Tam konuşmaya başlıyacakken duyduğu kişi ile susmuş ve başını ona çevirmişti.
" Affedersin ama sen mal mısın? Chan'a söylüyorsun ama asıl anlamayan sensin . O sadece senin iyiliğini düşünerek bunları söylüyor ve sen hayla ona diklenme derdindesin. Ayrıca Chan hyung söylediklerinde gayet haklı. Minjiye karışabilecek bir konumda değilsin. Şimdi bana gelipte o çocuk minjiye zarar vericek o yüzden bunları yapıyorum deme çünkü yalan olduğunu biliyorum. Kaç kere jonghyuk ile sohbet ettim ve gayet akıllı ve iyi biri . Yani eğer minjiye zarar vermesinden korkuyorsan merak etme o böyle birşey yapmaz.
Minjiyi sevmek sana özel birşey değil bunu anlamalısın. Sen ne kadar onunla birlikte olmak istiyorsan başkasıda onunla birlikte olmak isteyebilir , sen ne kadar onun elini tutmak istiyorsan başkasıda onun elini tutmak isteyebilir. Bu yüzden onları suçlayamaz ve ya onlara zarar veremezsin ...
Minji'nin arkadaşlığını kaybetmek istemiyorsan acilen bu yaptıklarına bir son vermelisin. "Bu sözler üzerine Hyunjin bir süre ağzını açmış, birşey söyliyecek gibi olmuş fakat yeniden kapatmıştı . Duyduğu sözlerden mi , Minji'nin arkadaşı olan birinin bunları ona söylemesinden mi yoksa herzaman ciddiyetsiz olarak gördüğü kişinin böyle sözler söylemesi yüzünden mi bilinmez iki dakikalık bir transa girmişti.
Kendine geldikten sonra çocuğun haklılığı karşısında ezildiğini hissetmişti.
O da biliyordu bunları. Minjiyi sadece kendisinin sevemiyecegini o da biliyordu fakat aşıktı işte. Minji'nin içini ısıtan gülümsemesini sadece o görsün istiyordu , minji'nin saçlarının ne kadar yumuşak olduğunu sadece o bilsin istiyordu. O minjiyi sadece kendisine istiyordu .Bir süre daha sessizlik sürdükten sonra biraz daha sakinleşmiş bir şekilde cevapladı karşısındaki genci .
" Bende biliyorum bunları ama ben minjiye aşığım ve siz bu duyguyu anlayamazsınız"
Çocuğun fikrini değiştirmeyeceğini tabi ki de biliyordu Felix sadece arkadaşının işkence çekmesini öylece izleyememiş ve ona yardım etmek istemişti.
Ortamın biraz daha yumuşaması üzerine arkadaşına minnettar bakışlarını yollamıştı Chan .
Bu konuşmadan sonra oturmuş ve içkilerini sessizce yudumlamaya devam etmişlerdi.
Şimdi ise Felix beşinci şişesini bitirmiş ve çoktan sarhoş olmuştu. Hyunjin çakır keyfi bir şekilde etrafına baygın bakışlarını atıyordu. Bilinci hayla yerindeydi ve büyük ihtimalle yarın olanları hatırlayacak olsa bile sarhoş olmuş gibi başı ağrıyacaktı. Chan ise her zaman ki gibi anne rolünü üstlenmiş ve eğer ikisinden biri birşey yaparsa durdurmak için fazla içmiyordu.Bir süre daha sessizce içkilerini yudumladıktan sonra yanlarına gelen bir kişiyi görmüştü Chan . Bu kişi devamlı müşterilerinden biri olan Kaiydi . Arkadaşları soobin ve yeonjun burada çalan grubun üyeleri olduğu için sürekli buraya gelirdi ve Felix ile de samimilerdi . Büyük ihtimalle taehyun ve beomgyu da buradalardı . Genç yanlarına gelip başta onları selamlamış daha sonra felix'e dönüp asıl gelme sebebini söylemişti.
" Felix bizimkiler birazdan sahneye çıkıcaklar , hazırlanıyorlar şimdi. Sana haber vereyim diye gönderdiler beni de . "
Felix'in en kullanışlı bulduğu özelliklerinden biri sarhoş iken bilincinin fazla saçma şeyler yapmıyacak kadar yerinden olmasıydı. Gerçi ertesi gün unutacağı için saçma birşey yapmaktan genelde çekinmezdi ama yine de kullanışlı buluyordu bu özelliği. Bu yüzdendir ki çocuğu hemen anlamış ve bir süre düşünmüştü o sırada da çoktan itiraz etmeye başlayan chan'in sesi duyulmuştu ortamda.
" Hayır Felix olmaz . Üzgünüm Kai ama Felix çoktan sarhoş oldu ve saçma şeyler yapmasını istemiyorum."
Felix ise Kai ye dönüp sanki chan'in dediklerini hiç duymamış gibi cevabını vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Side Character | Hyunlix |
Random/ Laughing on the outside crying on the inside / - Ana karakteri olmadığın bir hikâye de mutlu sona ulaşabilirmiydin ? Felix'e göre cevap belliydi... kesinlikle hayır.