırıp samimi olmadığı her halinden belli olan bir gülümseme ile karşılık vermişti ona.

" Yaa ne demessin benim için o kadar özel birisin ki ! Sonuçta hayatıma her zaman gudubet suratlı bir sapık girmiyor tabi ki özel olucaksın ! "

Duydukları ile Hyunjin bozulmamış hatta daha da sırıtmıştı.

Side Character | Hyunlix |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin